Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var på en tredje ultralyd i går, denne gangen privat hos PåUltra i Kristiansand. Jeg fikk en del å tenke på.
1. I følge menstermin var jeg 15+1 i går. I følge termin satt på begge TUL var jeg 15+3 i går. Hun satte meg til 16+0! (Ny termin 13.august.) Vokser babyen for fort? Spiser jeg for mye sukker?
2. Morkaka ligger lavt i livmoren. Så lavt at hvis den ikke flytter seg må jeg ta keisersnitt. Jeg er ikke redd for keisersnitt egentlig, men håper det blir avgjort litt god tid i forveien slik at jeg slipper å være usikker på hva som skal skje.
3. Babyen er en frisk og livlig gutt. Det blir fint å bli guttemamma.
Men siden jeg ikke kommer til å få flere barn, innså jeg plutselig at jeg aldri kommer til å bli jentemamma. Og jeg innså at jeg antageligvis i mange år hadde sett for meg at jeg kom til å få en jente en gang. Senest i går tenkte jeg "når hun blir tenåring kan jeg kjøpe Laura-parfyme til henne". Bare teite småting som dét. Ting jeg ville veilede henne gjennom på en bedre måte enn hvordan det ble gjort med meg. Plutselig var det akkurat som om babyen ble litt mindre min og litt mer samboeren sin. Som om en jente hadde kommet til å bli helt lik meg, forstå meg godt, og vi kunne ha en jenteklubb, men nå blir det gutteklubb mens jeg blir alene utenfor? Det er jo forbannet teit tenking. Jeg trives jo godt sammen med gutter jeg, hva skjer? Uansett, jeg skjønte på forhånd at jeg ville trenge litt tid på meg til å venne meg til tanken, det var derfor jeg ville vite kjønn snarest mulig. Nå håper jeg bare fornuften tar igjen de irrasjonelle tankene litt fort, jeg føler meg så fortumlet og forvirret. Overrasket og ikke overrasket samtidig over egen reaksjon.
Håper han ikke konfirmerer seg (får bestemme selv), men skal nok få brukt den.Hehehe... den tommelen kan du bruke mot han i konfirmasjonstalen .
Pff, way ahead of you! http://forum.babyverden.no/threads/hildes-dagbok.1911859/#post-23918146Hilde Hilde Hilde!
Du som er så nysgjerrig på utstyr! Når kommer det obligatoriske detteskaljegkjøpe og detteharjegkjøpt innlegget?
Må bare oppdatere: Endte opp med å kaste opp rett før jeg skulle legge meg. Var ikke helt vanntett den planen. Rart så bra man føler seg etter å ha kastet opp da, er det pga endorfiner eller noe?
Var uansett en gedigen lettelse å bli ferdig med den perioden for denne gang.Hehehe tror det kan være det faktisk blandet med spenning. Husker med første at jeg var mye bedre de første gangene jeg hadde kastet opp for min del ble det verre etter der igjen da man ble tappet av det..