Lykke til! Tvi tvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hilde har jo vært borte mange timer i strekk nå, så tipper også det har vært mye action en stund. Neste oppdatering blir nok om at knøttet har kommer Håper alt har gått greit framoverNå regner jeg med det er heftig action i leiren din, eller at lille allerede har kommet... [emoji7]
Hilde har jo vært borte mange timer i strekk nå, så tipper også det har vært mye action en stund. Neste oppdatering blir nok om at knøttet har kommer Håper alt har gått greit framover
Spennende dag du har hatt da. Deilig å slippe ballong iallefall!Neida, jeg har sovet jeg.
Var 4 cm på sjekken i morges, og siden da har alt blitt snudd fra forferdelig til koselig faktisk. Ble flyttet til føden og satt på riestimulerende drypp (etter epidural), så slapp ballong og tabletter.
Væsketilførsel og epidural har tatt bort slapphet, svimmelhet og smerter, og latt meg sove litt.
Faktisk fått fylt ut masse på en bucket list jeg ikke visste jeg hadde.
- Mitt første klyster
- Min første epidural
- Min første katetertømming av blære
- Elektrode opp i musa som står på babyens hode
Har to venefloner! Virkelig hater dem. En for saltvann og en som jeg fårepidural-ting ogantibiotika i. Antibiotika pga bittelitt forhøyet infeksjonsverdi i blodprøve, som visst ikke er uvanlig når fødsel starter med vannavgang.
Var 6 cm på kontroll kl 16. Sitter nå og humper (samboers ord) på en pilatesball og spiser litt. Neste kontroll kl 18.
Sjekker ikke andre tråder for nå, men håper dere alle har det bare bra.
Fin fremgang Kanskje 10cm omtrent nå da.8 cm kl 18.