Hoppestokk i høyet

Håper det var tidenes eggløsning :hilarious:
Men hadde skarpe smerter med blodig utflod tidligere i syklusen også, så har et innom tanken om cyste. Shit pomfritt, må få fortgang i disse fertilitetsundersøkelsene vi tenker å ta! :rolleyes:

Det hadde selvsagt vært det aller beste! Vi satser på det :) Undersøkelser blir bra, alltid fint å få svar på ting, uansett hva det er!

Uff, ikke noe godt, hverken fysisk eller psykisk. Benytt deg av legevakten hvis de ikke vil ta deg inn på legekontoret. Hvis det er veldig smertefullt og du er bekymret, så bør du jo absolutt få deg en sjekk. Både for å se om ting er bra, roet nervene og evt. avverge potensielle komplikasjoner.
Håper smertene gir seg og at det er helt ufarlig ❤️

Legevakten har jeg ikke tenkt på, det er jo selvsagt en mulighet. Takk for tips! Avventer litt til, og håper det roer seg <3

I dag er jeg et sted mellom 7-9 dpo, og tempen ville visst bare ha seg et lite døgn på påskefjellet denne gangen, for nå er den visst på vei ned en bratt skråning med høy fart.

Var nettopp på do, og da jeg skulle reise meg fikk jeg kjempevondt midt på nedre del av magen, såpass at jeg ble stående krokbøyd mens jeg sa "hva fa'n!?!?" (kollegaen på doen ved siden av lurte nok fælt på hva som foregikk i min bås...). Går nå rundt med en øm og litt vondt følelse der og skjønner mindre. Det er ikke der cysten er, men fire-fem fingre under navelen. Gjør vondt å trykke der også! Hva er dette for noe tull!

Siden jeg ikke har noe tro på graviditet denne gangen, har jeg heller ikke hatt noe særlig testebehov enda, og jeg er fast bestemt på at jeg aldri mer skal svi av en graviditetstest før IKM -helst dagen etter. Så får vi se om frøken "null-impulskontroll" klarer det. Sluttet å teste etter el for et par dager siden også, da jeg nok bare må innse at det faktisk var det som skjedde på cd 7-9. Hvis det egget ble befruktet, er jeg imidlertid 100% sikker på at det utvikler seg til å bli en overmoden grønsak, for et egg kan vel umulig være ferdig så tidlig i syklusen.

Go' fredda!

Vedlegg

• Screenshot_20190426_124156_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20190426_124156_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29,5 KB · Visninger: 105
I dag er jeg et sted mellom 7-9 dpo, og tempen ville visst bare ha seg et lite døgn på påskefjellet denne gangen, for nå er den visst på vei ned en bratt skråning med høy fart.

Var nettopp på do, og da jeg skulle reise meg fikk jeg kjempevondt midt på nedre del av magen, såpass at jeg ble stående krokbøyd mens jeg sa "hva fa'n!?!?" (kollegaen på doen ved siden av lurte nok fælt på hva som foregikk i min bås...). Går nå rundt med en øm og litt vondt følelse der og skjønner mindre. Det er ikke der cysten er, men fire-fem fingre under navelen. Gjør vondt å trykke der også! Hva er dette for noe tull!

Siden jeg ikke har noe tro på graviditet denne gangen, har jeg heller ikke hatt noe særlig testebehov enda, og jeg er fast bestemt på at jeg aldri mer skal svi av en graviditetstest før IKM -helst dagen etter. Så får vi se om frøken "null-impulskontroll" klarer det. Sluttet å teste etter el for et par dager siden også, da jeg nok bare må innse at det faktisk var det som skjedde på cd 7-9. Hvis det egget ble befruktet, er jeg imidlertid 100% sikker på at det utvikler seg til å bli en overmoden grønsak, for et egg kan vel umulig være ferdig så tidlig i syklusen.

Go' fredda!

Jeg tror det er et egg som fester seg og at du har både festesmerter og festedipp i grafen :love7

Jeg tror det er et egg som fester seg og at du har både festesmerter og festedipp i grafen :love7

Hadde vært fett det, men nå virker det som om jeg har fått mensen. Haha sjukt spesiell syklus. Positiv EL test på cd7 og mensen på CD16. Må være verdens korteste syklus :hilarious:

Nei, det er jo det siste tegnet: festeblødning! :excited001

Er du sikker?

