Hva er den dyreste vesken du har?

Den store Pippa-vesken fra Modalu i hvit. Kostet egentlig 5999, men fant den i nettbutikk på tilbud til 3499. :)

Mulberry til 15000,- , kjøpte da jeg arvet penger. Bruker den nesten hver dag og elsker den.

Ellers bruker jeg ikke mye penger på vesker, har vel en DKNY til rundt 2000,- og, men den er ikke mye i bruk etter at Mulberryen ble kjøpt.

Kjøpte ei Dapperbag stelleveske i svart skinn til 2500,- før lillemor kom. Jeg ville ha ei veske som kunne brukes som vanlig veske etter stelleperioden er over. Den skulle være tidløs, ha masse plass, og kunne bæres som ryggsekk siden jeg ikke tåler å gå med veske på en skulder over lengre tid. Nå er den stelleveske for lillemor enda, men bruker den selv på små reiser og lignende i tillegg, og så vil den bli brukt hver dag til jobb etc når stelleperioden er over. Da synes jeg det er ok å legge såpass med penger i den :) Jeg har egentlig veskedilla, men gidder ikke legge penger i veldig trendy vesker, for jeg blir fort lei. Men en sånn tidløs veske blir noe annet.

Har en stelleveske til 2500, men vesken jeg bruker hver dag koster 2000. Jeg kunne godt tenkt med designer vesker, synes de er fine :)

Hm, må være en Louis Vuitton bag. Bruker den mye, til weekend turer, hånd bagasje på reiser o.l. Dyreste håndvesken er vell en Mulberry:)

Har en chanel, arvet den, men prisen er nok på mellom 20-30.000kr
Mulberry: 13.000kr
Louis vuitton: 6000kr

Har et par andre vesker i skinn osv til mellom 2-5000kr også. Ikke noe spesielt merke på de.

Jeg har veskedilla, og er veldig glad for at jeg har arvet en veldig fin chanel. Disse veskene bruker jeg hver dag, og de holder seg pene, blir de ødelagt reparerer de dem i butikken i Oslo, osv. Synes det er verdt det. Disse veskene kommer jeg til å ha "for alltid" :)

Den dyreste kostet vel 400 kroner ble kjøpt på opphørssalg. Hadde kostet 1100. Jeg er ingen stor veskebruker så for meg er det egentlig om å gjøre å få ei allright veske til en billig pris :P Hadde aldri kjøpt veske for over 1000,- i hvertfall.

Når jeg tenker meg litt grundigere om er vel egentlig stelleveska fra Emmaljunga den dyreste jeg har :P

Hehe trodde først den dyreste veska jeg har kostet meg 200 men glemte jo stelleveska :P

Den dyreste er nok skiphop studio stelleveska. Den blir knapt brukt lenger....

Ellers kjøpte jeg meg en veske (eller, fikk i bursdagsgave) på båten i sommer, en gigi fratelli. Kosta egentlig 1200,-, men det var salg så den kosta meg 600,-

Og så har jeg en veske jeg bruker på jobb til 500,-

Og så kjøpte jeg meg en ny en i dag, men den var i andre skalaen :-P
Var 70% på den og kosta meg 60,- :-P

Jada, jeg har veskedilla, men jeg synes egentlig 5/600,- er max. Og det er ikke ofte jeg kjøper så dyre vesker. Og da kan jeg tillate meg det synes jeg ;-)

Stelleveska mi:) Storksak, betalte 1799 kr for den.

200 som jeg selv har kjøpt da ! har fått i bursdagsgave før av mamman min slike friis og company da ,.. men vett ikke hva ho har betalt for dem.. !

Må bli stelleveska som kosta 999kr.

En til ca 1900 og en til 1500, tror jeg.. Er en stor mk og en liten Marc by Marc jacobs som jeg bytter på å bruke. Har ingen planer om å kjøpe noen nye på mange år. Har gått igjennom flere vesker til alt mellom 209-600...

Har en til 3000 kr:o aldri eid en så dyr veske og jeg hadde så dårlig samvittighet når jeg fikk den av mannen i bursdagsgave:p

Tror den dyreste kosta ca 5000, fikk den hos mamma når jeg var ferdig utdanna :)

Har ei guess veske eg fekk da mannen hadde dårlig samvittighet for å vera vekke, ikkje så fin og lite brukt;)
Så kjøpte eg meg ei Tiger of Sweeden i bursdagsgave, den kosta 1500:) Trur det er den dyraste. Kunne aldri brukt meir enn to tusen på ei veske slik økonomien vår er no, men vinn eg i Lotto derimot;)

Har ingen vesker som koster mer enn 500 kr. Og jeg tror bare jeg har 3 vesker. Den jeg har nå er fra H&M og kostet vel 400 kr, tror jeg har brukt den i to år snart.

Kunne godt tenkt meg å investere i noe som holder seg litt penere og har mer kvalitet, men da tenker jeg noe til 1500 kr kanskje.

Back
Topp