HulderBabyer (Født)

Ånei ikke omgangssyke! Stakkars dere:Heartred Huff, er det verste jeg vet:yuck: Håper det er/var fort overstått for dere:Heartred
Jeg er helt fin igjen ikveld, har spist som normalt :) skallebanken og slitenhet hang kraftig igjen i kroppen idag, men det er vel å regne med når man tømmer kroppen for alt som er + lite søvn :p
Datteren min og samboer har hatt det. Jeg måtte hente sønnen på skolen da han klaget over slapphet, uggenhet og ikke var helt i slaget. Men ble aldri noe mer... Ikke fjernet spybøtte fra rommet hans enda, for å si det slik!
 
Jeg er helt fin igjen ikveld, har spist som normalt :) skallebanken og slitenhet hang kraftig igjen i kroppen idag, men det er vel å regne med når man tømmer kroppen for alt som er + lite søvn :p
Datteren min og samboer har hatt det. Jeg måtte hente sønnen på skolen da han klaget over slapphet, uggenhet og ikke var helt i slaget. Men ble aldri noe mer... Ikke fjernet spybøtte fra rommet hans enda, for å si det slik!
Godt dere er så godt som bra igjen alle sammen! Klart det henger i det der :Heartred
 
CD 9

Jakten på EL har begynt med termometer, notater og søkende fingre:hilarious:
Tempen er foreløpig lav, men livmortappen var høy, myk og nesten åpen ca midt på dagen. På formiddagen var den lav, fast og lukka og nå på kvelden er den høyere, fast-ish og mindre åpen. Skikkelig artig hvor fort og mye den endrer seg:oops:
EL har nok ikke vært da for det er ikke tvil om når det er. Da er tappen nesten vanskelig å skille fra skjedeveggene, veldig høyt oppe og tydelig åpen. Kunne sikkert fått inn tuppen av en finger, men bare tanken på å stappe noe inn der gir meg krela :eek: Får holde med å kjenne en myk fordypning.
I går var det litt eggehviteaktig utflod, mens i dag har det bare vært vått.
Litt smerter har det også vært helt siden CD 5. Det har murret og stukket litt hovedsakelig på venstre side, men også litt på høyre. Pleier vanligvis bare å kjenne det på høyre side. Kan dette bety at begge eggstokker jobber med noe eller er det bare tilfeldig?
Er spent på hvor tidlig eller seint EL kommer denne gangen. Håper på rundt CD 14:smiley-angelic001

Ellers er det "ro i universet mitt" for tida. Jeg er tilfreds, føler meg bra med meg selv og er glad på det jevne. Har jobbet med å bygge videre på den mentale klarheten som åpenbarte seg etter MA i sommer. Håper jeg klarer å holde dette ved like.
 
CD 9

Jakten på EL har begynt med termometer, notater og søkende fingre:hilarious:
Tempen er foreløpig lav, men livmortappen var høy, myk og nesten åpen ca midt på dagen. På formiddagen var den lav, fast og lukka og nå på kvelden er den høyere, fast-ish og mindre åpen. Skikkelig artig hvor fort og mye den endrer seg:oops:
EL har nok ikke vært da for det er ikke tvil om når det er. Da er tappen nesten vanskelig å skille fra skjedeveggene, veldig høyt oppe og tydelig åpen. Kunne sikkert fått inn tuppen av en finger, men bare tanken på å stappe noe inn der gir meg krela :eek: Får holde med å kjenne en myk fordypning.
I går var det litt eggehviteaktig utflod, mens i dag har det bare vært vått.
Litt smerter har det også vært helt siden CD 5. Det har murret og stukket litt hovedsakelig på venstre side, men også litt på høyre. Pleier vanligvis bare å kjenne det på høyre side. Kan dette bety at begge eggstokker jobber med noe eller er det bare tilfeldig?
Er spent på hvor tidlig eller seint EL kommer denne gangen. Håper på rundt CD 14:smiley-angelic001

Ellers er det "ro i universet mitt" for tida. Jeg er tilfreds, føler meg bra med meg selv og er glad på det jevne. Har jobbet med å bygge videre på den mentale klarheten som åpenbarte seg etter MA i sommer. Håper jeg klarer å holde dette ved like.
Søkende fingrer :hilarious:
 
CD 9

Jakten på EL har begynt med termometer, notater og søkende fingre:hilarious:
Tempen er foreløpig lav, men livmortappen var høy, myk og nesten åpen ca midt på dagen. På formiddagen var den lav, fast og lukka og nå på kvelden er den høyere, fast-ish og mindre åpen. Skikkelig artig hvor fort og mye den endrer seg:oops:
EL har nok ikke vært da for det er ikke tvil om når det er. Da er tappen nesten vanskelig å skille fra skjedeveggene, veldig høyt oppe og tydelig åpen. Kunne sikkert fått inn tuppen av en finger, men bare tanken på å stappe noe inn der gir meg krela :eek: Får holde med å kjenne en myk fordypning.
I går var det litt eggehviteaktig utflod, mens i dag har det bare vært vått.
Litt smerter har det også vært helt siden CD 5. Det har murret og stukket litt hovedsakelig på venstre side, men også litt på høyre. Pleier vanligvis bare å kjenne det på høyre side. Kan dette bety at begge eggstokker jobber med noe eller er det bare tilfeldig?
Er spent på hvor tidlig eller seint EL kommer denne gangen. Håper på rundt CD 14:smiley-angelic001

