Hoppestokk i høyet

Syns EL-testen er litt sterkere i dag. Kaster ikke inn håndkle helt enda!

Vedlegg

• IMG_20190509_165325.jpg
    IMG_20190509_165325.jpg
    10,2 KB · Visninger: 86
La aksjer i går kveld, og fikk endelig positiv EL-test i dag :D Håper bare at det slippes et egg og at jeg får litt lengre lutealfase enn syv dager denne runden. Og at mannen ikke blir syk, slik det virker som han holder på å bli :( Men vi fikk jo hvertfall en runde i høyet før el, så kunne vel vært verre også!

Vedlegg

• IMG_20190510_073432.jpg
    IMG_20190510_073432.jpg
    11,4 KB · Visninger: 90
I dag tidlig var EL-testen blitt svakere, så det er en god sjans for at egget slapp i går da vel? Positiv test i går tidlig og i 16-tiden. I dag har jeg litt el-slim også, så er litt redd for at det er i dag, selvom testen var blitt negativ. Mannen har blitt forkjøla, så det blir nok ikke noe action i kveld. Da er det bare aksjene fra torsdag kveld vi har å klamre oss til evt.

Tempen hadde et lite hopp i dag, men det tar jeg med en klype salt siden jeg drakk tre halvlitere i går kveld (mellom 18 og 23).

I dag tidlig var EL-testen blitt svakere, så det er en god sjans for at egget slapp i går da vel? Positiv test i går tidlig og i 16-tiden. I dag har jeg litt el-slim også, så er litt redd for at det er i dag, selvom testen var blitt negativ. Mannen har blitt forkjøla, så det blir nok ikke noe action i kveld. Da er det bare aksjene fra torsdag kveld vi har å klamre oss til evt.

Tempen hadde et lite hopp i dag, men det tar jeg med en klype salt siden jeg drakk tre halvlitere i går kveld (mellom 18 og 23).
Krysser fingrene og håper du har en positiv test om 12 dager:happy:

Krysser fingrene og håper du har en positiv test om 12 dager:happy:

Takk for positive tanker! Har sånn cirka null prosent tro på at det har gått selv, men det er vel kanskje like greit, så slipper jeg å gå og tenke på det hele tiden :bored:

Hadde et håp om at el endelig hadde skjedd, men tempen var fortsatt lav i dag tidlig, to døgn etter postiv test... Så da har det vel ikke skjedd noe allikevel. Helt klar negativ i går og i dag. Skikkelig teit! Skal til gyn på torsdag for å sjekke gigacysta han fant sist jeg var der. Kanskje han kan se om det er noe galt, noe jeg er sikker på at det er! Dritt!

Nå har det snart gått tre måneder, og kroppen er bare hjernedød. Hvorfor skjer dette!! Syns ikke jeg fortjener det :grumpy:

Kom over dagboken din litt tilfeldig, og er glad for at du holder humøret oppe ved aktivt bruk av galgenhumor :)
Jeg har mistet to ganger selv, men "heldigvis" relativt tidlig. Kjenner meg allikevel igjen i mange av tankene og følelsene du kjenner på. Mensen kan liksom ikke komme fort nok, sånn at en kan legge alt litt bak seg og heller tenke framover... Håper den har ankommet nå da, siden det er noen dager siden det siste innlegget ditt. Jeg heier på deg og
har tenkt mye på deg siden du forlot oss i juligruppa. Jeg håper du snart får meldt deg inn i en termingruppe igjen :Heartred

Kom over dagboken din litt tilfeldig, og er glad for at du holder humøret oppe ved aktivt bruk av galgenhumor :)
Jeg har mistet to ganger selv, men "heldigvis" relativt tidlig. Kjenner meg allikevel igjen i mange av tankene og følelsene du kjenner på. Mensen kan liksom ikke komme fort nok, sånn at en kan legge alt litt bak seg og heller tenke framover... Håper den har ankommet nå da, siden det er noen dager siden det siste innlegget ditt. Jeg heier på deg og
har tenkt mye på deg siden du forlot oss i juligruppa. Jeg håper du snart får meldt deg inn i en termingruppe igjen :Heartred

Åh så hyggelig å høre fra deg! Nå nærmer det seg veldig for dere i juligruppa ❤️ Savner dere veldig og syns det er så leit at jeg ikke fikk være med hele veien!

