Hobbytråd

Da er du heldig! Her må jeg gjøre det selv, eller bestille.
Ja, er veldig heldig:) Hun er glad i å strikke, og utrolig snill som gir oss så mye. Hun strikket blant annet gulpeklut(i bomull) til gutten vår da han ble født. Den ble han så glad i så den er med som trofast kos sammen med sutten. Måtte få henne til strikke flere så vi hadde noen flere i omløp.

Men så må det være en fin følelse at man selv har lagd noe til nurket sitt også:) Og så er det vel litt gøy å strikke også. Moren min sier det er terapi for kropp og sjel, fordi hun slapper av:)

Har du forresten tips til selger på ebay? Veldig mange som shipper kun USA :( ps hvordan sletter jeg over fra mobil? Ble litt feil :p

Som regel kan man sende en privat Melding til de så ordner de å sende til Norge :) isåfall alle gangene jeg har erfart tidligere da :) men ikke bestilt krona enda så har ikke en spesifik selger :p

Trenger tips til praktisk stelleveske:) driver og leter opp oppskrifter osv på ting jeg vil lage selv

Noen som kan hjelpe?

Har funnet meg en vognpose jeg skal sy tenkte jeg:) har noen gamle jakker i skapet som nesten ikke er brukt, som skal få seg et nytt liv:D

Sikkerhetsnåler er luksus :o haha

Back
Topp