HulderBabyer (Født)

Ingenting å se etter alt fargestoffer var fordelt heller? Synes jeg ser noe jeg :shy:
Bildet er tatt etter 3 min og jeg fikk ikke anledning til å kikke på testen igjen før nå. Kan ikke se noe desverre.

Screenshot_20231001-085245_FF App.jpg
Men tempen gjorde et skikkelig hopp i dag, og håpet er aldri ute før TR står i døra :joyful:
 
Jeg har alltid fått blenda test 9dpo! Har ikke sett antydning til strek før 10/11dpo og da har den vært svaaak. Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Jeg har alltid fått blenda test 9dpo! Har ikke sett antydning til strek før 10/11dpo og da har den vært svaaak. Krysser fingrene for deg :Heartred
Tusen takk:Heartred

Fikk svak strek fra 8 dpo med sønnen min, derfor jeg begynner så tidlig:banghead:
Hadde blenda test 9 dpo nå i mai. Gav opp håpet, men tok ny 12 dpo, eller når det var, og fikk tydelig strek:)
 
Tusen takk:Heartred

Fikk svak strek fra 8 dpo med sønnen min, derfor jeg begynner så tidlig:banghead:
Hadde blenda test 9 dpo nå i mai. Gav opp håpet, men tok ny 12 dpo, eller når det var, og fikk tydelig strek:)
Altså, jeg har pleid å begynne 5dpo, selv om jeg aldri har fått utslag tidlig :hilarious: OG jeg har mistet motet på 8dpo :hilarious: det er en del av prosessen for mange av oss!
 
Altså, jeg har pleid å begynne 5dpo, selv om jeg aldri har fått utslag tidlig :hilarious: OG jeg har mistet motet på 8dpo :hilarious: det er en del av prosessen for mange av oss!
Man har kommet i skade for å begynne 6 dpo her i gården:bag: Er så tullete, men gir så god mening i øyeblikket:hilarious: Absolutt en prosess!
 
Tr dukka opp 11 dpo igjen :arghh: Skal sjekke det opp med legen. Har fått bekreftet lavt stoffskifte og skal få høre tilbake fra KK om det kan ha sammenheng med aborter.
I det minste er jeg nå sikret tidlig og tett oppfølging ved graviditet så det er jo noe.

Er litt matt, sliten og overveldet etter denne PP. Har generelt sett en god følelse for høsten og vinteren, men må lufte hodet litt nå.
 
Last edited:
Tr dukka opp 11 dpo igjen :arghh: Skal sjekke det opp med legen. Har fått bekreftet lavt stoffskifte og skal få høre tilbake fra KK om det kan ga sammenheng med aborter.
I det minste er jeg nå sikret tidlig og tett oppfølging ved graviditet så det er jo noe.

Er litt matt, sliten og overveldet etter denne PP. Har generelt sett en god følelse for høsten og vinteren, men må lufte hodet litt nå.
Hvor lang lf pleier du å ha? :Heartred
Jeg har tidligere hatt 11-12dager, har ligget nå på 9-10 dager siden pilleslutt og blir gal. Jeg prøver b6-vit for å øke lf denne syklusen, er nå på 10dpo idag og venter på tr. Regner med at den kommer imorgen slik tempen ser ut :) forrige syklus kom den 10dpo, så håper det funker!
 
Hvor lang lf pleier du å ha? :Heartred
Jeg har tidligere hatt 11-12dager, har ligget nå på 9-10 dager siden pilleslutt og blir gal. Jeg prøver b6-vit for å øke lf denne syklusen, er nå på 10dpo idag og venter på tr. Regner med at den kommer imorgen slik tempen ser ut :) forrige syklus kom den 10dpo, så håper det funker!
Skjønner godt du blir gal, det er skikkelig lite kjekt med alt som potensielt kan stikke kjepper i hjulene for spirene våre:Heartred Håper TR holder seg borte for deg bare litt til:smiley-angelic001
Før siste MA hadde jeg lf på rundt 13 dager. Markant nedgang kan en si:rolleyes: Lurer på å prøve b6 jeg og, hva heter de du bruker? Leste et navn på nettet,men nå finner jeg det ikke igjen:hilarious:
 
Skjønner godt du blir gal, det er skikkelig lite kjekt med alt som potensielt kan stikke kjepper i hjulene for spirene våre:Heartred Håper TR holder seg borte for deg bare litt til:smiley-angelic001
Før siste MA hadde jeg lf på rundt 13 dager. Markant nedgang kan en si:rolleyes: Lurer på å prøve b6 jeg og, hva heter de du bruker? Leste et navn på nettet,men nå finner jeg det ikke igjen:hilarious:
Ja, det var litt nedgang, håper den kommer seg :Heartred
Legger ved bildet av den jeg bruker :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231005-101104.png
    Screenshot_20231005-101104.png
    447,8 KB · Visninger: 20
Tr dukka opp 11 dpo igjen :arghh: Skal sjekke det opp med legen. Har fått bekreftet lavt stoffskifte og skal få høre tilbake fra KK om det kan ha sammenheng med aborter.
I det minste er jeg nå sikret tidlig og tett oppfølging ved graviditet så det er jo noe.

