Hildes dagbok

Håper du kommer skikkelig i gang snart (eller kanskje når dere har fått sovet litt mer begge to...). Masse lykke til!
 
Jeg ligger på en slags selvbetjeningsavdeling tror jeg. Er ikke i aktiv fødsel, så burde ikke være her, men for lang reisevei til å dra hjem. Masse vonde rier, men de er for lenge mellom enda og for uregelmessige (5-12 min). Sov akkurat en time (første soving siden totimers lur i går ettermiddag). Samboer er også falleferdig pga manglende søvn, men han har ikke seng, så er zombiestemning her.
Åå, får han ikke seng? Er du på alenerom? Da kan dere jo gjerne spør fint om det er mulig å trille inn en seng, fordi han ikke har sovet på lenge? Mannen trenger jo også søvn! Her har han blitt tilbudt seng hver eneste gang jeg har vært innlagt, men bare benyttet seg av det en gang da vi ikke har så lang vei :) Hvis ikke får han gå å sove litt i bilen :hilarious:
Håper det tar seg fort opp så du slipper å slite deg helt ut før du når aktiv fødsel! Og hvis det tar tid, så be om noe skikkkelig å sove på. Kan anbefale en god blanding av morfin, paracet og innsovingstablett der altså :hilarious: Heier på deg :D
 
Håper det tar seg opp snart for deg, og at dere kanskje får sovet litt først! [emoji173]️
 
Alt er vondt, men er ikke noe nærmere tror jeg.
 
Jeg er imponert over at du fortsatt er her og oppdaterer... [emoji33]
 
Kjekk, fin dagbok! Masse lykke til neste timene også spør om en seng nevnt ovenfor. Pleier være behjelpelige, ellers får han legge seg i fotenden...hehehe..:shy:Spennende å følge deg videre :smug::happy
 
Åååh, så spennende! Sender deg noen ekstra fødevibber fra kun 6 km unna!
 
2-3 cm åpning, så jeg har fått morfin i skinka! Kastet opp men er nå behagelig på en snurr. Ja til drugs! Føden er visst smekkfull, så de vil ha meg her til i morgen hvis de kan. Var nede i 4 minutter intervaller i stad, så spørs.
 
Last edited:
Ahh
2-3 cm åpning, så jeg har fått morfin i rumpa! Kastet opp men er nå behagelig på en snurr. Ja til drugs! Føden er visst smekkfull, så de vil ha meg her til i morgen hvis de kan. Var nede i 4 minutter intervaller i stad, så spørs.
Ahh, morfinsnurren :cool: Håper du får hvile litt før det virkelig setter fart! Høres jo ikke så alt for lenge ut til med 4 min mellom :happy:
 
2-3 cm åpning, så jeg har fått morfin i rumpa! Kastet opp men er nå behagelig på en snurr. Ja til drugs! Føden er visst smekkfull, så de vil ha meg her til i morgen hvis de kan. Var nede i 4 minutter intervaller i stad, så spørs.

Jeg ble flyttet til føden når det var 1-2 min i mellom. Håper morgenrusen holder deg happy hippo mens du venter på at det tar seg opp. Og at du får første ledige fødestue! Hvis ikke har de jo både jordmødre, kyndig hjelp og utstyr på barsel, eller obs-posten da - worst case mener jeg. Men det satser vi på at du slipper greit unna!!
Håper du er like heldig med jordmor som jeg var, både på obs og på føden (jeg var borti Ellen, danske Jennie og Hild Merete).
 
Lykke til
 
Fikk sove til 3, da begynte jeg igjen å våkne av rier. Ikke mer morfin å få. CTG og undersøkelse om 2 timer som vil bestemme igangsettelsestiltak.
 
❤️❤️
 
Back
Topp