Kaiamor
Betatt av forumet
Vis vedlegget 103182
I mål med kjapt og gøy prosjekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 103182
I mål med kjapt og gøy prosjekt
Litt stapping igjen så er vi nesten i boks
Vis vedlegget 101124
HeiDet var kanskje ikke lett det er ei bukse faktisk Vis vedlegget 99524
Er det vanskelig å lage? Har du en "enkelt å forstå" oppskrift?
Jeg brukte denne christinabentdal.blogspot.no
Ikke så vanskelig nei, men det lønner seg å tre snora før du stapper den hehe
Hei
Jeg har begynt å strikke igjen, men husker ikke hvordan strikke på rundpinner:/ kan du kanskje minne meg på d?
Så fint har du oppskrifter? Evt hvor har du kjøpt oppskrifter?Har strikket to sett denne uken, mellom øktene. Ligger bare på rommet "hele dagen" unntatt de 4 øktene vi har, så hadde mye tid til å strikke. Nå holder jeg på med lua til det grønne settet
Vis vedlegget 104450
Vis vedlegget 104451
Vis vedlegget 104452
Vis vedlegget 104453
Vis vedlegget 104454
Så fint har du oppskrifter? Evt hvor har du kjøpt oppskrifter?
Hvilke bøker kjøpte du? Om det ikke er mye stress kan du gjerne sende de andre oppskriftene når du får de igjen, men haster ikkeHar oppskrifter ja, kopierte fra en venninne av mormor nå ligger de igjen hos mine foreldre, siden jeg kjøpte to nye bøker med oppskrifter. Men hvis du er interessert så får jeg oppskriftene neste uke igjen. Synes egentlig det var flere fine i de to bøkene jeg kjøpte i dag
Det så ikke veldig nybegynner ut. Kan man klare det der hvis man aldri har heklet før? Det er jo kjempefint!Vis vedlegget 99883
Akkurat ferdig med mitt første hekle babyteppe veldig nybegynner! skal gis bort da, men vil nok lage et lignende til meg selv, når jeg vet om det blir jente el gutt ;-)
Det så ikke veldig nybegynner ut. Kan man klare det der hvis man aldri har heklet før? Det er jo kjempefint!
Vis vedlegget 99883
Akkurat ferdig med mitt første hekle babyteppe veldig nybegynner! skal gis bort da, men vil nok lage et lignende til meg selv, når jeg vet om det blir jente el gutt ;-)
Er det "Chevron Granny Ripple"? Jeg holder på med et som ser helt likt ut bare at det er i sort/hvitt. En kan komme langt med YouTube