HulderBabyer (Født)

Dette er sååå spennende! Hadde akkurat samme, så "noe" 7 og 8 dpo, blenda 9 dpo og tydelig strek 10 dpo! Dette heier jeg på ❤️
 
Spennende!! Sikkert best å vente til i morgen, men om du har mange tester så er det jo gøy å teste ofte da :angelic: :hilarious:
Er veldig gøy å teste ofte, men har ikke så mange tester liggende at ikke svir litt mer enn det smaker:hilarious:
Godt vi er invitert bort til svigerinna mi om litt sånn at jeg slipper å tenke på testing noen timer:joyful:
 
Er veldig gøy å teste ofte, men har ikke så mange tester liggende at ikke svir litt mer enn det smaker:hilarious:
Godt vi er invitert bort til svigerinna mi om litt sånn at jeg slipper å tenke på testing noen timer:joyful:
Jeg skjønner! Da er det lurt å drøye litt :hilarious:Kjekt med litt planer så du blir litt distrahert:happy:
 
Dette er sååå spennende! Hadde akkurat samme, så "noe" 7 og 8 dpo, blenda 9 dpo og tydelig strek 10 dpo! Dette heier jeg på ❤️
Åh, dette gjorde godt å lese i disse morgentimer:love017 Tok nettopp ny test nettopp som nok er ganske blenda. Streksynet mitt finner jo igjen *noe*, men håpet dalte litt kan en si.

Jeg skjønner! Da er det lurt å drøye litt :hilarious:Kjekt med litt planer så du blir litt distrahert:happy:
Tenkte jo såklart på testing mens jeg var på besøk, men det var koselig og det hjalp jo litt :joyful:

Jeg er så spent på neste test ❤️

Tusen takk, det betyr voldsomt mye å ha støtte i dere fantastiske mennesker:Heartred


Tusen takk! Håper sånn det blir noe mer:smiley-angelic001
 
Mørkt på testfronten i dag. Testen ser blenda ut, bortsett fra den ekstra streken streksynet mitt alltid får fram:hilarious::arghh:

Håpet er, som kjent, aldri ute før TR er her, men murringene gav seg utpå kvelden i går etter flere skikkelig krøke seg sammen vonde stikk som skjøt fra livmorområdet og opp igjennom hele overkroppen på høyre side.

20231025_060429.jpg
 
Mørkt på testfronten i dag. Testen ser blenda ut, bortsett fra den ekstra streken streksynet mitt alltid får fram:hilarious::arghh:

Håpet er, som kjent, aldri ute før TR er her, men murringene gav seg utpå kvelden i går etter flere skikkelig krøke seg sammen vonde stikk som skjøt fra livmorområdet og opp igjennom hele overkroppen på høyre side.

Vis vedlegget 417754

Synes fortsatt jeg ser noe så dette blir spennende ❤️❤️
 
Mørkt på testfronten i dag. Testen ser blenda ut, bortsett fra den ekstra streken streksynet mitt alltid får fram:hilarious::arghh:

Håpet er, som kjent, aldri ute før TR er her, men murringene gav seg utpå kvelden i går etter flere skikkelig krøke seg sammen vonde stikk som skjøt fra livmorområdet og opp igjennom hele overkroppen på høyre side.

Vis vedlegget 417754
Ser også helt klart noe på denne ❤️ nervepirrende! Håper det går greit med deg, selv blir jeg smågal akkurat i de dagene jeg venter på "svar" ene eller andre veien :love017
 
Mørkt på testfronten i dag. Testen ser blenda ut, bortsett fra den ekstra streken streksynet mitt alltid får fram:hilarious::arghh:

Håpet er, som kjent, aldri ute før TR er her, men murringene gav seg utpå kvelden i går etter flere skikkelig krøke seg sammen vonde stikk som skjøt fra livmorområdet og opp igjennom hele overkroppen på høyre side.

Vis vedlegget 417754
Jeg og ser en strek her :love017
 
Ser også helt klart noe på denne ❤️ nervepirrende! Håper det går greit med deg, selv blir jeg smågal akkurat i de dagene jeg venter på "svar" ene eller andre veien :love017
Håper øynene dine ser rett altså:smiley-angelic001

Smågal er fornavnet :hilarious: Husbonden og jeg snakket litt i dag om at vi begge hadde testing på hjernen og var litt distraherte:schocked028
Det går greit, takk som spør, men er veldig klar for å vite fra eller til denne PP. Siste sjanse i morgen før TR sannsynligvis kommer 11 dpo.
 
Oioioi, jeg ser svake streker!!
 
Back
Topp