Hva er den dyreste vesken du har?

Det syns jeg også :) Er mye annet som er viktigere å bruke penger på :)
det er jeg absolutt enig i, veske syns jeg er en bruksting for å få med meg ting fra A til B..... hadde jeg brukt masse penger på ei veske hadde jeg fått dårlig samvittighet hver gang jeg så den, så da hadde jeg iallefall ikke hatt noe glede av den.

det er jeg absolutt enig i, veske syns jeg er en bruksting for å få med meg ting fra A til B..... hadde jeg brukt masse penger på ei veske hadde jeg fått dårlig samvittighet hver gang jeg så den, så da hadde jeg iallefall ikke hatt noe glede av den.

Helt enig :)

Jeg fikk en Mulberryveske av en slektning, som takk for en tjeneste. Den kostet 3500 på taxfree.. Ville aaaaaldri betalt det selv for en veske, men jeg er veldig glad i den :) selv har jeg strukket meg til tusenlappen en gang.. Det er maks for min egen del, og den brukes til den er utslitt.

6000,-

Jeg er dessverre altfor opptatt av designvesker, men holder meg til de billige designveskene da ;)

Tjaaa vesker blir veldig veldig lite brukt her, så 600kr er mye penger for noe som blir lite brukt. Men det er vel den dyreste, den billigste kosta 99kr på HM;)
Folk får bruke så mye penger de vil på ting så lenge de har spart eller betalt den for lønna si. 15 eller 40 år spiller da ingen rolle:) Men å få av mamma og pappa er absolutt ikke no status, i mine øyne da...

Jeg kjøpte meg en Michael Kors veske i fjor (ikke den trendy fjortis-veska) og betalte 1800kr. Den er kjøpt på salg i USA, og jeg er veldig fornøyd. Ellers koster mine vesker 4-500kr. Bortsett fra en Mango skinnveske jeg kjøpte i Malaysia til 800kr. Den ble brukt hver dag i nesten fire år, og gjorde nytten sin før den ble kastet.

Det må være stelleveska fra Emmaljunga? :P Hehe.. Husker ikke prisen, men 800-1000 kanskje :P

Bruker ikke vesker jeg :P

Den dyreste vesken min tror jeg kostet 4-500 kroner. Har to vesker totalt, haha! Fatter ikke helt denne veske-manien.

Tjaa jeg har et par design vesker til 10000 kr stykket, men de bruker jeg jo sjeldent :o livredd for å ødelegge de. Men jeg kjøpte de aldri selv var så heldig at jeg fikk de :)

Jeg har én stor veske som jeg bruker hver dag, og den kostet 12 000. Jeg har hatt den i noen år og er veldig glad i den, og vil sannsynligvis aldri erstatte den med en annen veske.

Dermed tenker jeg at jeg har "spart" mye penger på at jeg aldri kjøper billige fjasevesker her og der. Hver gang jeg ser en fin veske som jeg kunne tenkt meg, så ser jeg på vesken min og tenker at jeg har jo den perfekte vesken.

Er ikke noe veske fan, så 499,- tenker jeg ;) har heller lommene fulle :p

4-600 kr, kanskje. Virkelig ikke interessert i å bruke 5-15000 på en veske. Syns man finner mange fine vesker til under 1000 lappen.

Syns det er litt døll at alle skal springe rundt med like vesker. Hva er gøy med det?

Bruker ikke veske :p Lommeboka ligger alltid i bilen og når jeg skal på butikken så er det kun kortet som blir brukt, så da tar jeg kun det med meg inn :)

Uh. par hundre kroner, kanskje? Vesker er virkelig ikke et klesplagg for min del, det er et nødvendig onde. Jeg unngår helst å bruke veske i det hele tatt. Har mobilen i en lommebok med kortene mine, og nøklene i lomma.
Stellevesken er selvfølgelig med nå for tiden, men den er for babyens del, ikke min. Og den kostet 160 kr på eBay. :p

Helt sykt å bruke så masse penger på en veske. Over 1000 er helt uaktuelt for meg. Har kanskje betalt ca 500 og det syns jeg var mye

4-600 kr, kanskje. Virkelig ikke interessert i å bruke 5-15000 på en veske. Syns man finner mange fine vesker til under 1000 lappen.

Syns det er litt døll at alle skal springe rundt med like vesker. Hva er gøy med det?

Det er ikke gøy. Jeg fryder meg ikke ved å gå med en dyr veske. Men jeg syns det er fint og personlig foretrekker jeg dyre vesker fordi jeg liker det. Og ikke er det mange som har like vesker i prisklassen 5000+ ;)

Back
Topp