HulderBabyer (Født)

Vet akkurat hvordan du har det, spottet i går og da går håpet opp 10 hakk. Skjønner at du venter til 9 dpo, selv har jeg null selvkontroll :hilarious:
Denne tida er så spennende at det halve kunne være nok:nailbiting::hilarious:
Selvkontroll er nylig gjenfunnet etter testespree sist PP :bag: Liker egentlig ikke å teste så tidlig så denne gangen er ingenting før lørdag. Kanskje søndag, om jeg klarer det:smiley-angelic002
 
CD 24, 6 dpo

Det begynner å bli skummelt! Jeg har god følelse denne PP, sist mistet jeg troa på at det hadde gått og det stemte, selv om testetøsa ikke lot seg avskrekke :hilarious: :bag:
Godfølelse kombinert med det jeg tolket som mulige festesmerter i går gjør fallhøyden så enormt stor om det viser seg at magefølelsen ikke stemmer.
På toppen av det hele er Husbonden like investert og går like mye på veggene som jeg i disse dager:Heartred O fryd:joyful: O forferdelse:arghh: Er så gøy å dele reisen, men det blir jo så skuffende om det blir negativ test.
Prøver å tenke at da er det meninga at det skal skje neste gang:Heartred

Planen er å ta første test 9 dpo, men en del av meg har litt lyst til å vente litt lenger sånn at sjansen for tydelig strek blir større. Får se om jeg klarer:cool:
Denne gangen har jeg lyst til at vi skal ta testen sammen, det har vi ikke gjort siden en gang for maaange år siden.


Fikk ikke tempet fordi noen (EM:love017) tydeligvis stakk av med termometeret mitt i går:hilarious:
Vis vedlegget 420320
Så koselig at husbonden er like investert! Her har vi det også sånn ☺️ så fin oppdatering! kjenner fallhøyden er høy for oss begge denne gangen, har skikkelig trua på deg, du ligger 1 dag foran meg, tempen din ser jo super ut!! Skal du teste søndag da hvis det er 9 dpo? Skal vi lage en pakt om å holde ut til søndag sammen ? Hehe :love017 den MÅ bare sitte nå altså!! Husker vi snakket om kaffe i stjerneskuddene, det føles som en evighet siden nå... Nå er det vår tur! ❤️
 
Så koselig at husbonden er like investert! Her har vi det også sånn ☺️ så fin oppdatering! kjenner fallhøyden er høy for oss begge denne gangen, har skikkelig trua på deg, du ligger 1 dag foran meg, tempen din ser jo super ut!! Skal du teste søndag da hvis det er 9 dpo? Skal vi lage en pakt om å holde ut til søndag sammen ? Hehe :love017 den MÅ bare sitte nå altså!! Husker vi snakket om kaffe i stjerneskuddene, det føles som en evighet siden nå... Nå er det vår tur! ❤️

Huff ja, denne gangen er det langt ned til bunnen altså:nailbiting: Men er veldig koselig å være to om det altså! Veldig kjekt det er likt hos dere:Heartred Her føles det som om vi er to unger som venter på julafta :hilarious:

9 dpo er lørdag for meg, men lurer på å prøve å holde meg til søndag 10 dpo. Likevel er det noe "magisk" med den 9 dpo-en. Har bare fått positiv så tidlig med sønnen vår så logikken er jo at en positiv test den dagen er et godt tegn:shy:
En pakt om å vente til 9 dpo skriver jeg gjerne under på! Så får 10 være noe å strekke seg etter:joyful:
Du er 6 dpo i dag da? Jeg lå våken i natt og så appen tikke over til 7 dpo:bag::hilarious:

Kaffepraten var koselig :joyful: Har kommet meg tilbake til svart kaffe nå, endelig:hilarious: Men jeg finner fram jålekaffen innimellom:coffee
 
Last edited:
Huff ja, denne gangen er det langt ned til bunnen altså:nailbiting: Men er veldig koselig å være to om det altså! Veldig kjekt det er likt hos dere:Heartred Her føles det som om vi er to unger som venter på julafta :hilarious:

9 dpo er lørdag for meg, men lurer på å prøve å holde meg til søndag 10 dpo. Likevel er det noe "magisk" med den 9 dpo-en. Har bare fått positiv så tidlig med sønnen vår så logikken er jo at en positiv test den dagen er et godt tegn:shy:
En pakt om å vente til 9 dpo skriver jeg gjerne under på! Så får 10 være noe å strekke seg etter:joyful:
Du er 6 dpo i dag da? Jeg lå våken i natt og så appen tikke over til 7 dpo:bag::hilarious:

Kaffepraten var koselig :joyful: Har kommet meg tilbake til svart kaffe nå, endelig:hilarious: Men jeg finner fram jålekaffen innimellom:coffee
Håper vi unngår den bunnen så vi slipper å bekymre oss om det :smiley-angelic001 ❤️ haha ja samme her!! Passende at det snart er jul og da hihi, kanskje dette er årets julegave? ☺️

Åja da har jeg blingsa på noe her, for jeg er 5 dpo i dag hehe. Ja da lager vi en pakt om at du venter til 9 dpo og jeg til 8 dpo hihi. :love017Med datteren min fikk jeg første positive 8dpo så det er den magiske dagen for meg ☺️❤️ ååå gleder meg sånn til vi kan begynne å teste!!

