Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå buffalo skoVar det kult å skille seg mer ut før? Ikke her jeg bor ihvertfall.. Alle gikk i miss sixty klær, buffalo sko og hadde midtskill
før den tid gikk alle i adidasklær og hadde parmanent
det er alltid noe som er "in" som alle skal ha
![]()
Vil ikke si det er ut av vinduet, men at folk prioriterer forskjellig, vil tro at de som bruker såpass mye penger på en veske nedprioriterer andre ting, slik som en med dyre biler gjør osv.Oi skal si det er noen her som har litt for mye penger å kaste ut ruta. Jaja fokuserer på å få mat på bordet isteden jeg.
Oi skal si det er noen her som har litt for mye penger å kaste ut ruta. Jaja fokuserer på å få mat på bordet isteden jeg.
Joda, det er jo en interesse. Jeg tenkte vel egentlig mer på ungdommen i dag. Alle skal ha lik veske, og alle skal ha canada goose eller parajumpers jakke. Før var det kult å skille seg ut i mengden, men i dag er det jo noe helt annet.
Var det jeg også saVar det egentlig det? Nå skal ikke jeg si noe om det å være lik, jeg var punker da jeg var yngre, men det var fordi jeg ikke ville være en blant sauene.. Og jeg tror ikke jeg ble sett på som kulNår jeg tenker tilbake på hva folket gikk med, var jo alle like også på 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet. Da jeg var ungdom skulle man ha buffalosko, miss sixty bukser og gensere med en sånn jentefigur på. Gutta hadde sin egen kleskode med carhart, hilfiger, caterpilar sko osv. Jeg tror ikke det var noe bedre før, man bare slapp unna medienes interesse for sauementaliteten. Og klærne, veskene og skoene på den tiden var rimelig dyre tenker man på datidens inntekter..
Det handler vel ikke om å kjøpe seg personlighet. Det handler om at jeg heller sparer, og kjøper litt dyrere vesker, enn å kjøpe en billig en som blir ødelagt raskt. Ingen av mine billige vesker har vart lenge, men de som har kostet litt holder en stund. Jeg gir da blanke i hva folk rundt meg tenker om meg når jeg går rundt med mine billige eller min dyre veske.Blåser i dyre vesker og klær. Det er væffal ikke status for meg å ha det! Kan ikke kjøpe seg personlighet på den måten!!
Så vidt at jeg så du hadde skrevet til meg. Dumme notifications som ikke funker. Jeg mener den vesken som "alle" har, og som du finner i ganske mange av butikkene i Oslo. Den er en av de som brukes som skoleveskeHvilken M.K veske er trendy fjortiss veske? Nysgjerrig![]()
Det blir vel ganske fullt på matbordet etterhvert.Oi skal si det er noen her som har litt for mye penger å kaste ut ruta. Jaja fokuserer på å få mat på bordet isteden jeg.