Ellers er det "ro i universet mitt" for tida. Jeg er tilfreds, føler meg bra med meg selv og er glad på det jevne. Har jobbet med å bygge videre på den mentale klarheten som åpenbarte seg etter MA i sommer. Håper jeg klarer å holde dette ved like.
Høres ut som perfekte forhold for en befruktning nå!! Ro i universet er det beste ❤️☺️ haha søkende fingrer, gull formulering :hilarious: jeg kjenner også som regel det stikker rundt eggløsning, da enten på den ene eller andre siden. Men har hendt at det har stukket på begge når jeg har mest på høyre, og da tror jeg murringen/stikkingen på venstre side har vært pga fordøyelsesbesvær (som har vært bekreftet ved dobesøk og fordi siste del av tarmen ligger på den siden) og høyre pga ovariet. Men det er bare en teori da :p
 
Høres ut som perfekte forhold for en befruktning nå!! Ro i universet er det beste ❤️☺️ haha søkende fingrer, gull formulering :hilarious: jeg kjenner også som regel det stikker rundt eggløsning, da enten på den ene eller andre siden. Men har hendt at det har stukket på begge når jeg har mest på høyre, og da tror jeg murringen/stikkingen på venstre side har vært pga fordøyelsesbesvær (som har vært bekreftet ved dobesøk og fordi siste del av tarmen ligger på den siden) og høyre pga ovariet. Men det er bare en teori da :p
Ja, det kjennes bra denne PP :love017 Elsker utrykket 'ro i universet'. Hørte det først fra pierceren min i ungdomstida og syntes det var så beskrivende:Heartred

Kjekt formuleringen var artig:joyful:

Har ikke tenkt på det med tarmen, det er jo absolutt noe å ta med i betraktning:joyful: Har ikke merket noen sammenheng ennå, men blir artig å ha det i bakhodet.
 
CD 12

Uka har vært helt nydelig, fortsatt masse ro i universet. Fantastisk vær, nordlys, småfugler i fuglemateren, masse hundekos, husbonden overrasket meg med å ha begynt på bedet jeg har ønsket meg foran huset og vi har i det hele tatt vært veldig på bølgelengde :Heartred
EM kjører sitt eget løp med litt trass og en nyfunnet interesse for å gå ut av senga om kvelden:hilarious:

Tempen steg såvidt i går og fortsatte videre oppover i dag, så nå er jeg utrolig spent på morgendagens måling:nailbiting: For å si det sånn så får egget godt med selskap om det slipper i disse dager:cool::hilarious:
De søkende fingrene :laughing014 fant livmortappen helt myk og så høyt oppe i dag at de nesten ikke nådde åpningen. Så høy pleier den bare å være rundt EL.
Tenk om det går denne gangen da!

Screenshot_20231110-141219_FF App.jpg
 
CD 13

Tempen er på vei videre oppover, regner med at EL har vært.
Da har vi truffet å vel så det, wohoo :cool: :love017

Screenshot_20231111-065413_FF App.jpg


Foreløpige dpo symptomer er murring i livmorområdet og en helt enormt forsterket luktesans. Emosjonell gidder jeg knapt nevne for det har jeg vært så og si hele denne PP:hilarious:
 
CD 15

Ikke til å bli klok på denne tempen. Trodde jo jeg var i dpo-land, men nå tror jeg ikke det lenger. Lurte på om termometeret mitt var ødelagt så målte to ganger.
Screenshot_20231113-074717_FF App.jpg


Livmortappen er litt høy, men ganske fast og lukket, det har den vært siden fredag. Den har variert i høyde og fasthet siden fredag, men aldri vært myk og åpen. Dette er ikke til å bli klok på altså.

Symptomer er som følger:
Murringer
Stikkinger på venstre side
Småkvalm
 
Last edited:
CD 16

Mulig at EL var i dag.
Vi har vært veldig aktive prøvere denne måneden :love017 og jeg er så utålmodig etter å være i dpo-land og kunne begynne nedtellingen til første test. Den ryker 9 dpo (rettelse; det jeg håper er 9 dpo :hilarious:). Den dagen skal jeg til legen for å diskutere mulig progresteronstøtte. Men jeg vil heller være gravid og kunne komme i gang med stoffskiftemedisiner så fort som mulig. Fingrene krysset altså!
 
