Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, får han ikke seng? Er du på alenerom? Da kan dere jo gjerne spør fint om det er mulig å trille inn en seng, fordi han ikke har sovet på lenge? Mannen trenger jo også søvn! Her har han blitt tilbudt seng hver eneste gang jeg har vært innlagt, men bare benyttet seg av det en gang da vi ikke har så lang vei Hvis ikke får han gå å sove litt i bilenJeg ligger på en slags selvbetjeningsavdeling tror jeg. Er ikke i aktiv fødsel, så burde ikke være her, men for lang reisevei til å dra hjem. Masse vonde rier, men de er for lenge mellom enda og for uregelmessige (5-12 min). Sov akkurat en time (første soving siden totimers lur i går ettermiddag). Samboer er også falleferdig pga manglende søvn, men han har ikke seng, så er zombiestemning her.
Jeg leste 12 timene i stedet for 12 riene. Høres ut som om du er godt igang nå. Lykke til med innspurtenDe siste 12 riene har vært mellom 7 og 5 minutter!
Alt er vondt, men er ikke noe nærmere tror jeg.
Det håper jeg! Noen av dem har kjentes ut som de virkelig har banet/sprengt vei.Noe fornuftig må da vondtene ha gjort... [emoji1303]
Ahh, morfinsnurren Håper du får hvile litt før det virkelig setter fart! Høres jo ikke så alt for lenge ut til med 4 min mellom2-3 cm åpning, så jeg har fått morfin i rumpa! Kastet opp men er nå behagelig på en snurr. Ja til drugs! Føden er visst smekkfull, så de vil ha meg her til i morgen hvis de kan. Var nede i 4 minutter intervaller i stad, så spørs.
2-3 cm åpning, så jeg har fått morfin i rumpa! Kastet opp men er nå behagelig på en snurr. Ja til drugs! Føden er visst smekkfull, så de vil ha meg her til i morgen hvis de kan. Var nede i 4 minutter intervaller i stad, så spørs.