Hildes dagbok

Nå regner jeg med det er heftig action i leiren din, eller at lille allerede har kommet... [emoji7]
 
Nå regner jeg med det er heftig action i leiren din, eller at lille allerede har kommet... [emoji7]
Hilde har jo vært borte mange timer i strekk nå, så tipper også det har vært mye action en stund. Neste oppdatering blir nok om at knøttet har kommer:) Håper alt har gått greit framover:)
 
Hilde har jo vært borte mange timer i strekk nå, så tipper også det har vært mye action en stund. Neste oppdatering blir nok om at knøttet har kommer:) Håper alt har gått greit framover:)

Det var manglende Hilde-aktivitet jeg også reagerte på [emoji12]. Satser på at det er godt nytt [emoji1303]
 
Neida, jeg har sovet jeg. :hilarious:

Var 4 cm på sjekken i morges, og siden da har alt blitt snudd fra forferdelig til koselig faktisk. :p Ble flyttet til føden og satt på riestimulerende drypp (etter epidural), så slapp ballong og tabletter. :)

Væsketilførsel og epidural har tatt bort slapphet, svimmelhet og smerter, og latt meg sove litt. :Heartred

Faktisk fått fylt ut masse på en bucket list jeg ikke visste jeg hadde. :joyful:
- Mitt første klyster
- Min første epidural
- Min første katetertømming av blære
- Elektrode opp i musa som står på babyens hode :joyful:

Har to venefloner! Virkelig hater dem. En for saltvann og en som jeg får epidural-ting og antibiotika i. Antibiotika pga bittelitt forhøyet infeksjonsverdi i blodprøve, som visst ikke er uvanlig når fødsel starter med vannavgang.

Var 6 cm på kontroll kl 16. Sitter nå og humper (samboers ord) på en pilatesball og spiser litt. Neste kontroll kl 18.

Sjekker ikke andre tråder for nå, men håper dere alle har det bare bra. :Heartred
 
Last edited:
Neida, jeg har sovet jeg. :hilarious:

Var 4 cm på sjekken i morges, og siden da har alt blitt snudd fra forferdelig til koselig faktisk. :p Ble flyttet til føden og satt på riestimulerende drypp (etter epidural), så slapp ballong og tabletter. :)

Væsketilførsel og epidural har tatt bort slapphet, svimmelhet og smerter, og latt meg sove litt. :Heartred

Faktisk fått fylt ut masse på en bucket list jeg ikke visste jeg hadde. :joyful:
- Mitt første klyster
- Min første epidural
- Min første katetertømming av blære
- Elektrode opp i musa som står på babyens hode :joyful:

Har to venefloner! Virkelig hater dem. En for saltvann og en som jeg får epidural-ting og antibiotika i. Antibiotika pga bittelitt forhøyet infeksjonsverdi i blodprøve, som visst ikke er uvanlig når fødsel starter med vannavgang.

Var 6 cm på kontroll kl 16. Sitter nå og humper (samboers ord) på en pilatesball og spiser litt. Neste kontroll kl 18.

Sjekker ikke andre tråder for nå, men håper dere alle har det bare bra. :Heartred
Spennende dag du har hatt da. Deilig å slippe ballong iallefall!
Bucket listen..HEHE, høres høres UD som humøret e på topp iallefall!!
Blir spennende de neste timene! Masse lykke til ❤️
 
❤️❤️
 
Fantastisk![emoji28][emoji173]️ da håper jeg du snart har babyen din hos deg[emoji847] masse lykke til med innspurten!!
 
Da blir det snart baby:talk017

Heier på dere!

Tipper det ikke er så mange som får med seg ting her. Dagbøkene er liksom litt gjemt.
 
Imponerende godt mot etter så mange timer! Snart i mål du nå [emoji1303]
 
Nå vet du, nå er vi der. Han har sikkert kommet nå eller er på god vei ut!!! Jubiii, dette nailer du Hilde!
 
Heia, heia:)
 
Heia heia :D
 
Back
Topp