HulderBabyer (Født)

Dagens test er like blenda som den i går synes jeg. Ingen tegn til strek når jeg bevisst tar av streksyn-brillene.
Er 9 eller 10 dpo i dag og når det ikke er hint av farge der strek to burde dukke opp så sier jeg meg ferdig med denne runden.


20231026_072512.jpg
 
Dagens test er like blenda som den i går synes jeg. Ingen tegn til strek når jeg bevisst tar av streksyn-brillene.
Er 9 eller 10 dpo i dag og når det ikke er hint av farge der strek to burde dukke opp så sier jeg meg ferdig med denne runden.


Vis vedlegget 417830
Kjenner meg igjen i å gi opp 9-10 dpo. Jeg gjorde det selv nå når jeg testa negativt til og med 11 dpo. Da gadd jeg ikke mer fordi løpet var kjørt. Følte meg litt rar et par dager senere og testa da positivt ca 13 dpo. Hadde aldri trodd det! Så jeg håper litt til for deg… ❤️
 
Jeg opplevde det samme som @Fjellgeiti Og den lille spiren er 9 år idag og feirer bursdagen sin med klassen akkurat nå :Heartred Krysser fingrene for deg!
 
Dagens test er like blenda som den i går synes jeg. Ingen tegn til strek når jeg bevisst tar av streksyn-brillene.
Er 9 eller 10 dpo i dag og når det ikke er hint av farge der strek to burde dukke opp så sier jeg meg ferdig med denne runden.


Vis vedlegget 417830

Søren da, skulle jo ha tydelig strek idag ❤️
 
Kjenner meg igjen i å gi opp 9-10 dpo. Jeg gjorde det selv nå når jeg testa negativt til og med 11 dpo. Da gadd jeg ikke mer fordi løpet var kjørt. Følte meg litt rar et par dager senere og testa da positivt ca 13 dpo. Hadde aldri trodd det! Så jeg håper litt til for deg… ❤️

Jeg opplevde det samme som @Fjellgeiti Og den lille spiren er 9 år idag og feirer bursdagen sin med klassen akkurat nå :Heartred Krysser fingrene for deg!

Wow, for noen historier dere har :love017
Hadde ikke plaget meg å oppleve det samme for å si det sånn:Heartred
Venter jo mensen i morgen, mest derfor jeg føler løpet er kjørt.
 
Wow, for noen historier dere har :love017
Hadde ikke plaget meg å oppleve det samme for å si det sånn:Heartred
Venter jo mensen i morgen, mest derfor jeg føler løpet er kjørt.
Åh, har du 9 dager lutealfase? Da håper jeg mensen holder seg unna og at du får en strek i morgen istedet :Heartred
 
Åh, har du 9 dager lutealfase? Da håper jeg mensen holder seg unna og at du får en strek i morgen istedet :Heartred
10 dager, begynte etter MA i juli:sorry: Håper det regulerer seg selv tilbake til rundt 13-14, var det jeg hadde før.
Tusen takk, hadde vært utrolig digg med to streker:smiley-angelic001:Heartred
 
10 dager, begynte etter MA i juli:sorry: Håper det regulerer seg selv tilbake til rundt 13-14 var det jeg hadde før.
Tusen takk, hadde vært utrolig digg med to streker:smiley-angelic001:Heartred
Æsj, det er veldig kjedelig. Håper du våkner til to streker eller får en mer normal syklus :Heartred Helst det første
 
Tusen takk for omtanken :love017
Ingen strek, men heller ingen TR. Er enten 10 eller 11 dpo.
Aner ikke hva som skjer, men tiden vil vel vise til slutt:angelic:
Da er fortsatt alle muligheter åpne! Tiden går så sykt sakte akkurat i den perioden 8-14 dpo synes jeg.... Håper sånn for deg!!! Måtte TR holde seg langt vekk! :love017
 
Da er fortsatt alle muligheter åpne! Tiden går så sykt sakte akkurat i den perioden 8-14 dpo synes jeg.... Håper sånn for deg!!! Måtte TR holde seg langt vekk! :love017
Dpo-land er det verste :hilarious:
Tusen takk:Heartred

Oi oi, litt spennende da :smiley-angelic001
Absolutt:nailbiting:
Tviler på det er noen spire, kjennes ikke sånn ut. Men håpet er som kjent ikke ute før TR står i døra:angelic:
 
Dpo-land er det verste :hilarious:
Tusen takk:Heartred


Absolutt:nailbiting:
Tviler på det er noen spire, kjennes ikke sånn ut. Men håpet er som kjent ikke ute før TR står i døra:angelic:
God morgen :Heartred Ser frem til en oppdatering, og håper på to streker!
 
Back
Topp