Hva er den dyreste vesken du har?

Dyreste vesken jeg har kjøpt kostet 600,- Noe mer enn det investerer ikke jeg i en veske :P

Jeg har én stor veske som jeg bruker hver dag, og den kostet 12 000. Jeg har hatt den i noen år og er veldig glad i den, og vil sannsynligvis aldri erstatte den med en annen veske.

Dermed tenker jeg at jeg har "spart" mye penger på at jeg aldri kjøper billige fjasevesker her og der. Hver gang jeg ser en fin veske som jeg kunne tenkt meg, så ser jeg på vesken min og tenker at jeg har jo den perfekte vesken.
Bilde:)

Rundt 500 kr tenker jeg. De fineste veskene jeg har er fra mine bestemødre:)
Den jeg har likt og brukt mest, klassisk sort kjøpte jeg på fretex til den nette sum av 69 kr.

Er veldig glad i vesker, men ser nok ikke så mye i pris.

Har en Marc Jacobs til 3000kr som jeg kjøpte selv for bursdagspenger og en Rebecca Minkoff til 1500kr jeg fikk av samboeren min. Er vesker jeg er veldig glad i og bruker mye. Tror nok ca 3000kr er maks jeg føler jeg kan kjøpe en veske for og likevel tørre å bruke den ;)

Jeg kjøpte meg en Michael Kors veske i fjor (ikke den trendy fjortis-veska) og betalte 1800kr. Den er kjøpt på salg i USA, og jeg er veldig fornøyd. Ellers koster mine vesker 4-500kr. Bortsett fra en Mango skinnveske jeg kjøpte i Malaysia til 800kr. Den ble brukt hver dag i nesten fire år, og gjorde nytten sin før den ble kastet.
Hvilken M.K veske er trendy fjortiss veske? Nysgjerrig :)

Frem til i dag har jeg bare vesker til maks 800 kr, da var den dyreste jeg har kjøpt har vært stelleveske...men kjøpte stelleveske i dag til 1500 kr, som jeg har ønsket meg, men den har kostet mellom 2000-2500 kr noe som har vært uaktuelt - og jeg gikk mange runder med meg selv før jeg brukte de (egentlig alt for mange) pengene på veska - men kjøpte den som trøstegave til meg selv

Oj! 5000kr?
Jeg har mange i den klassen, vesker er min hobby.

Jeg er veldig glad i vesker og har en del som ligger i 4-5000 kroners sikte. Skulle gjerne kjøpt meg noen fra Chanel, Givenchy, Hermes, Chloe, men da må jeg få meg en annen jobb eller vinne i lotto. :-)

Har en Viva Victoria jobb veske til 3.500,-

Jeg har en veeeldig snill mann og kan derfor si jeg har en god del av disse veskene det er så mye snakk om.. Nå er det nesten bare skinnvesker i nøytrale farger, og derfor ingen døgnfluer som "ikke kan" brukes neste sesong. Veskene ligger vel på 4-8000kr, Mullberry, LV og Marc Jacobs..

Jeg har veskedilla å må bytte ut til tider, så jeg har mange. Men de har aldri kostet mer enn 500 kr. Mannen min kjøpte meg en væske når han var I Dubai, aner ikke hva den kostet, men regner med den er den dyreste jeg har :P

Jeg er veldig glad i vesker, og går knapt ut døren uten en.

Jeg har en fra Chanel, en fra Balenciaga og en fra Mulberry,som er designerveskene mine. Alle er kjøpt brukt, men kostet meg nok noen lapper tilsammen.
Har også en stelleveske til ca 2000 kr.

Jeg er også glad i vesker, men likevel koster den veska jeg bruker nå 199 kr. :D Og den er kjempe fin. Uansett hvor glad jeg er i vesker så hadde jeg aldri brukt flere tusen på ei veske. Mulig jeg er gnien.

Det er ikke gøy. Jeg fryder meg ikke ved å gå med en dyr veske. Men jeg syns det er fint og personlig foretrekker jeg dyre vesker fordi jeg liker det. Og ikke er det mange som har like vesker i prisklassen 5000+ ;)

Joda, det er jo en interesse. Jeg tenkte vel egentlig mer på ungdommen i dag. Alle skal ha lik veske, og alle skal ha canada goose eller parajumpers jakke. Før var det kult å skille seg ut i mengden, men i dag er det jo noe helt annet.

Joda, det er jo en interesse. Jeg tenkte vel egentlig mer på ungdommen i dag. Alle skal ha lik veske, og alle skal ha canada goose eller parajumpers jakke. Før var det kult å skille seg ut i mengden, men i dag er det jo noe helt annet.
Var det kult å skille seg mer ut før? Ikke her jeg bor ihvertfall:p.. Alle gikk i miss sixty klær, buffalo sko og hadde midtskill:p før den tid gikk alle i adidasklær og hadde parmanent:p det er alltid noe som er "in" som alle skal ha:)

Var det kult å skille seg mer ut før? Ikke her jeg bor ihvertfall:p.. Alle gikk i miss sixty klær, buffalo sko og hadde midtskill:p før den tid gikk alle i adidasklær og hadde parmanent:p det er alltid noe som er "in" som alle skal ha:)

Hehe. Oppvokst på bygda jeg :p Var buffalosko og miss sixty-tendenser der også, men var også greit å vær annerledes i form av ulike hårfarger og andre klær også.

Bor i Bergen nå da. Spent på hvordan det blir når 6-åringen blir tenåring ;)

Hehe. Oppvokst på bygda jeg :p Var buffalosko og miss sixty-tendenser der også, men var også greit å vær annerledes i form av ulike hårfarger og andre klær også.

Bor i Bergen nå da. Spent på hvordan det blir når 6-åringen blir tenåring ;)
Ja er nok litt forskjeller etter hvor en bor:p hehe. Håper ungene våre ikke føler noe press❤️

Har en tiger of sweeden veske til 2.000,- og en M.K veske til 3.500,-

Back
Topp