Kan vel ikke være sikker kanskje, men virker som en vanlig start på mensen. Var hos legen også, og han trykket så hardt på magen at jeg trodde jeg skulle dø av smerte, så hvis det har vært noe der, er det sikker skvisa bort nå. Jaja! Håper jeg kan ta meg en løpetur i morgen igjen. Du er også glad i det, sant?

Kan vel ikke være sikker kanskje, men virker som en vanlig start på mensen. Var hos legen også, og han trykket så hardt på magen at jeg trodde jeg skulle dø av smerte, så hvis det har vært noe der, er det sikker skvisa bort nå. Jaja! Håper jeg kan ta meg en løpetur i morgen igjen. Du er også glad i det, sant?

Ja, jeg trives godt når jeg får løpt rundt i skogen :) har vært dårlig på å komme igang etter første ungen, så det blir korte turer enda bare. Går se om jeg får tid til å bygge opp formen eller om det kommer en spire!

Hvordan går det med deg nå?

Fy søren så mange gravide damer det er over jævla alt nå! Akkurat som om verden bare vil pisse meg litt ekstra i trynet. Har jeg ikke gått gjennom nok snart? Og syns alle på Facebook og Instagram føder eller er gravide. Blokkerer og unfollower som om det var en OL-gren og føler meg som verdens største taper.

Fy søren så mange gravide damer det er over jævla alt nå! Akkurat som om verden bare vil pisse meg litt ekstra i trynet. Har jeg ikke gått gjennom nok snart? Og syns alle på Facebook og Instagram føder eller er gravide. Blokkerer og unfollower som om det var en OL-gren og føler meg som verdens største taper.

Altså jeg er helt enig. Det tar helt av. Når til og med forsiden av både Costume og teknisk ukeblad består av gravidmage/reproduksjon vet du det er ille. :schocked028

Altså jeg er helt enig. Det tar helt av. Når til og med forsiden av både Costume og teknisk ukeblad består av gravidmage/reproduksjon vet du det er ille. :schocked028

Kommer til å låse meg inne snart altså! Hahahaha, det verste er at jeg egentlig ikke stresser så veldig med å bli gravid (enda), men allikevel går det relativt dårlig i disse sammenhengene :hilarious: Godt du er med på laget!

I dag er jeg på CD 9 og fikk en litt sterkere strek på EL-test enn de to siste dagene. Regner derfor med at den kanskje blir positiv i morgen eller på mandag. Håper at det drøyer så lenge som mulig, for sitter med et verkende øre som startet i går og har hørsel og lungekapasitet som en gjennomsnittlig 95-år gammel mann. Føler meg sjukt lite pulbar, og syns det er kjedelig om samleie i vår første pp gjennomføres med 100% tvang og 0%lyst.

Stapper meg full av nesespray og ber til høyere makter om at øreverket ikke skal utvikle seg mer. Hadde dobbel ørebetennelse for to år siden, og det er seriøst det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Syns det er veldig urettferdig om jeg skal få det igjen oppi alt dette her! Hva blir det neste nå? Ender vel opp med at jeg må amputere øret og halve hjernen!

Og! Det er helt uaktuelt å dra til legen så øreverket får bare se til å gi seg! Jeg er 100% sikker på at fastlegen min nå tror at jeg har et crush på ham, siden jeg er innom annenhver uke og oppfører meg flasete fordi jeg tror at han tror at jeg er keen :hilarious:

Jeg var jo innom med magevondt forrige uke, og da kommenterte han at jeg hadde mye muskler på magen, og jeg blir jo helt satt ut av sånne kommentarer og svarte et eller annet flørtete tilbake. Fikk også liret ut av meg at jeg kom så ofte fordi jeg syns det er så himla mange hyggelige folk som jobber der, så forsøket mitt på å vise at jeg ikke er keen, gikk relativt dårlig. Typisk meg!

Må legge til at jeg ikke finnes interessert i legen min, men at forsøkene på å vise det til ham nok har ført til at han opplever det motsatte. Shit, så innmari teit!

Og! Det er helt uaktuelt å dra til legen så øreverket får bare se til å gi seg! Jeg er 100% sikker på at fastlegen min nå tror at jeg har et crush på ham, siden jeg er innom annenhver uke og oppfører meg flasete fordi jeg tror at han tror at jeg er keen :hilarious:

Jeg var jo innom med magevondt forrige uke, og da kommenterte han at jeg hadde mye muskler på magen, og jeg blir jo helt satt ut av sånne kommentarer og svarte et eller annet flørtete tilbake. Fikk også liret ut av meg at jeg kom så ofte fordi jeg syns det er så himla mange hyggelige folk som jobber der, så forsøket mitt på å vise at jeg ikke er keen, gikk relativt dårlig. Typisk meg!

