Hobbytråd

Har begynt på hentesett til jentene. Prematurstørrelse (44). Strikker i tynn merinoull fra Sandnesgarn. Ferdig med jakke og lue til tv1 og har begynt på jakke til tv2. De får samme sett, men ulik farge. Planen er å sy myke bomullsbukser til og kjøpe bodyer som jeg skal applikere forbokstavene til jentene på.

ImageUploadedByBV Forum1424720641.411350.jpg

Har begynt på hentesett til jentene. Prematurstørrelse (44). Strikker i tynn merinoull fra Sandnesgarn. Ferdig med jakke og lue til tv1 og har begynt på jakke til tv2. De får samme sett, men ulik farge. Planen er å sy myke bomullsbukser til og kjøpe bodyer som jeg skal applikere forbokstavene til jentene på.

Vis vedlegget 105009

Kjempe fint :)

910fa6f927bac894514c2f73c53ff31e

Holder på med one-piece til snuppelura :) ...men tror jeg skal fri til den kommende mormor eller farmor for montering :P

Det vognteppet var jo bare fantastisk nydelig!! Hvor fant du oppskriften til det??
Den oppskriften var i et hjemmetblad for 20 år siden, og det var utrolig vanskelig å finne det.
Ga egentlig opp og begynte å strikke det etter bildet.
Men, plutselig så dukket det opp ei inne på augustforumet som hadde oppskriften og var så snill og delte det med meg :)

Den oppskriften var i et hjemmetblad for 20 år siden, og det var utrolig vanskelig å finne det.
Ga egentlig opp og begynte å strikke det etter bildet.
Men, plutselig så dukket det opp ei inne på augustforumet som hadde oppskriften og var så snill og delte det med meg :)

Jeg prøvde å leite jeg og, men det var ikke lett. Fant den på augustforumet nå. Takk! :) Så få vi se om jeg prøver meg på det, eller om det blir litt for avansert for meg...

Back
Topp