Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenker at el er forsinka.Håp for eggløsning, tenker du? Er hvertfall ikke håp om noe annet, da vi ikke har hatt sex siden el forrige syklus Men da satser jeg på at el er rundt hjørnet, bare veldig forsinka
Krysser fingrene og håper du har en positiv test om 12 dagerI dag tidlig var EL-testen blitt svakere, så det er en god sjans for at egget slapp i går da vel? Positiv test i går tidlig og i 16-tiden. I dag har jeg litt el-slim også, så er litt redd for at det er i dag, selvom testen var blitt negativ. Mannen har blitt forkjøla, så det blir nok ikke noe action i kveld. Da er det bare aksjene fra torsdag kveld vi har å klamre oss til evt.
Tempen hadde et lite hopp i dag, men det tar jeg med en klype salt siden jeg drakk tre halvlitere i går kveld (mellom 18 og 23).
Krysser fingrene og håper du har en positiv test om 12 dager
Kom over dagboken din litt tilfeldig, og er glad for at du holder humøret oppe ved aktivt bruk av galgenhumor
Jeg har mistet to ganger selv, men "heldigvis" relativt tidlig. Kjenner meg allikevel igjen i mange av tankene og følelsene du kjenner på. Mensen kan liksom ikke komme fort nok, sånn at en kan legge alt litt bak seg og heller tenke framover... Håper den har ankommet nå da, siden det er noen dager siden det siste innlegget ditt. Jeg heier på deg og
har tenkt mye på deg siden du forlot oss i juligruppa. Jeg håper du snart får meldt deg inn i en termingruppe igjen
Har hatt en følelse av at noe har vært på gang, så tok en test nå nettopp. Og jammen dukket det ikke opp en liten, spinkel, men rosa strek etter kort tid. Jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo og har ikke helt troa på at dette kan være sant!
Fikk eggløsning etter kraftig forkjølelse, og siden 17.mai har jeg hatt tunga full av dritvonde blemmer som bare blir verre og verre, så tenker at utgangspunktet for en frisk baby ikke kan være særlig bra. Klarer ikke helt å forstå det enda!
Venter med å si det til mannen noen dager til, både fordi jeg vil ha det for meg selv litt til, men også fordi det fortsatt er dødstidlig. Shit!
Det gikk jo tross alt ganske fort, når mensen bare kom tilbake, er helt satt ut!
Ååå! Så fantastisk! Håper veldig for degHar hatt en følelse av at noe har vært på gang, så tok en test nå nettopp. Og jammen dukket det ikke opp en liten, spinkel, men rosa strek etter kort tid. Jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo og har ikke helt troa på at dette kan være sant!
Fikk eggløsning etter kraftig forkjølelse, og siden 17.mai har jeg hatt tunga full av dritvonde blemmer som bare blir verre og verre, så tenker at utgangspunktet for en frisk baby ikke kan være særlig bra. Klarer ikke helt å forstå det enda!
Venter med å si det til mannen noen dager til, både fordi jeg vil ha det for meg selv litt til, men også fordi det fortsatt er dødstidlig. Shit!
Det gikk jo tross alt ganske fort, når mensen bare kom tilbake, er helt satt ut!
Ååå! Så fantastisk! Håper veldig for deg
Haha! Den der forklaringen hørtes for sjuk ut til å være sann Nei, dette er nok baby, skal du se!Det er faktisk for godt til å være sant. Tipper at jeg, uten å vite det, tok en sånn "skremme-positiv test" man kan kjøpe på ebay eller noe. Hah! Sikkert en sjuk liten jævel som har brutt seg inn og plantet den blandt de ordentlige testene mine
Har hatt en følelse av at noe har vært på gang, så tok en test nå nettopp. Og jammen dukket det ikke opp en liten, spinkel, men rosa strek etter kort tid. Jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo og har ikke helt troa på at dette kan være sant!
Håper at dette blir hjerteplasteret deres
Har ikke vært flink til å etterlate spor her inne, men har fulgt dagboken din siden du måtte forlate oss
Krysser alt jeg har for at det går deres vei nå
Åå så spennende! Håper virkelig det er en liten spire som klamrer seg fast. Kan jeg spørre hva som gjorde at du følte det var noe på gang? Symptomer?Har hatt en følelse av at noe har vært på gang, så tok en test nå nettopp. Og jammen dukket det ikke opp en liten, spinkel, men rosa strek etter kort tid. Jeg er et sted mellom 8 og 10 dpo og har ikke helt troa på at dette kan være sant!
Åå så spennende! Håper virkelig det er en liten spire som klamrer seg fast. Kan jeg spørre hva som gjorde at du følte det var noe på gang? Symptomer?