Har du forresten tips til selger på ebay? Veldig mange som kun shipper USAÅå har sett på denne selv får prøve å lage jeg og, hjelp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du forresten tips til selger på ebay? Veldig mange som kun shipper USAÅå har sett på denne selv får prøve å lage jeg og, hjelp
Har du forresten tips til selger på ebay? Veldig mange som shipper kun USA ps hvordan sletter jeg over fra mobil? Ble litt feilNeida ikke vanskelig få de stramt i det hele tatt, knappene er lett jobb hihi! Her ser du ca framgangsmåte:
http://speiltvillingene.blogg.no/1408176061_diy_sengegavl.html
Jeg kan ingenting håndarbeid, så jeg sier bare hva vi har lyst på og så strikker mammaen min <3
Ja, er veldig heldig Hun er glad i å strikke, og utrolig snill som gir oss så mye. Hun strikket blant annet gulpeklut(i bomull) til gutten vår da han ble født. Den ble han så glad i så den er med som trofast kos sammen med sutten. Måtte få henne til strikke flere så vi hadde noen flere i omløp.Da er du heldig! Her må jeg gjøre det selv, eller bestille.
Har du forresten tips til selger på ebay? Veldig mange som shipper kun USA ps hvordan sletter jeg over fra mobil? Ble litt feil
Trenger tips til praktisk stelleveske driver og leter opp oppskrifter osv på ting jeg vil lage selv
Noen som kan hjelpe?
Har funnet meg en vognpose jeg skal sy tenkte jeg har noen gamle jakker i skapet som nesten ikke er brukt, som skal få seg et nytt liv
Blir spennende å se bilder
Sikkerhetsnåler er luksus haha
Tusen takk ferdig nå♡
Vis vedlegget 101144
Kjempe fin trur jeg må kjøpe meg en slik
Så fin!! Du er kjempeflink daTusen takk ferdig nå♡
Vis vedlegget 101144