Har hatt en følelse av at noe har vært på gang, så tok en test nå nettopp. Og jammen dukket det ikke opp en liten, spinkel, men rosa strek etter kort tid. Jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo og har ikke helt troa på at dette kan være sant!

Fikk eggløsning etter kraftig forkjølelse, og siden 17.mai har jeg hatt tunga full av dritvonde blemmer som bare blir verre og verre, så tenker at utgangspunktet for en frisk baby ikke kan være særlig bra. Klarer ikke helt å forstå det enda!

Venter med å si det til mannen noen dager til, både fordi jeg vil ha det for meg selv litt til, men også fordi det fortsatt er dødstidlig. Shit!

Det gikk jo tross alt ganske fort, når mensen bare kom tilbake, er helt satt ut!:wideyed::smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20190520_174304.jpg
    IMG_20190520_174304.jpg
    16,8 KB · Visninger: 141
  • IMG_20190520_174243.jpg
    IMG_20190520_174243.jpg
    12,9 KB · Visninger: 132
Har hatt en følelse av at noe har vært på gang, så tok en test nå nettopp. Og jammen dukket det ikke opp en liten, spinkel, men rosa strek etter kort tid. Jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo og har ikke helt troa på at dette kan være sant!

Fikk eggløsning etter kraftig forkjølelse, og siden 17.mai har jeg hatt tunga full av dritvonde blemmer som bare blir verre og verre, så tenker at utgangspunktet for en frisk baby ikke kan være særlig bra. Klarer ikke helt å forstå det enda!

Venter med å si det til mannen noen dager til, både fordi jeg vil ha det for meg selv litt til, men også fordi det fortsatt er dødstidlig. Shit!

Det gikk jo tross alt ganske fort, når mensen bare kom tilbake, er helt satt ut!:wideyed::smiley-angelic001

Åååh håper det er en terminspire på gang for deg :love7

Ååå! Så fantastisk! Håper veldig for deg:Heartred

Ååå! Så fantastisk! Håper veldig for deg:Heartred

Det er faktisk for godt til å være sant. Tipper at jeg, uten å vite det, tok en sånn "skremme-positiv test" man kan kjøpe på ebay eller noe. Hah! Sikkert en sjuk liten jævel som har brutt seg inn og plantet den blandt de ordentlige testene mine :hilarious:

Det er faktisk for godt til å være sant. Tipper at jeg, uten å vite det, tok en sånn "skremme-positiv test" man kan kjøpe på ebay eller noe. Hah! Sikkert en sjuk liten jævel som har brutt seg inn og plantet den blandt de ordentlige testene mine :hilarious:
Haha! Den der forklaringen hørtes for sjuk ut til å være sann:hilarious: Nei, dette er nok baby, skal du se!:joyful:

Håper at dette blir hjerteplasteret deres ❤️
Har ikke vært flink til å etterlate spor her inne, men har fulgt dagboken din siden du måtte forlate oss ❤️
Krysser alt jeg har for at det går deres vei nå :love7

Håper at dette blir hjerteplasteret deres ❤️
Har ikke vært flink til å etterlate spor her inne, men har fulgt dagboken din siden du måtte forlate oss ❤️
Krysser alt jeg har for at det går deres vei nå :love7

Takk, Belka ❤️ Tør nesten ikke håpe enda! Det hadde vært alt for perfekt! :smiley-angelic001

Åå så spennende! Håper virkelig det er en liten spire som klamrer seg fast. :D Kan jeg spørre hva som gjorde at du følte det var noe på gang? Symptomer?

Åå så spennende! Håper virkelig det er en liten spire som klamrer seg fast. :D Kan jeg spørre hva som gjorde at du følte det var noe på gang? Symptomer?

Jeg håper også ❤️ Følte at det stakk i livmorområdet, slik jeg kjente forrige graviditet, og at det murret og ordnet i magen. Kjente også at puppene var litt ømme, men det husker jeg også at jeg kunne kjenne etter eggløsning de gangene jeg ikke var gravid også. Jeg testet egentlig mest for å få meg selv til å forstå at det bare var pms og ingen baby :hungover:

Såå fantastisk!! Alle fingre og tær er krysset for at dette er en liten voksende spire :Heartred
All ære til deg for at du klarer å holde det skjult for mannen din da :rolleyes: jeg hadde sprukket etter noen timer tror jeg!
Har du tatt ny test igjen?

Back
Topp