Last edited:
CD 22, 4 dpo

EL meldte sin ankomst CD 18 etter et par falske alarmer :hilarious: Endelig har jeg ankommet i forferdelig langdryge dpo-land:cool:

Foreløpig er det lite å melde, men lister opp likevel:

- Emosjonell
- Trøtt
- Litt murringer
 
CD 22, 4 dpo

EL meldte sin ankomst CD 18 etter et par falske alarmer :hilarious: Endelig har jeg ankommet i forferdelig langdryge dpo-land:cool:

Foreløpig er det lite å melde, men lister opp likevel:

- Emosjonell
- Trøtt
- Litt murringer
Føler jeg er mer emosjonell her også og er bare 1 eller 2 dpo :hilarious:
 
Ja har vært helt ekstremt her :hilarious:
Vi satser på at det er et godt tegn, masse hormoner som legger godt til rette for eggene som er på vei til livmora:love7
Her også, sitter å blir rørt og griner av helt snodige ting :hilarious: husker ikke hva det var men begynte å grine av noe på tv i går, og så måtte jeg bare le for det var så absurd å grine av det. Jaaaa vi satser på at det er et veldig godt tegn! :gen014:love7
 
Her også, sitter å blir rørt og griner av helt snodige ting :hilarious: husker ikke hva det var men begynte å grine av noe på tv i går, og så måtte jeg bare le for det var så absurd å grine av det. Jaaaa vi satser på at det er et veldig godt tegn! :gen014:love7
Kjenner meg så godt igjen :hilarious:
 
CD 24, 6 dpo

Det begynner å bli skummelt! Jeg har god følelse denne PP, sist mistet jeg troa på at det hadde gått og det stemte, selv om testetøsa ikke lot seg avskrekke :hilarious: :bag:
Godfølelse kombinert med det jeg tolket som mulige festesmerter i går gjør fallhøyden så enormt stor om det viser seg at magefølelsen ikke stemmer.
På toppen av det hele er Husbonden like investert og går like mye på veggene som jeg i disse dager:Heartred O fryd:joyful: O forferdelse:arghh: Er så gøy å dele reisen, men det blir jo så skuffende om det blir negativ test.
Prøver å tenke at da er det meninga at det skal skje neste gang:Heartred

Planen er å ta første test 9 dpo, men en del av meg har litt lyst til å vente litt lenger sånn at sjansen for tydelig strek blir større. Får se om jeg klarer:cool:
Denne gangen har jeg lyst til at vi skal ta testen sammen, det har vi ikke gjort siden en gang for maaange år siden.


Fikk ikke tempet fordi noen (EM:love017) tydeligvis stakk av med termometeret mitt i går:hilarious:
Screenshot_20231122-183814_FF App.jpg
 
CD 24, 6 dpo

Det begynner å bli skummelt! Jeg har god følelse denne PP, sist mistet jeg troa på at det hadde gått og det stemte, selv om testetøsa ikke lot seg avskrekke :hilarious: :bag:
Godfølelse kombinert med det jeg tolket som mulige festesmerter i går gjør fallhøyden så enormt stor om det viser seg at magefølelsen ikke stemmer.
På toppen av det hele er Husbonden like investert og går like mye på veggene som jeg i disse dager:Heartred O fryd:joyful: O forferdelse:arghh: Er så gøy å dele reisen, men det blir jo så skuffende om det blir negativ test.
Prøver å tenke at da er det meninga at det skal skje neste gang:Heartred

Planen er å ta første test 9 dpo, men en del av meg har litt lyst til å vente litt lenger sånn at sjansen for tydelig strek blir større. Får se om jeg klarer:cool:
Denne gangen har jeg lyst til at vi skal ta testen sammen, det har vi ikke gjort siden en gang for maaange år siden.


Fikk ikke tempet fordi noen (EM:love017) tydeligvis stakk av med termometeret mitt i går:hilarious:
Vis vedlegget 420320
Der kom oppdateringen,ja :D jeg er så spent på å se når du skal teste :D
 
CD 24, 6 dpo

Det begynner å bli skummelt! Jeg har god følelse denne PP, sist mistet jeg troa på at det hadde gått og det stemte, selv om testetøsa ikke lot seg avskrekke :hilarious: :bag:
Godfølelse kombinert med det jeg tolket som mulige festesmerter i går gjør fallhøyden så enormt stor om det viser seg at magefølelsen ikke stemmer.
På toppen av det hele er Husbonden like investert og går like mye på veggene som jeg i disse dager:Heartred O fryd:joyful: O forferdelse:arghh: Er så gøy å dele reisen, men det blir jo så skuffende om det blir negativ test.
Prøver å tenke at da er det meninga at det skal skje neste gang:Heartred

Planen er å ta første test 9 dpo, men en del av meg har litt lyst til å vente litt lenger sånn at sjansen for tydelig strek blir større. Får se om jeg klarer:cool:
Denne gangen har jeg lyst til at vi skal ta testen sammen, det har vi ikke gjort siden en gang for maaange år siden.


Fikk ikke tempet fordi noen (EM:love017) tydeligvis stakk av med termometeret mitt i går:hilarious:
Vis vedlegget 420320

Vet akkurat hvordan du har det, spottet i går og da går håpet opp 10 hakk. Skjønner at du venter til 9 dpo, selv har jeg null selvkontroll :hilarious:
 
Back
Topp