Here we go!

Tusen takk, du ❤️ Ja, nå gjenstår bare å overbevise typen om at bebisen kommer til termin eller etter. Hvis ikke må jeg vente enda lengre, og det vet jeg ikke om jeg orker! :p haha!!


✌️
sjangsen for at babyen kommer etter termin er jo ganske stor som førstegangsfødende :) bra argument?!? :) jeg gikk 10 dager over me min første :confused:
 
sjangsen for at babyen kommer etter termin er jo ganske stor som førstegangsfødende :) bra argument?!? :) jeg gikk 10 dager over me min første :confused:

Ja, vi har snakket om det :p leste et sted at de fleste føder til termin, så kommer føde over termin som nummer tre. Er ikke så stor del som føder for tidlig hvertfall. Og jeg er veldig sunn og frisk, normalvektig/atletisk, aktiv, 23 år osv. Ikke et dårlig utgangspunkt egentlig :p dessuten, hva er sjansen for at det klaffer første mnd? 30-40% ?? Haha.. Så får jeg bare håpe at det klaffer den første mnd :-D


✌️
 
Hei! Da fikk jeg rota meg inn her å! :D Spent på hvor lang tid det vil ta for oss da. Håper ikke det tar så altfor lang tid ihvertfall! :)
 
Hei! Da fikk jeg rota meg inn her å! :D Spent på hvor lang tid det vil ta for oss da. Håper ikke det tar så altfor lang tid ihvertfall! :)

Så gøy å se deg her :) jeg heier på oss!! Håper innen august/sept :) her er alle fingre krysset for oss! I det minste MÅ vi begge ha en liten knert i magen innen jul vel?? :)


✌️
 
Du verden... Får ikke sove, kl er 03.20, så skulle bare sjekke litt rundt her. Så plutselig at jeg lå på plass 65 på topp100skravlingen... Det hadde jeg ALDRI trodd!!! Men er jo gøy å bable litt med dere søte damene her inne, leke litt leker og gi og ta imot gode råd :) wiiii.. Kanskje jeg til og med holder meg på listen gjennom hele august og vinner noe?? Har aldri vunnet noen sånn konkurranse før, så det hadde vært gøy :D


✌️
 
Oooog, lastet ned "slutta" appen nå, og fant ut at jeg har vært snusfri i 62 dager. sluttet på dagen den dagen vi bestemte oss for å prøve fra august, etter 10 år som snuser.. Klapp på skulderen til meg selv ❤️ har visst spart over 4000kr ... Har ikke tenkt noe over det, men det stemmer vel :-D uansett synes jeg det er bra, ettersom samboer og ALLE venner og venninner jeg har vært med disse to mnd snuser.


✌️
 
Pos EL test samme dag vi:). Happy humping:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Har like positiv test i dag jeg, streken ble litt saktere sterk, men ble like sterk før tidsfristen. har du også det i dag? Blir litt forvirret, for jeg trodde ikke de var positive så lenge!


✌️
 
De kan være pos 2 dager:). Min er neg i dag. Var sterkere på morgen, og mye svakere nå:). Tempen har gått litt opp, så tror jeg er Dpo:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Jeg hadde positiv test i tre dager sist pp, så det er fullt mulig :p Men nå er det ikke lenge til dpo for deg. Lykke til! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde positiv test i tre dager sist pp, så det er fullt mulig :p Men nå er det ikke lenge til dpo for deg. Lykke til! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ah, Okey :)
Regner med jeg er i dpo i morgen da, skal ta en test i kveld å se om den har blitt neg :)


✌️
 
Tok en ny test nå. Den er litt svakere enn positivt, er jeg i 1dpo i dag, eller er det 1dpo i morgen selvom jeg hadde positiv i går og i dag tidlig?:) noen som vet? :p


✌️
 
Vanskelig å si.. Tror kanskje i morgen? Temper du?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Vanskelig å si.. Tror kanskje i morgen? Temper du?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Nei, har ikke tempet. Jeg har mye feber dagen etter hard trening, så det ga ikke noe bra bilde. Men tok en til i dag tidlig, og den er nok negativ, selvom den er sterkere enn den siste jeg tok i gårkveld. Så er litt usikker her. Når alle tørker (etter tidsfristen) ser jo alle bare negative ut også :)

Her er dagens. Den er liiiitt svakere enn kontrollstreken, så regner den som negativ vel?

ImageUploadedByBV Forum1408273275.204029.jpg


✌️
 
Den er negativ:). Så du er nok Dpo:). Spennende ❤️❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Back
Topp