Hobbytråd

Er det vanskelig å lage? Har du en "enkelt å forstå" oppskrift?

Jeg brukte denne christinabentdal.blogspot.no

Ikke så vanskelig nei, men det lønner seg å tre snora før du stapper den;) hehe

Noen som har tips til noe jeg kan lage ut av duken til en paviljong? :)

Her er det til nå strikket en mariusgenser, mariushue, fire-fem par votter og noen par sokker i ulike størrelser. Og fire eller fem luer av restegarn. Tenkte å starte på babyteppe etter OUL neste onsdag :)

Vedlegg

• 1424269293343.jpg
    1424269293343.jpg
    73 KB · Visninger: 35
  • 1424269311024.jpg
    1424269311024.jpg
    52,7 KB · Visninger: 37
Dette bedriver jeg kveldene med.. Albumet til Remi.

ImageUploadedByBV Forum1424329411.826455.jpg

Så fint :) har du oppskrifter? Evt hvor har du kjøpt oppskrifter?

Har oppskrifter ja, kopierte fra en venninne av mormor :) nå ligger de igjen hos mine foreldre, siden jeg kjøpte to nye bøker med oppskrifter. Men hvis du er interessert så får jeg oppskriftene neste uke igjen. Synes egentlig det var flere fine i de to bøkene jeg kjøpte i dag :)

Har oppskrifter ja, kopierte fra en venninne av mormor :) nå ligger de igjen hos mine foreldre, siden jeg kjøpte to nye bøker med oppskrifter. Men hvis du er interessert så får jeg oppskriftene neste uke igjen. Synes egentlig det var flere fine i de to bøkene jeg kjøpte i dag :)
Hvilke bøker kjøpte du? Om det ikke er mye stress kan du gjerne sende de andre oppskriftene når du får de igjen, men haster ikke :-)

Det så ikke veldig nybegynner ut. Kan man klare det der hvis man aldri har heklet før? Det er jo kjempefint!

Eneste hekle erfaringen jeg hadde før dette teppet, er sånne oldemorsruter/bestemorsrute teppe. Så fant jeg oppskrift på dette på drops design tror jeg, og knota en del i begynnelsen før jeg knakk koden, det må jeg innrømme. Men ved hjelp av instruksjonsvideoer og youtube ol så gikk det jo fint:-)

Er det "Chevron Granny Ripple"? Jeg holder på med et som ser helt likt ut bare at det er i sort/hvitt. En kan komme langt med YouTube :D

Den heter ikke det, oppskriften mangler navn hadde bare tall . Babydrops 16-24

Fulgte ikke mønsteret og fargevalg, men tok utgangspunkt i oppskriften bare:-) gøy å få til å lage noe iallefall:-)

• Liker
Reactions: H&H
Back
Topp