Hobbytråden

Har sydd babynest og strikket dress til nyfødt. Har lyst å lage mer. Tenkte jeg skulle strikke en sokk, den første ble strikket til eldste som snart er 4 år, han fikk ikke brukt den for å si det sånn... Hehe...
Så fint nest!! Ble ferdig med mitt idag og. Og så søt drakt :)

Ikke til lillebror i magen, men storesøster måtte få seg sommerkjole: ImageUploadedByBV Forum1435505899.920264.jpg

Nå her pinnene endelig klar for klær til lillebror, først tenkte jeg strikke sparkebukse og jakke, også må han vel få seg en vognleke og muligens en uro over senga :) også blir det nok en Mariusdress :D

Så flinke dere er!

Flotte mønster på nestet, Blu-Ray. Både sart og kult på samme tid.

Fin sommerkjole, strikkegal. Heldige storesøster!

Har sydd babynest og strikket dress til nyfødt. Har lyst å lage mer. Tenkte jeg skulle strikke en sokk, den første ble strikket til eldste som snart er 4 år, han fikk ikke brukt den for å si det sånn... Hehe...
Så flink du er!! Den dressen var nydelig!!:)

Takk :) Masse feil på den, men lærer så lenge man strikker. Pyttsann, skal ikke selges:)

Kan ikke se noen feil på bilde iallefall;)
Her har jeg verken tålmodighet eller lysta til det...så må enten kjøpe meg ut av det eller få kjente til å strikke til ungene:PFor er jo så fint:D

Kan ikke se noen feil på bilde iallefall;)
Her har jeg verken tålmodighet eller lysta til det...så må enten kjøpe meg ut av det eller få kjente til å strikke til ungene:PFor er jo så fint:D
Det er veldig fint med hjemmestrikket ja. Jeg tenkte jeg skulle strikke masse til denne babyen, men tror nok ikke det blir sånn. Har heldigvis liggende en del min tante har strikket, arvegods:)
Har veldig lyst på en genser i riller, syns det er fint. Vi får se :)

Hvor kjøpte du stoffet?

Har du oppskrift på den grå dressen? Knall fin

Lært meg å hekle blomst, skal brukes til pynt på babyteppe! Mye en kan bruke det til :)
image.jpg

Back
Topp