Hobbytråden

Ferdig med hentesettet til snuppa <3

Mangler bare lue! (Har egentlig strikket en, men litt usikker på om jeg ble fornøyd med den :))

ImageUploadedByBV Forum1437039406.971149.jpg

ImageUploadedByBV Forum1437039417.689037.jpg

Last edited:
Takk!
Det er det på stoff og stil jeg har sett på før, men fant ikke ut av str på det.
Stussa litt på at det sto 0-3 mnd skjønner du ;)

Men skal ta en nærmere kikk, er sikkert ingenting i veien for å utvide litt heller :)
Absolutt ingenting i veien for å moderere litt nei :) bare å øke lengden. Ja, står visst 0-3 mnd.

Så nydelig teppe :) spennende å se hvordan ditt blir! :)
Jeg driver med disse teppene mine. Blir en liten haug, men i alle tykkelser haha :p da er jeg helgardert i allefall.
Akkurat nå er det multifarget (skogsfarger:Heartred:Heartpink) som blir medium tykt. Synes det er stilig med multifargede garn der tråden endrer farge. Ser ut som et teppe av mose kanskje :p

Så nydelig teppe :) spennende å se hvordan ditt blir! :)
Jeg driver med disse teppene mine. Blir en liten haug, men i alle tykkelser haha :p da er jeg helgardert i allefall.
Akkurat nå er det multifarget (skogsfarger:Heartred:Heartpink) som blir medium tykt. Synes det er stilig med multifargede garn der tråden endrer farge. Ser ut som et teppe av mose kanskje :p
Det er kjempefint ja!:) og så får man masse farger uten å måtte drive å bytte og feste tråd hele tida!

Trådfesting er døden! Kjedeligste jeg vet!:)
Ja, jeg er ikke så god på det heller. Men så en video fra garnstudio, der hun viser hvordan du kan strikke den fast :D det var ganske lurt. Må strikke med flere farger i et prosjekt, så får prøvd det da tenker jeg meg. Ellers får jeg sy fast :)

Ja, jeg er ikke så god på det heller. Men så en video fra garnstudio, der hun viser hvordan du kan strikke den fast :D det var ganske lurt. Må strikke med flere farger i et prosjekt, så får prøvd det da tenker jeg meg. Ellers får jeg sy fast :)

Den filmen må jeg finne. Strikker en stripete sommerdrakt, og det blir myyye tråder å feste. Er så kjedelig. Haha.

Ja, det blir mange tråder! :p du får søke etter den. Håper den kan være til hjelp :)

Jeg strikker ikke da.. Bare hekler:) kan sikkert hekles inn og..kanskje?

Jeg strikker ikke da.. Bare hekler:) kan sikkert hekles inn og..kanskje?
Mye mulig! :) jeg har sett tråder hekles inn, men det var av samme farge. Men kan hende det er teknikker for motsatt farge og. Men om det er på innsiden av et plagg blir det kanskje ett fett :)

Mye mulig! :) jeg har sett tråder hekles inn, men det var av samme farge. Men kan hende det er teknikker for motsatt farge og. Men om det er på innsiden av et plagg blir det kanskje ett fett :)
Ok, det tepper jeg heller er jo en farge per rad, så vil helst feste tråden inni samme fargen:)

Idag var jeg og svigermor avgårde å fant MASSE kjempefin drivved. Så imorgen når vi våkner skal vi avgårde å kjøpe knotter, hyssing og hylleknekter å lage stige, pyntehyller til stua og oppheng til smykker. Inspiraskonsbilde
a03da86efce20042e9a5f86c37581602

Back
Topp