Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stiligSlik ble stigen min![]()
![]()
Ferdig med min aller første kjole
Str 3 mnd men den har forlengere på stroppene så man kan flytte knappene og er veldig elastisk så jeg vil tro minst 3-6 mnd
![]()
![]()
Str 3 mnd men den har forlengere på stroppene så man kan flytte knappene og er veldig elastisk så jeg vil tro minst 3-6 mnd
![]()
![]()
Den var kjempe fin
Hvor har du oppskriften fra?![]()
Str 3 mnd men den har forlengere på stroppene så man kan flytte knappene og er veldig elastisk så jeg vil tro minst 3-6 mnd![]()
Veldig fint strikket! Jeg tror også at du kan bruker den lenge. Kanskje den passer som vest/tunika til sommeren?
Den ble utrolig finFerdig med min aller første kjole
![]()
![]()
Noen som har en veldig enkel oppskrift å dele med en veldig nybegynner?
Hva vil du strikke?
Lappeteppe til baby er vel det enkleste du kan strikke.
Legger du opp 25 masker på pinne nr 4 strikker rettstrikk frem og tilbake til du har 25 riller, en firkantfell av.
Trenger 5 lapper I bredden og 8-10 lapper I lengden. Syr du lappene sammen
Her kan du bruke så mange farger du vilhar brukt Trysil sportsgarn fra europris.
Ellers kan jeg sende deg oppskriften på skappel genser![]()
Ok takk for tips.
Må lære meg å felle av:O![]()
Klarer jeg genser da mon tro????
Etter min mening er skappel genseren noe av det letteste du kan strikke, er bare rett masker att og frem på pinnen, det eneste du må kunne er å legge ut masker, men det lærer du deg lett. Å ja å felle av er ikke vanskelig.
Når man har strikket ferdig delene til genseren syr man dem bare sammen med nål og trå.![]()