Jaaa det var den, veldig koselig ❤️ Haha så bra! Svart kaffe er også digg! Selvom en god frappuchino heller ikke er å forakte :p:joyful: eller annen jålekaffe hihi. Får se hvordan det går med lysta på kaffe for oss denne gangen da ☺️ akkurat nå har det roet seg her hos meg da jeg er sååå sensitiv i magen om dagen (pleier ikke være sånn), så kan ikke drikke for mye kaffe for da blir jeg dårlig. Kanskje kroppens måte å begrense inntaket på? Har du merket noe på kaffetørsten enda?
 
CD 26, 8 dpo

Bare en dag igjen til 9 dpo! Nå vet jeg ikke om jeg tør å teste en gang. Er alltid litt sånn. Tenk om den er negativ! Tester jeg ikke så vet jeg ikke liksom.
Dessuten mistet jeg litt troa i går en gang:sorry:
Synes liksom ikke jeg har noe særlig symptomer, kjenner lite aktivitet i livmorområdet nå og det hele begynner å minne om "stille før stormen" perioden jeg pleide å få før TR dukker opp. Den har ikke vært helt seg selv siden MA i juli da.
Har to billige tester fra Valmed som jeg skal ta, en gang. Bare brukt dem en gang før for å bekrefte at hcg var ute av systemet.

Ellers er tempen fortsatt høy men jeg sov forferdelig dårlig i natt, så stoler ikke helt på målingen.
 
CD 26, 8 dpo

Bare en dag igjen til 9 dpo! Nå vet jeg ikke om jeg tør å teste en gang. Er alltid litt sånn. Tenk om den er negativ! Tester jeg ikke så vet jeg ikke liksom.
Dessuten mistet jeg litt troa i går en gang:sorry:
Synes liksom ikke jeg har noe særlig symptomer, kjenner lite aktivitet i livmorområdet nå og det hele begynner å minne om "stille før stormen" perioden jeg pleide å få før TR dukker opp. Den har ikke vært helt seg selv siden MA i juli da.
Har to billige tester fra Valmed som jeg skal ta, en gang. Bare brukt dem en gang før for å bekrefte at hcg var ute av systemet.

Ellers er tempen fortsatt høy men jeg sov forferdelig dårlig i natt, så stoler ikke helt på målingen.
Hvordan går det? :Heartred
 
Å, så dumt :( fremdeles litt håp igjen! Hvis ikke håper jeg det blir full klaff neste pp! Du fortjener en liten spire :Heartred
Tusen takk:Heartred
Blir vanskelig neste PP for vi kommer etter all sannsynlighet til å være fra hverandre akkurat under EL:arghh: Men jula er jo tida for mirakler;)
Ellers satser vi på oktoberbaby:love017

Håper det går bra med deg. Orker ikke besøke dere på forumet desverre, men tenker på dere :Heartred
 
Tusen takk:Heartred
Blir vanskelig neste PP for vi kommer etter all sannsynlighet til å være fra hverandre akkurat under EL:arghh: Men jula er jo tida for mirakler;)
Ellers satser vi på oktoberbaby:love017

Håper det går bra med deg. Orker ikke besøke dere på forumet desverre, men tenker på dere :Heartred
Ååå, håper syklus forskyves litt slik at det passer alikavel! :Heartred

Alt bra her, forstår godt at det er for tøft å titte innom forumet. Da jeg mistet november spiren min så klarte jeg ikke å titte innom før jeg hadde en ny på gang.
 
Ååå, håper syklus forskyves litt slik at det passer alikavel! :Heartred

Alt bra her, forstår godt at det er for tøft å titte innom forumet. Da jeg mistet november spiren min så klarte jeg ikke å titte innom før jeg hadde en ny på gang.
Det håper jeg og, positiv test til jul eller nyttår hadde jo vært perfekt :love017

Godt jeg ikke er alene. Ja, det er ikke lett når man gjerne skulle vært gravid og nær termin. Men er så utrolig glad på deres vegne, dere fortjener de herlige spirene deres så voldsomt! Lykke til nå i innspurten:Heartred:love017:Heartred
 
Da var det offisielt, positiv test 13 dpo. Nesten en myser, men rosa og absolutt tilstede. Har hørt disse testene slår seint ut, så det kan være en faktor...
Uansett, her er bilde og terminen er foreløpig 11. august :smiley-bounce016
20231129_135445.jpg
 
Da var det offisielt, positiv test 13 dpo. Nesten en myser, men rosa og absolutt tilstede. Har hørt disse testene slår seint ut, så det kan være en faktor...
Uansett, her er bilde og terminen er foreløpig 11. august :smiley-bounce016
Vis vedlegget 420985
Ååå, gratulerer så mye! ❤️ Jeg hadde ganske svake tester rundt IKM denne gangen, men er 12 uker på vei til helga. Og det var med babyplan og makesure. Heia spira ❤️❤️
 
Sender masse varme tanker til de øvre babygudene og ber om at det er en terminspire! :love017
Takk, det var hyggelig å lese :love017 Vi håper alt vi kan❤️

Ååå, gratulerer så mye! ❤️ Jeg hadde ganske svake tester rundt IKM denne gangen, men er 12 uker på vei til helga. Og det var med babyplan og makesure. Heia spira ❤️❤️
Tusen takk:Heartred:love017 Så utrolig kjekt å høre at du øyeblikk bikker den magiske grensa:excited001 Det er så stort når det skjer :joyful:
Takk for at du delte dine erfaringer, håper det samme er tilfelle hos meg:smiley-angelic001 Blir ny test I overimorgen:angelic:
 
Back
Topp