Må legge til at jeg ikke finnes interessert i legen min, men at forsøkene på å vise det til ham nok har ført til at han opplever det motsatte. Shit, så innmari teit!

:hilarious:

God bedring med øreverket :) ❤️

O for ein strålande morgon! Ørebetennelsen har ikke utvikla seg mer over natta, og jeg har klart meg uten smertestillende (som jeg er livredd for å ta når jeg prøver). El-testen er fortsatt ikke positiv, noe som betyr at vi er i god rute om vi begynner samkvem i kveld! Har en følelse av at den blir positiv hvis jeg tester i kveld.

Hadde det ikke vært for at vi skal i konfirmasjon, ville dette blitt en ganske så fin søndag. På den positive siden vil jeg kunne få nye bekjentskaper når jeg sitter sammen med de andre døve oldingene på bakerste rad mens vi alle synger litt for høyt på hver vår salme.

Neida, jeg har aldri syngi høyt i en kirke tidligere i livet, og jeg kjenner at dagen i dag definitivt ikke blir den dagen jeg begynner med det. Allsang generelt er absolutt ikke min greie, de vondeste ordene jeg kan høre er "og så starter vi med ei lita sang, dere!" Unntatt når jeg har tatt noen tequila... Da kan man bare prøve å få meg til å slutte å synge - det skjer ikke!

Så cd10, relativt god kok!

Vedlegg

• IMG_20190505_094249.jpg
    IMG_20190505_094249.jpg
    7 KB · Visninger: 107
CD 13 i dag og fortsatt ingen positiv EL-test. Pleier å ha el på cd12, så blir litt oppgitt av dette. Kan øreverket og den heftige forkjølelsen jeg hadde i helga og i går ha fucka syklusen? Tror jeg gir opp hele prosjektet før jeg i det hele tatt har fått begynt. Utrolig kjedelig!

CD 13 i dag og fortsatt ingen positiv EL-test. Pleier å ha el på cd12, så blir litt oppgitt av dette. Kan øreverket og den heftige forkjølelsen jeg hadde i helga og i går ha fucka syklusen? Tror jeg gir opp hele prosjektet før jeg i det hele tatt har fått begynt. Utrolig kjedelig!
Så lenge du ikke får mensen er det fortsatt håp. Av egen erfaring blir min syklus lett påvirket av ytre påkjenninger, som f.eks sykdom, ferier, stress o.l:)

I feel you sister... Synes halve familien, halve facebookvennelista og resten av verden alle føder/er gravide nå mens jeg "skulle" vært det selv og prøver selv... Meh. Irriterende :p

Apropo sykdom og EL: jeg opplever alltid at mensen blir forsinka ved sykdom og stress. Selv tester jeg ikke for EL, men regner med at visdomstanna jeg trakk for 1,5 uke siden påvirker EL'en denne syklusen noe... Sånn er naturen :)

Så lenge du ikke får mensen er det fortsatt håp. Av egen erfaring blir min syklus lett påvirket av ytre påkjenninger, som f.eks sykdom, ferier, stress o.l:)

Håp for eggløsning, tenker du? Er hvertfall ikke håp om noe annet, da vi ikke har hatt sex siden el forrige syklus :hilarious: Men da satser jeg på at el er rundt hjørnet, bare veldig forsinka :inpain:

I feel you sister... Synes halve familien, halve facebookvennelista og resten av verden alle føder/er gravide nå mens jeg "skulle" vært det selv og prøver selv... Meh. Irriterende :p

Apropo sykdom og EL: jeg opplever alltid at mensen blir forsinka ved sykdom og stress. Selv tester jeg ikke for EL, men regner med at visdomstanna jeg trakk for 1,5 uke siden påvirker EL'en denne syklusen noe... Sånn er naturen :)

Der er faktisk utrolig slitsomt! Jeg merker jeg nesten hisser meg opp når andre blir gravide, akkurat som om det er min baby som liksom har festet seg i deres livmor! Hater å ha det sånn!

Ja, ok, men da er det fortsatt håp for at eggløsning er på vei. Skal ikke senke flagget på halv stang heeelt enda! :Heartpink Og, grattis med -1 visdomstann!

Back
Topp