Hva er den dyreste vesken du har?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg har lest mange diskusjoner om bortskjemt ungdom siste dagene, siden de har dyre vesker.
Men hvordan er det for dere voksne, hvor dyre vesker kjøper dere?

Er vel 500-600 tipper jeg. Skulle gjerne hatt en dyrere, men jeg har liksom så mye annet jeg heller vi bruke penger på :)

Den dyreste er rett over 23000, men den er brukt. Vintage chanel.
Jeg samler på vintage vesker og chanel er favoritten.
Så for meg er det en hobby.

Dyreste er ca 2000 og den vant jeg her inne for over to år siden ;-)
Dyreste jeg har kjøpt selv er rundt 200 kr ;-)

Den dyreste kostet vel 400 kroner ble kjøpt på opphørssalg. Hadde kostet 1100. Jeg er ingen stor veskebruker så for meg er det egentlig om å gjøre å få ei allright veske til en billig pris :P Hadde aldri kjøpt veske for over 1000,- i hvertfall.

Når jeg tenker meg litt grundigere om er vel egentlig stelleveska fra Emmaljunga den dyreste jeg har :P

600kr kanskje?
Ser verdien i en ordentlig skinnveske altså, men noen av de er sykt overpriset kun for merket. Jeg hadde hatt råd om jeg prioriterte det, men det har jeg rett og slett ikke samvittighet til. Hadde jeg driti penger hadde det heller gått til veldedighet for å være ærlig.

Jeg har kjøpt en eneste veske i mitt liv (som dessverre snart er klar for å byttes ut), og den kostet rundt 800kr, noe jeg syns var veldig, veldig dyrt. Forsvarer meg med at jeg bruker den, og bare den, hver eneste dag og til alt. Har hatt den i fire år, så da er det ikke så ille. :)

Eg fekk storksak til jul av mamma og stefar min. Den kostar vel rundt 2500kr.
Ellers brukar eg "småpeng", Max 500kr for veska. Blir fort lei og greitt å kunne bytte dei ut når den tid kjem.

Den dyreste er vel Storksak stelleveska, 2500kr ca. Men utover det har jeg vel en som kosta slik 1000-1500kr og det syns jeg var veldig mye penger. Bruker lite vesker da, så syns det er totalt bortkasta penger :p

200 kr er vel det dyreste her. Bruker lite vesker.

Dyreste væska mi er stelleveska fra emmaljunga :P

Kjøper ellers bare rimelige vesker....

Back
Topp