Hva er den dyreste vesken du har?

Oi skal si det er noen her som har litt for mye penger å kaste ut ruta. Jaja fokuserer på å få mat på bordet isteden jeg.

Var det kult å skille seg mer ut før? Ikke her jeg bor ihvertfall:p.. Alle gikk i miss sixty klær, buffalo sko og hadde midtskill:p før den tid gikk alle i adidasklær og hadde parmanent:p det er alltid noe som er "in" som alle skal ha:)
Åååå buffalo sko ❤️ og knappebukse fra Adidas!!

Oi skal si det er noen her som har litt for mye penger å kaste ut ruta. Jaja fokuserer på å få mat på bordet isteden jeg.
Vil ikke si det er ut av vinduet, men at folk prioriterer forskjellig, vil tro at de som bruker såpass mye penger på en veske nedprioriterer andre ting, slik som en med dyre biler gjør osv.
Har ikke så mye penger å rope hurra for som student så ville heller ikke brukt penger på det, men vil ikke si at andre kaster penger ut ruta pga det.

Har mye dyre vesker, men har jammen meg tak over hodet, flere biler i garasjen og næringsrik og sunn mat i skap og kjøleskap også. Har vel med prioritering og inntekt å gjøre. Jeg merker ikke så mye til de 5-10.000kr om jeg kjøper en sånn veske hver 5. Eller 10. År, da jeg er flink til å spare - men lite å bruke penger på :)

800, i skinn fra et skomerke. Praktisk og ikke jålete i det heletatt. Opplever at vesket i kunstige materialet blir ødelagte mens skinn varer evig om de impregneres innimellom.

Men har jo kofferter og weekendbager som koster det dobbelte. Men er ikke helt det samme vel?

Blåser i dyre vesker og klær. Det er væffal ikke status for meg å ha det! Kan ikke kjøpe seg personlighet på den måten!!

Rett under 1000 kr gjerne. Men fant den på 30%. Så rundt 700 kr da :p

Joda, det er jo en interesse. Jeg tenkte vel egentlig mer på ungdommen i dag. Alle skal ha lik veske, og alle skal ha canada goose eller parajumpers jakke. Før var det kult å skille seg ut i mengden, men i dag er det jo noe helt annet.

Var det egentlig det? Nå skal ikke jeg si noe om det å være lik, jeg var punker da jeg var yngre, men det var fordi jeg ikke ville være en blant sauene.. Og jeg tror ikke jeg ble sett på som kul :p Når jeg tenker tilbake på hva folket gikk med, var jo alle like også på 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet. Da jeg var ungdom skulle man ha buffalosko, miss sixty bukser og gensere med en sånn jentefigur på. Gutta hadde sin egen kleskode med carhart, hilfiger, caterpilar sko osv. Jeg tror ikke det var noe bedre før, man bare slapp unna medienes interesse for sauementaliteten. Og klærne, veskene og skoene på den tiden var rimelig dyre tenker man på datidens inntekter..

Var det egentlig det? Nå skal ikke jeg si noe om det å være lik, jeg var punker da jeg var yngre, men det var fordi jeg ikke ville være en blant sauene.. Og jeg tror ikke jeg ble sett på som kul :p Når jeg tenker tilbake på hva folket gikk med, var jo alle like også på 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet. Da jeg var ungdom skulle man ha buffalosko, miss sixty bukser og gensere med en sånn jentefigur på. Gutta hadde sin egen kleskode med carhart, hilfiger, caterpilar sko osv. Jeg tror ikke det var noe bedre før, man bare slapp unna medienes interesse for sauementaliteten. Og klærne, veskene og skoene på den tiden var rimelig dyre tenker man på datidens inntekter..
Var det jeg også sa:p er sauer i alle årstider:)

Blåser i dyre vesker og klær. Det er væffal ikke status for meg å ha det! Kan ikke kjøpe seg personlighet på den måten!!
Det handler vel ikke om å kjøpe seg personlighet. Det handler om at jeg heller sparer, og kjøper litt dyrere vesker, enn å kjøpe en billig en som blir ødelagt raskt. Ingen av mine billige vesker har vart lenge, men de som har kostet litt holder en stund. Jeg gir da blanke i hva folk rundt meg tenker om meg når jeg går rundt med mine billige eller min dyre veske.

Hvilken M.K veske er trendy fjortiss veske? Nysgjerrig :)
Så vidt at jeg så du hadde skrevet til meg. Dumme notifications som ikke funker. Jeg mener den vesken som "alle" har, og som du finner i ganske mange av butikkene i Oslo. Den er en av de som brukes som skoleveske :)

Det spiller da vel ingen rolle om folk har billige eller dyre vesker. Så lenge folk har til tak over hodet og mat på bordet, så kunne ikke jeg brydd meg mindre om naboen badet i designervesker. Og unnskyld meg, men det er ingen som snakker om menn og hva de bruker penger på. http://www.tv2.no/a/6526764
Er litt dobbeltmoralsk at kvinner skal bli rakket ned på fordi hun sparer og kjøper seg ei dyr veske. Mens menn, nei de kan liksom gjøre det de vil. Dyre biler, dyre tv'r, tusenvis av gadgets. Det er liksom helt ok?? Janteloven sitter så hardt blant kvinner i Norge. Du skal ikke tro at du er noe, og hvis du er så uheldig og tror det, så får du raskt beskjed om at du ikke er det likevel.

Det blir vel ganske fullt på matbordet etterhvert.

hmmm...400kr tror jeg...men jeg bruker vesken til den ikke er fin/ødelagt før jeg kjøper ny :)

Håndveske? Dyreste jeg har eid var vel en til 500 - men jeg kjøpte den på salg, så den var ikke riktig så dyr da. ;)

Ryggsekk - 5-600.

Har en Tiger til 2500,- og et par av et mindre kjent italiensk merke til 1000-2000,-. Men følger med og handler som regel på salg ;) jeg har veske- og skodilla, så har skapet fullt, men hvis jeg kjøper noe i den prisklassen skal det være klassiske ting, som jeg kan ha lenge. Jeg kjøper gjerne en veske fra H&M eller Accessorize hvis jeg finner noe jeg liker, men synes ofte disse blir fortere stygge og mister formen. Men gøy å ha litt å velge i ;)

Back
Topp