Supert! Blir kos å se deg igjenDa kommer jeg mellom 10 og 11 en gang da, alt utifra når jeg har stått opp og fått lufta vofsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert! Blir kos å se deg igjenDa kommer jeg mellom 10 og 11 en gang da, alt utifra når jeg har stått opp og fått lufta vofsen
I dag har jeg bestilt time til kiropraktor til vesla. Selv om fysio sier hun er myk i kroppen og ikke trenger kiropraktor for plagene sine, så mener kiropraktoren at han kan hjelpe, så vi prøver. Fikk time onsdag om en uke.
Er jo verdt et forsøk
Håper det hjelper da♡
Krysser virkelig fingrene for det. Nå har jeg nettopp klart å legge henne fra meg uten at hun våknet, så krysser fingrene for at det gjelder mer enn bare et kvarter. Jeg er allerede i seng hvertfall. Kanskje jeg er heldig og får 1,5 tAbsolutt verd et forsøk, håper det hjelper!
Hun hadde en lang økt, altså fra 02-04, men eldste våknet 03, så det ga ikke meg noe særlig med sammenhengende søvn... Også var hun vesla våken fra 04-06.20 og eldste skulle stå opp 06.30 i dag...Hvordan gikk det i natt?
Det er virkelig ikke nok, men jeg får sjelden tid på dagen. To av dagene er den andre ungen hjemme og de sover aldri samtidig. Tror dem allerede har rottet seg sammenHåper du legger deg ned på dagtid sånn at du får blundet litt! 2 timer med søvn, der kun en av dem er gode, kan umulig være nok
Har ikke noe styrke igjenHerregud! Jeg hadde dødd...blir jo sliten av å gjennomgå scenarioet du skriver. Skjønner ikke hvor du henter styrken fra! Har dessverre ingen gode råd, men jeg heier på deg!!
Jeg får hjelp av "Home start" 2-4 timer i uka en av de to dagene som eldste ikke har barnehageplass. Da får jeg hvertfall litt avlastning. Hun har jo kolikk og det er ikke mye å gjøre med etter man har prøvd alt det vi har gjort. Nå skal vi til kiropraktor til onsdag, håper ting blir bedre etter det. Føler ting har blitt en smule bedre etter vi begynte å gi probiotika. Nå kan hun finne på å sove en økt på et par timer iløpet av et døgn, det er bedring...Har du snakket med helsestasjonen ang. søvnen? Det kan vel ikke være bra for babyen å ikke sove heller?
Det er virkelig jeg også! Nå nærmer det seg termin for deg, det er også veldig spennendeSpent på dagene etter kiropraktor!
Ja, jeg er faktisk 37+0 i skrivende øyeblikk Håper det skjer noe om ikke altfor lenge ..Det er virkelig jeg også! Nå nærmer det seg termin for deg, det er også veldig spennende
Woop woop! Kan skje når som helst da, men hun må bli en uke til hvertfall Jeg sitter i stillestående kø inn til Oslo. Hun gråter når det står stille og holder fred når bilen beveger seg.Ja, jeg er faktisk 37+0 i skrivende øyeblikk Håper det skjer noe om ikke altfor lenge ..