Here we go!

CD23, 9dpo, pp1

Mistet trua på at jeg er gravid. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være heldig på første forsøk. Jeg og sambo satt å leste om at det er 20-30% å bli gravid hver mnd, hvor lang tid gjennomsnittet er og hvor mange % det er sjanse for å bli gravid etter 1, 6, 9, 12 og 18 mnd.. Tenker litt på symptomer også, og skulle gjerne hatt noen sterke, annet enn kvalme/mage"trøbbel".. For det kan jeg jo ha om jeg er syk og. Jeg har aldri hatt noen symptomer på mens eller noe. Kroppen min har føltes helt likt uansett hvilken dag eller hvor i syklusen jeg er, eneste forskjell er at jeg blør om jeg har mensen, så jeg kan kanskje ikke kreve sykt mye symptomer nå heller, hvis jeg faktisk er gravid?

Jaja, krysser såklart fingrene for at jeg er gravid, og vet jeg blir utrolig skuffet når jeg ser bare en strek, men jeg tror nok ikke det kommer 2 streker i morgen når jeg tar testen.

Puh.. Godt å få ut litt :p haha


✌️
 
Du må ikke gi opp så tidlig♡ Jeg krysser alt jeg har for dere!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Du må ikke gi opp så tidlig♡ Jeg krysser alt jeg har for dere!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Aww<3 du er herlig. Tusen takk. Håper du smitter meg med litt babymaking skills :) gratulerer så masse til deg!! Gleder meg til å se om det blir noe for meg og de neste dagene!


✌️
 
Babystøv sendes din vei ;-)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positive strimmeltester 23/24 aug
 
Lykke til med test i morgen:). Spennende:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Lykke til med test i morgen:). Spennende:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Tusen takk :) trenger alt av lykkeønskninger nå. Jeg hadde nemlig ikke satt pengene mine på at den er positiv :p Haha - men det vet vi ikke før TR er her da! Fortsatt "bare" dpo 9/10 i morgen så mye kan skje fram til ikm (30. Aug) :)


✌️
 
CD24, 10 dpo, pp 1.

ImageUploadedByBV Forum1408940010.367171.jpg

Fortsatt en liten sjanse for å teste positivt, men jeg tror nok TR kommer istedet!

ImageUploadedByBV Forum1408940062.521561.jpg

Rart at jeg er så kvalm og uggen, og har vært det LENGE, ca 8-9 dager, kanskje til og med 10 uten å være gravid, så jeg lurer på om jeg må dra meg til legen. Er fryktelig ubehagelig. Tok testen 05.20, ligger fortsatt i sengen og håååååper på en strek... Fjollete!! Heldigvis er kl bare 06.18, så jeg kan legge meg til å sove igjen! Og kan sove så lenge jeg vil :D
Dumme dumme kropp som ikke vil bli gravid denne pp'en :(


✌️
 
Fortsatt ikke for sent:).


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Det er jo fortsatt tidlig.. Så det er fortsatt håp! :D
 
Fremdeles noen dager igjen til ikm :)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positive strimmeltester 23/24 aug
 
Fremdeles noen dager igjen til ikm :)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positive strimmeltester 23/24 aug

Jepp, 5 dager til ikm, så tar nok en test på onsdag eller torsdag. Synes det er så teit at jeg ikke får noe strek, når jeg føler meg så dårlig. Jeg er ALDRI dårlig. Blæææ.


✌️
 
Ligger i sengen og får ikke sove. Sto opp med min kjære 05.20 i dag tidlig, for å lage og spise frokost med han, også tok jeg jo den g.testen. Også etter frokost pleier jeg å legge meg igjen. Da sover jeg 1-2 timer til, så er da våken i 7-8 tiden.. I dag sov jeg til 14.45(!!!!) uten å våkne en eneste gang frem til det. Trøtt eller?? Det ødelegger en smule nå som jeg gjerne skulle ha sovnet for 2-3 timer siden.

Har skikkelig ubehagelig murring/stikking i magen, rett bak hoftebenet (eggstokkene) og litt bak skambenet, så nå tror jeg kroppen gjør seg klar for TR :( føles ikke helt greit, da jeg faktisk føler at jeg er gravid, med kvalmen, luktesansen, kvisene, urolig mage, utflod, høy temperatur, trøtthet osv herjende i kroppen fortsatt. Dumme meg som trodde(hadde en sterk følelse hvertfall) at det skulle klaffe i første PP.

Tar en ny test onsdag/torsdag en gang, for å få enda en bekreftelse på at jeg ikke er gravid, før TR kommer på lørdag ;-)


✌️
 
CD 25, 10/11dpo, pp1

Ny negativ test i dag, så nå venter jeg til torsdag før jeg tar den siste :) ganske innstilt på at TR kommer nå.


✌️
 
Da har TR meldt sin ankomst, og vi er offisielt i vår andre PP. Så:

CD1, PP2

Bare å krysse fingrene for at det blir junibarn på oss. Jeg er selv født i juli, og jeg har omtrent aldri snakket om graviditet, fødsel eller barn med mamma, men en ting kan jeg huske hun har sagt, og det er: unngå å vær gravid i juli!!! DET VAR SÅ VARMT.. Haha :) men jeg tar det jeg får, og jo før jo bedre!

Så nå starter de kjedelige dagene frem mot EL-testing. Blir grapefrukt juice, hostesaft og salvie te denne pp også, for å hjelpe EL :)




✌️
 
Tråkig med tr:(. Venter fortsatt på min.. Blenda test i dag, så tr kommer nok..


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Tråkig med tr:(. Venter fortsatt på min.. Blenda test i dag, så tr kommer nok..


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja! Var ikke det jeg hadde planlagt, men så er jo dette et vanskelig plan å ha forhåndsbestemt da :p da får vi håpe at vi får junibarn istedet. Jeg begynner å bli utålmodig allerede etter bare en pp. Haha :D


✌️
 
Back
Topp