Hjelp, hvor mye har dere lagt på dere?

Uke 31, ligger fortsatt minus noen få kilo.

Hadde gooood vekt før jeg startet. Regner ikke med å gå opp mye.
Det er nå det starter.
 
Uke 31 på tirsdag og har gått opp 12 kg ca
 
30 + 4, gått opp 12 kg ca. Men ikke så stor (selv om det føles sånn). ;)
 
32+0, har gått opp 5 kg :) Men ser ut til at det fort kan bli mer, da de siste 2 kg har kommet siden forrige kontroll i begynnelsen av desember :p
 
Uke 32 gått opp 15 kg.....HURRAAA!

Gjett om jeg skal få til den der ammingen!! Nok til å lage mye fin fet melk fra denne kroppen ja!

Koste meg moderat i jula, gikk mange turer. Nå har jeg fet -mat- og godteristopp. Funker bra nå som det er byttet ut med søte druer, epler og banan. Så får vi se om babis kanskje tærer LITT på kroppsfettet også. Håper at jeg ikke går opp mer enn maks 20 kg, men ut over det å spise fornuftig har jeg selvsagt ikke tenkt å slanke meg. Alt for gutten min:happy:.
 
Uke 32 gått opp 15 kg.....HURRAAA!

Gjett om jeg skal få til den der ammingen!! Nok til å lage mye fin fet melk fra denne kroppen ja!

Koste meg moderat i jula, gikk mange turer. Nå har jeg fet -mat- og godteristopp. Funker bra nå som det er byttet ut med søte druer, epler og banan. Så får vi se om babis kanskje tærer LITT på kroppsfettet også. Håper at jeg ikke går opp mer enn maks 20 kg, men ut over det å spise fornuftig har jeg selvsagt ikke tenkt å slanke meg. Alt for gutten min:happy:.

Ikke for å stikke hull på boblen din, men jeg la på meg 10 kg mens jeg amma :(
 
Ikke for å stikke hull på boblen din, men jeg la på meg 10 kg mens jeg amma :(

Auu, jaja! Om det skjer så får det bare skje. Jeg kan faktisk ikke tenke kropp akkurat nå. Jeg vet hva som skal til for å gå ned i vekt. La på meg 17 kg etter stygg skade, tok av 14 igjen. Hadde akkurat gått ned igjen før prøverørsperioden som sendte meg sakte men sikkert rett opp igjen :p. Ble jo gravid, så er jo kjempelykkelig. Når gutten vår kommer har vi jo ventet på han i vel 5 år! Da blekner liksom alt annet uansett.
 
Auu, jaja! Om det skjer så får det bare skje. Jeg kan faktisk ikke tenke kropp akkurat nå. Jeg vet hva som skal til for å gå ned i vekt. La på meg 17 kg etter stygg skade, tok av 14 igjen. Hadde akkurat gått ned igjen før prøverørsperioden som sendte meg sakte men sikkert rett opp igjen :p. Ble jo gravid, så er jo kjempelykkelig. Når gutten vår kommer har vi jo ventet på han i vel 5 år! Da blekner liksom alt annet uansett.

Samme tenker jeg. Kiloene kan vi sloss mot hele livet, så får vi heller nyte babyene mens vi kan. Vekt er ikke alt her i verden, ikke etter man er blitt gravid i alle fall. Og disse små blir raskt store.
 
Er i uke 32. Var på kontroll i dag.

Har fortsatt ikke gått opp etter jeg gikk ned i begynnelsen.

Samme vekt som forrige måned.
 
Er fremdeles i minus på startvekta, men nå kryper det i allefall opp mot den og ikke videre ned :) har ikke lagt på meg så mye med de to andre heller, gikk i 0 på startvekt med første, og med nummer to ble det fire kg til slutt - to friske fine jenter :)
 
Uke 32 gått opp 15 kg.....HURRAAA!

Gjett om jeg skal få til den der ammingen!! Nok til å lage mye fin fet melk fra denne kroppen ja!

Koste meg moderat i jula, gikk mange turer. Nå har jeg fet -mat- og godteristopp. Funker bra nå som det er byttet ut med søte druer, epler og banan. Så får vi se om babis kanskje tærer LITT på kroppsfettet også. Håper at jeg ikke går opp mer enn maks 20 kg, men ut over det å spise fornuftig har jeg selvsagt ikke tenkt å slanke meg. Alt for gutten min:happy:.
Herlig innstilling :D
 
Har fått en stygg cravings på kroneis nå på nyåret. Har sikkert fortært 5-6 esker siden nyttår har heller ikke noe særlig matlyst så er liksom is det går i. Regner med de 4kg som jeg hadde gått opp eR steget noen hakk. :laugh:
 
Back
Topp