Dyreste vesken jeg har kjøpt kostet 600,- Noe mer enn det investerer ikke jeg i en veske 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BildeJeg har én stor veske som jeg bruker hver dag, og den kostet 12 000. Jeg har hatt den i noen år og er veldig glad i den, og vil sannsynligvis aldri erstatte den med en annen veske.
Dermed tenker jeg at jeg har "spart" mye penger på at jeg aldri kjøper billige fjasevesker her og der. Hver gang jeg ser en fin veske som jeg kunne tenkt meg, så ser jeg på vesken min og tenker at jeg har jo den perfekte vesken.
Hvilken M.K veske er trendy fjortiss veske? NysgjerrigJeg kjøpte meg en Michael Kors veske i fjor (ikke den trendy fjortis-veska) og betalte 1800kr. Den er kjøpt på salg i USA, og jeg er veldig fornøyd. Ellers koster mine vesker 4-500kr. Bortsett fra en Mango skinnveske jeg kjøpte i Malaysia til 800kr. Den ble brukt hver dag i nesten fire år, og gjorde nytten sin før den ble kastet.
Det er ikke gøy. Jeg fryder meg ikke ved å gå med en dyr veske. Men jeg syns det er fint og personlig foretrekker jeg dyre vesker fordi jeg liker det. Og ikke er det mange som har like vesker i prisklassen 5000+![]()
Var det kult å skille seg mer ut før? Ikke her jeg bor ihvertfallJoda, det er jo en interesse. Jeg tenkte vel egentlig mer på ungdommen i dag. Alle skal ha lik veske, og alle skal ha canada goose eller parajumpers jakke. Før var det kult å skille seg ut i mengden, men i dag er det jo noe helt annet.
Var det kult å skille seg mer ut før? Ikke her jeg bor ihvertfall.. Alle gikk i miss sixty klær, buffalo sko og hadde midtskill
før den tid gikk alle i adidasklær og hadde parmanent
det er alltid noe som er "in" som alle skal ha
![]()
Ja er nok litt forskjeller etter hvor en borHehe. Oppvokst på bygda jegVar buffalosko og miss sixty-tendenser der også, men var også greit å vær annerledes i form av ulike hårfarger og andre klær også.
Bor i Bergen nå da. Spent på hvordan det blir når 6-åringen blir tenåring![]()