Småbarnsmor16
Flørter med forumet
Jeg har gått opp 15 kilo. Er i uke 33. Håper det forsvinner fort etterpå hehe... ;-)
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hvordan det i det hele tatt mulig å legge på seg så lite?! Liten baby eller ei.. Forrige svangerskap var min baby 1400 gram, og født to måneder for tidlig, men jeg hadde likevel lagt på meg 7 kg!Uke 32+2. Gått opp 2-3 kilo. Fikk en ganske liten jente siste. Så følges nøye opp med UL for å følge med veksten til baby. Ligger litt under gjennomsnittet for øyeblikket.
Oi, hvordan det i det hele tatt mulig å legge på seg så lite?! Liten baby eller ei.. Forrige svangerskap var min baby 1400 gram, og født to måneder for tidlig, men jeg hadde likevel lagt på meg 7 kg!
Da er du heldigIkke godt å si altså, men absolutt mulig Forrige gang endte vel på rundt 6 kg vektoppgang totalt. Da var jenten 2300 gram tre uker før termin. Spiser normalt og vel så det, likevel kommer ikke kiloene.
Jeg gikk ned i vekt da jeg sluttet å ammeAuu, jaja! Om det skjer så får det bare skje. Jeg kan faktisk ikke tenke kropp akkurat nå. Jeg vet hva som skal til for å gå ned i vekt. La på meg 17 kg etter stygg skade, tok av 14 igjen. Hadde akkurat gått ned igjen før prøverørsperioden som sendte meg sakte men sikkert rett opp igjen . Ble jo gravid, så er jo kjempelykkelig. Når gutten vår kommer har vi jo ventet på han i vel 5 år! Da blekner liksom alt annet uansett.