Hjelp, hvor mye har dere lagt på dere?

En tråd i 'Mars 2016' startet av Marsbaby2016, 9 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Småbarnsmor16 Flørter med forumet

Jeg har gått opp 15 kilo. Er i uke 33. Håper det forsvinner fort etterpå hehe... ;-)

Last edited: 9 Feb 2016
  2. Lotte* Flørter med forumet

Uke 31 - opp ca 10 kg til nå :)

3. xena81 Forelsket i forumet

30+2 opp 8,5kg :)

4. Knøtt Gift med forumet Marslykke 2016 Novemberbarna 2021 Julibarna 2019

Uke 32 og opp 10 kg :) Har ikke lagt på meg annet enn på magen, er veldig slank i utgangspunktet, så vekten levner jeg få tanker :) Jordmor var strålende fornøyd med vekt og vektøkning så langt!

5. Magnolia• Flørter med forumet

Som sist svangerskap ca 13-14 kg, men var veldig slank før graviditeten!

6. *Blåklokke* Glad i forumet Juli13-jentene

Uke 32+2. Gått opp 2-3 kilo. Fikk en ganske liten jente siste. Så følges nøye opp med UL for å følge med veksten til baby. Ligger litt under gjennomsnittet for øyeblikket.

7. Tussa Forelsket i forumet Marslykke 2016

Oi, hvordan det i det hele tatt mulig å legge på seg så lite?! Liten baby eller ei.. Forrige svangerskap var min baby 1400 gram, og født to måneder for tidlig, men jeg hadde likevel lagt på meg 7 kg!

8. bomsa Flørter med forumet

30+4 å gått opp 12kg!!!! Er jo 4 ganger så mye som hele forrige svangerskap... fødte I uke 41 å gikk totalt opp 3kg da, men nå har jeg myyye å tære på da :p derfor ille å gå opp så mye nå....

9. *Blåklokke* Glad i forumet Juli13-jentene

Ikke godt å si altså, men absolutt mulig ;) Forrige gang endte vel på rundt 6 kg vektoppgang totalt. Da var jenten 2300 gram tre uker før termin. Spiser normalt og vel så det, likevel kommer ikke kiloene.

10. Tussa Forelsket i forumet Marslykke 2016

Da er du heldig :)

11. Lindis_87 Blir kjent med forumet

Jeg veier det samme som før jeg ble gravid nå, må spise sunt grunnet sv.dia. 30+5 i dag

12. Jade<3 Forelsket i forumet

Uke 31 og 11 kg opp

13. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Jeg gikk ned i vekt da jeg sluttet å amme ;)
    Uansett... Vekt spiller ingen rolle...gjorde iallfall ikke det for meg :) i babytiden var det det siste jeg tenkte på!! ❤️

• Liker Liker x 1
  14. Annemarie Betatt av forumet

Uke 31 og 15kg opp..... :yuck: gøy å se så forskjellig kroppene våre er, altså at noen ikke går opp i d hele tatt mens andre går opp 2 kg bare de ser matprogram på TVen nærmest o_O forunderlig ;)

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  15. Jade<3 Forelsket i forumet

Uke 23: 6 kg
    Uke 24: 7 kg
    Uke 31: 11 kg
    Uke 32: 10,5 kg

Last edited: 17 Jan 2016
  16. Sprellejenta Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Gått opp va 8 kilo totalt og er i uke 35 i morgen..
    Hatt to vekt nedgangsperioden da - så skulle vært mer..

17. 2725020070603 Flørter med forumet

Uke 34, gått opp 6 kilo til nå. Er normalvektig. Regner med at vekta skyter fart nå mot slutten :p

18. Pedal Gift med forumet

Min vektøkning har stoppet litt opp. Og det er nok bra.
    Fikk beskjed om at jeg var stadiet før svangerskapsdiabetes og har prøvd å skjerpe spisingen litt. Det går sånn delvis.
    Vet ikke helt hvor jeg startet, men har hvertfall gått opp 12-15 kg... Lever i håpet om å amme det av meg :happy:

19. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

11 kg hittil, 32+6.

20. J87 Gift med forumet Marslykke 2016 Junilykke2018

11.5 kg nå, vektøkningen har stagnert/roet seg litt de 3 siste ukene og det føles veldig ok:) Tenkte veie meg på nytt idag, så er veldig spent!

Del denne siden