Håper du hadde det fint på utenlandstur Etter å ha lest historien din vil jeg gi en stor klem og si at jeg mer enn gjerne følger storyen videre... Kanskje ender vi opp likt - men jeg må enda vente "en hel mensen" før det kan gå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du hadde det fint på utenlandstur Etter å ha lest historien din vil jeg gi en stor klem og si at jeg mer enn gjerne følger storyen videre... Kanskje ender vi opp likt - men jeg må enda vente "en hel mensen" før det kan gå...
Hvis eggløsningstesten som var positiv for ti dager siden stemte, kan, for alt jeg vet, blødningen i går ha vært en festningsblødning? Det var bare den ene gangen, og jeg har ikke blødd noe i dag.
Bare herlig! Enda en ting jeg kan overanalysere og "bekymre" meg for...
Så frustrerende å vente på mensen uten å ane hvordan ting ligger an. Det jeg merket ved første EL etterpå, var at jeg blødde litt samtidig og spotting av og på etter det fram til tr. Det pleier jeg ikke å gjøre til vanlig. LF var den samme, menstruasjonen var kraftigere, men ikke mer enn 1-2 oftere skift av bind per døgn. Lå mao ikke i min egen bloddam
Håper da endelig det blir noen klarere svar for deg, så du veit hvor landet ligger
Ikke noen bloddam her heller! Endelig kom mensen, etter akkurat syv uker. Virker som en helt vanlig mens egentlig
Men hurra for at mensen endelig har dukka opp. Limboland er fælt. Nå skal det bli baby for dere
Så trist å lese om opplevelsen din. For min egen del er det ikke de store tingene som kan gjøre at jeg går fra å fungere til å bli veldig trist og lei, det er de små tingene. Som når jeg innså at det er vår, og snøen ikke kommer tilbake, da innså jeg at jeg i år ikke får oppleve det å gå med barnevogn med den lille jenta mi oppi, og da kjennes det ut som at noen slår all luft ut av meg, og jeg blir rista tilbake til "virkeligheten". Eller som når jeg klarte å løfte en tung vekt på trening som jeg nå ikke burde kunne gjøre da det skulle vært en mage i veien. Men ja, man vet sjelden om andre sine personlige historier, men det er likevel lov å kjenne på de såre følelsene, mener iallfall jeg.
Nå håper jeg for oss begge at det snart blir baby på oss. Noe som kan tenne litt håp for fremtiden, selv om ingen kan erstatte de man ikke fikk, for de blir aldri glemt<3. Jeg sender deg mange varme tanker denne lørdagskvelden<3
Huff, det er vondt med sånne tilbakeslag og det er sånn jeg husker det. Akkurat når du føler at ting er under kontroll og at alt går greit nok, skjer det noe som vipper en helt av pinnen og verden er helt i grus. Jeg kom på at jeg delte litt på Instagram de første månedene etter vi mistet, dette skrev jeg ca en måned etter at vi hadde mistet. Tenkte litt på det når du beskrev opplevelsen din i dag, håper det er greit at jeg deler med deg i dagboka di:
"Jeg burde kanskje ikke ha vært så overrasket da alt plutselig ble mye verre. Likevel ble jeg det. I flere dager kjentes det ut som at sorgen holdt på å lette litt, og jeg tenkte at fra nå vil hver dag bli litt lysere. Men så blir alt brått virkelig. Jeg er ikke gravid lenger, babyen min lever ikke, hun kommer aldri tilbake og vi får aldri bli kjent med henne. Det kjennes ut som at hele brystet skal sprenges fordi det gjør så vondt, som om ingenting noen gang vil bli bra igjen. Men så letter trykket litt, og jeg kan til og med få god gammaldags lættis av en vits. Jeg har lest så mye om sorg og sorgreaksjoner, likevel må det oppleves før man forstår hvordan det virkelig er. Jeg innrømmer gjerne at dette er mitt første møte med skikkelig sorg, og at det ikke er lett. Men de gode øyeblikkene hjelper meg å tenke at det etterhvert vil være fler av nettopp dem. Nå har jeg hatt to ganske gode dager. Kanskje er det ikke sånn i morgen, det er viktig at de vonde følelsene får den tida de trenger, men jeg nyter virkelig de dagene med flest gode øyeblikk."
Klem
Tusen takk Er helt enig, det er de små tingene som er mest vonde nå, slik du beskriver. Er jo nesten fristende å droppe byturen eller kinoturen, for man vet jo at man kan treffe folk med gravidmager og barnevogner, eller høre en sang som vekker gjemte følelser, men det kan man jo heller ikke tillate seg å gjøre. Vi må vel bare prøve å møte de vanskelige situasjonene og tenke at det er helt greit å reagere på det.
Jeg håper også Hvordan ligger det an med prøvinga di nå?