Vis vedlegget 99884
Jeg er akkurat ferdig med denne
Søt ja det der trur jeg blir for avansert for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 99884
Jeg er akkurat ferdig med denne
Du kan jo legge ut bilde av det du holder på med å så får vi se slutt resultatet senere
Jeg har ikke startet enda, men SKAL lage en kopi av denne senga til å ha på barnerommet selveste senga kjøper jeg, kronen beStiller jeg fra USA, men sengegavlen lager jeg selv, og stoffet under og over syr jeg gleder meg til dette prosjektet
Har du sånn knappeutstyr og eller?
Kjempe fin! Vil du dele oppskriften med oss ? å hvor bestiller du kronen ifra???
Knapper er bestilt fra Ebay lagd sengegavl til senga vår før, brukte tynn madrass, tok linstoff rundt og sydde på knapper med tykk tråd stramt så de blir som på bilde
Kan anbefale å lage det av tynn madrass med papp bak, da holder det seg penere lengre. Det jeg har gjort med min sengegavl
Knapper er bestilt fra Ebay lagd sengegavl til senga vår før, brukte tynn madrass, tok linstoff rundt og sydde på knapper med tykk tråd stramt så de blir som på bilde
Så flinke dere er! sitter med et mål om å lære meg å strikke eller sy noe i 2015.. Klarer kun å strikke kluter eller tepper.. Skulle hatt strikking/hekling for dummies men med jobb og 2 barn blir det liksom ikke prioritert..og nå bygger vi på huset,så det er mitt prosjekt framover.. Men i år skal det læres å strikke/hekle noe.. Votter,sokker,genser,bukse.. Tips mottas
Ferdig trekt?
Høres ut som ganske mye jobb å få sydd de på såpass stramt?
Er selv vant til å bare trekke de igjennom eller spikre fast
Neida ikke vanskelig få de stramt i det hele tatt, knappene er lett jobb hihi! Her ser du ca framgangsmåte:
http://speiltvillingene.blogg.no/1408176061_diy_sengegavl.html
Åå har sett på denne selv får prøve å lage jeg og, hjelp