HulderBabyer (Født)

6 dpo

Har klatret i digert epletre på eiendommen og felt greiner som hang epletunge over strømledninger. Stolt av meg selv:happy:

Vis vedlegget 415802
Ellers safter, syltetøy, baker og på andre måter preserverer høstens frukt og bær. Ganske gøy og vi har begynt å fylle hyllemeter nr.2 i spiskammerset.


På symptomfronten er det desverre lite å melde:
Bittelitt murring og strekking.
Litt ømme/såre pupper.
Emosjonell.
Generelt godt humør.
Klatra??? Kjenner bare høydeskrekken tar meg :hilarious: Du har all grunn til å være stolt :love017
 
Litt av et prosjekt dere har hatt imponer jeg. Og så mye dere lager og lagrer! Blir nok godt å ha framover :D
Tusen takk :Heartred :shy:
Noe blir julegaver og litt skal vi ha selv. Synes det er så gøy å både gi og få spiselige gaver:D
 
7 dpo

Har vært en hektisk dag; kjørte EM i barnehagen og idet vi parkerer høres et krakk og noe begynner å skrangle høylytt. Viser seg at ene potta og røret som kobler den til resten av eksosanlegget har skilt lag:dead: Jippi, utgift:facepalm: Heldigvis skulle jeg i retning et verksted og fikk en dropin-time der. Måtte dog kjøre ca 45 min med skranglete eksosanlegg og en lyd på bilen som var litt tøffere enn meg:bag::hilarious:
Alt dette etterlot ikke mye tid til å kjenne på symptomer. Men jeg er redd for at det ikke har gått denne gangen. Murringene har dabbet kraftig av, sånn som de pleier noen dager før TR banker på døra. Jeg håper bare inderlig at lutealfasen ikke blir ennå kortere. Jeg er visst fortsatt innenfor normalen, men den kan godt gå tilbake til min normal.
Fornemmelsene i livmorområdet i dag har vært, kan jeg kalle det strekking? Det bytter side og er ikke vondt. Og så er det en slags støl murring som ligger mer på mensenkrampe.
Har vært litt kvalm i dag og hatt forsterket smakssans.

Symptomliste:
-Strekking og "mensenkrampe"
-Kvalm
-Forsterket smakssans
-Svimmel
-Oppblåst
-Sulten, dette har vart siden kort etter EL.
 
Last edited:
7 dpo

Har vært en hektisk dag; kjørte EM i barnehagen og idet vi parkerer høres et krakk og noe begynner å skrangle høylytt. Viser seg at ene potta og røret som kobler den til resten av eksosanlegget har skilt lag:dead: Jippi, utgift:facepalm: Heldigvis skulle jeg i retning et verksted og fikk en dropin-time der. Måtte dog kjøre ca 45 min med skranglete eksosanlegg og en lyd på bilen som var litt tøffere enn meg:bag::hilarious:
Alt dette etterlot ikke mye tid til å kjenne på symptomer. Men jeg er redd for at det ikke har gått denne gangen. Murringene har dabbet kraftig av, sånn som de pleier noen dager før TR banker på døra. Jeg håper bare inderlig at lutealfasen ikke blir ennå kortere. Jeg er visst fortsatt innenfor normalen, men den kan godt gå tilbake til min normal.
Fornemmelsene i livmorområdet i dag har vært, kan jeg kalle det strekking? Det bytter side og er ikke vondt. Og så er det en slags støl murring som ligger mer på mensenkrampe.
Har vært litt kvalm i dag og hatt forsterket smakssans.

Symptomliste:
-Strekking og "mensenkrampe"
-Kvalm
-Forsterket smakssans
-Svimmel
-Oppblåst
-Sulten, dette har vart siden kort etter EL.
Ikke gi opp håpet, jeg har trua :Heartred
 
7 dpo

Har vært en hektisk dag; kjørte EM i barnehagen og idet vi parkerer høres et krakk og noe begynner å skrangle høylytt. Viser seg at ene potta og røret som kobler den til resten av eksosanlegget har skilt lag:dead: Jippi, utgift:facepalm: Heldigvis skulle jeg i retning et verksted og fikk en dropin-time der. Måtte dog kjøre ca 45 min med skranglete eksosanlegg og en lyd på bilen som var litt tøffere enn meg:bag::hilarious:
Alt dette etterlot ikke mye tid til å kjenne på symptomer. Men jeg er redd for at det ikke har gått denne gangen. Murringene har dabbet kraftig av, sånn som de pleier noen dager før TR banker på døra. Jeg håper bare inderlig at lutealfasen ikke blir ennå kortere. Jeg er visst fortsatt innenfor normalen, men den kan godt gå tilbake til min normal.
Fornemmelsene i livmorområdet i dag har vært, kan jeg kalle det strekking? Det bytter side og er ikke vondt. Og så er det en slags støl murring som ligger mer på mensenkrampe.
Har vært litt kvalm i dag og hatt forsterket smakssans.

Symptomliste:
-Strekking og "mensenkrampe"
-Kvalm
-Forsterket smakssans
-Svimmel
-Oppblåst
-Sulten, dette har vart siden kort etter EL.
Jeg har trua! Hvor lenge venter du før du tester?
 
Tusen takk :Heartred Håpet er ikke ute før TR dukker opp:D


Tusen takk:love017
Hadde håpet å vente til tirsdag, men spørs om jeg ikke ryker på en test i morgen:hilarious: Selv om jeg fikk blenda 9 dpo sist jeg var gravid:wtf:
Spennende!!
 
8 dpo

Må oppdatere symptomlista føler jeg. Murringene kom tilbake, litt mensenaktig først og så endret det seg utover dagen. Ingen tegn til TR ennå, bank i bordet, så håpet lever ennå:smiley-angelic001 Jeg har dessuten vært tett i nesa og trøtt. Det med nesa var et tidlig tegn sist. Korsryggen har også begynt å murre litt.
Sist men ikke minst har jeg måttet justere bh-en flere ganger i dag fordi ting har truet med å tyte over kanten:hilarious:

Lista blir da:

-Murringer, uvanlige.
-Tett nese
-Trøtt
-Litt vondt i ryggen
-Opp en cup-str
-Oppblåst
-Småkvalm
-Hodeverk
 
9 dpo

Tok den første testen i dag på 2 urin, men den er ikke så spennende desverre:wtf: 20231001_082040.jpg
 
Back
Topp