Er litt matt, sliten og overveldet etter denne PP. Har generelt sett en god følelse for høsten og vinteren, men må lufte hodet litt nå.
Huff, kjenner på akkurat de samme følelsene.. Tr er egentlig en sørgeperiode :sad010 :Heartred Godt at du nå skal få tett oppfølging ved ny graviditet. Det blir nok godt :Heartred
 
Tr dukka opp 11 dpo igjen :arghh: Skal sjekke det opp med legen. Har fått bekreftet lavt stoffskifte og skal få høre tilbake fra KK om det kan ha sammenheng med aborter.
I det minste er jeg nå sikret tidlig og tett oppfølging ved graviditet så det er jo noe.

Er litt matt, sliten og overveldet etter denne PP. Har generelt sett en god følelse for høsten og vinteren, men må lufte hodet litt nå.
Kjedelig med tr ❤️ Venter på tr selv og kjenner igjen følelsene du beskriver om å være overveldet etter denne pp’en.

Ville også kommentere det med lavt stoffskifte. Det hadde stor betydning for meg med tanke på syklus og gynekologen min mente det kunne være skyld i mine MA. For så fort jeg ble gravid, så ble stoffskifte enda mer tullete (som er vanlig ved graviditet). Så sjekk det ut!
Jeg gikk fra å ha sykluser på 40-50 dager til å komme ned på 28 dager med Levaxin og på første pp etter oppstart av Levaxin satt spira som endte med baby. Overbevist om at det hadde alt å si for min del.
Lykke til ❤️
 
Huff, kjenner på akkurat de samme følelsene.. Tr er egentlig en sørgeperiode :sad010 :Heartred Godt at du nå skal få tett oppfølging ved ny graviditet. Det blir nok godt :Heartred
Ja, det fungerer som en sørgeperiode, det er helt sant. Jeg blir helt tullete første dagene fordi jeg blir så skuffa og lei meg :smiley-angry017
Håper på bedre tider for oss begge:Heartred
 
Kjedelig med tr ❤️ Venter på tr selv og kjenner igjen følelsene du beskriver om å være overveldet etter denne pp’en.

Ville også kommentere det med lavt stoffskifte. Det hadde stor betydning for meg med tanke på syklus og gynekologen min mente det kunne være skyld i mine MA. For så fort jeg ble gravid, så ble stoffskifte enda mer tullete (som er vanlig ved graviditet). Så sjekk det ut!
Jeg gikk fra å ha sykluser på 40-50 dager til å komme ned på 28 dager med Levaxin og på første pp etter oppstart av Levaxin satt spira som endte med baby. Overbevist om at det hadde alt å si for min del.
Lykke til ❤️
Sender deg en klem og ønsker deg en bedre PP denne kommende runden:Heartred

Virkelig interessant det du hadde å fortelle om stoffskifte! Og så utrolig herlig at behandling førte til terminspire:Heartred
Legen trodde det var helt i begynnelsen hos meg så anbefalte ikke noen behandling ennå, før eventuell graviditet. Men med en gang jeg merket symptomer skulle jeg melde fra. Leste at leddsmerter kunne være et tegn og det dukket faktisk opp såvidt i helga før jeg hadde fått resultatet av blodprøvene.
Har time hos legen i november og skal ta det opp da.
Tusen takk:love017
 
Tr dukka opp 11 dpo igjen :arghh: Skal sjekke det opp med legen. Har fått bekreftet lavt stoffskifte og skal få høre tilbake fra KK om det kan ha sammenheng med aborter.
I det minste er jeg nå sikret tidlig og tett oppfølging ved graviditet så det er jo noe.

Er litt matt, sliten og overveldet etter denne PP. Har generelt sett en god følelse for høsten og vinteren, men må lufte hodet litt nå.
Det er generelt en sammenheng mellom stoffskiftesykdom og aborter, men om det gjelder deg og dine vet ikke jeg. Uansett er lavt stoffskifte uheldig mtp helsen generelt (sliten, trøtt, nedstemt osv.) så du får det nok bedre med normalt stoffskifte og må kanskje begynne på medisiner. Pleier bare snike i kulissene :bag: :hilarious:, men ville bare dele min erfaring ang.lutealfase og lavt stoffskifte. Mellom nr. 2 som kom i 2021 og denne graviditeten her hadde jeg lavt stoffskifte. Det var forbipasserende og normaliserte seg av seg selv. Gikk nesten nøyaktig 2 år mellom fødsel av nr. 2 og ny graviditet. Det var normalt igjen rundt 1 år og 9 mnd. etter. I samme periode hadde jeg også markant kortere lutealfase. Fra 15-16 dager før fødsel til bare 9-10 etter. Jeg fikk aldri noe klart svar på om det var en sammenheng, men begge deler normaliserte seg samtidig - så man tenker jo sitt. Masse lykke til! :)
 
Back
Topp