Here we go!

Det gjør det:). Litt usikker.. Kanskje neste mandag? 11 Dpo:). Skal prøve å ikke få fram testetøsa;)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Herregud, hva er det som skjer?? Jeg sitter og brekker meg, må virkelig holde meg for ikke å spy, føler jeg lukter dritt, at alt lukter dritt egentlig, har VONDT i puppene og luft/murringer i magen + hodepine. Jeg har aldri kastet opp før, hvis jeg ikke har drukket for mye osv. Aldri hatt ømme/vonde pupper og heller ikke kjent at jeg har luft/murringer i magen på denne måten før, og ALT er symptomer på graviditet.. Jeg må jo være tidenes hypokonder, for jeg er jo bare 1-2 dager dpo.... Eller så begynner jeg bare å bli syk... Hadde jo vært typisk det og..

Herregud, så teit jeg er. Er vel ingen som merker noe de første dagene etter EL om noe har skjedd? Tar vel 5-10 dager før man kan begynne å merke symptomer?


✌️
 
Jeg hadde MYE symptomer tidlig når jeg ble gravid sist, så det er fullt mulig. Blir spennende å se om det er en spire ;-)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Jeg hadde MYE symptomer tidlig når jeg ble gravid sist, så det er fullt mulig. Blir spennende å se om det er en spire ;-)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Oi, hadde du? Kan hende det ikke bare er hypokonderen i meg som kommer frem da? (Les: har aldri vært hypokonder før, og er nesten aldri syk :p ) men hvor tidlig er tidlig? Jeg er MAX i 3dpo tenker jeg. Men ja, blir moro å se om det er en spire... Eller to :p


✌️
 
Jeg visste eksakt når lille spiren ble til jeg ;-) og da startet symptomene hehe vanskelig å si om det er psykisk eller reelt, men det stemte jo da i allefall. :)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Jeg visste eksakt når lille spiren ble til jeg ;-) og da startet symptomene hehe vanskelig å si om det er psykisk eller reelt, men det stemte jo da i allefall. :)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Shit, akkurat sånn føler jeg det nå :p
Kanskje jeg vet akkurat når det skjedde da. Har lest om det, men trodde ikke det kunne skje. Bare å krysse fingrene da, for at det faktisk er noe inni der :D


✌️
 
Krysser med deg ;-)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Det skal nok litt til for at spira fester seg noe særlig før 4-5 dpo, så da er det nok ikke HCG du reagerer på. Men det er mange andre hormoner i sving dpo, som det også er fullt mulig å få "graviditets-symptomer" av. Dessverre.. :p Håper så klart det er en spire som snart fester seg hos deg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det skal nok litt til for at spira fester seg noe særlig før 4-5 dpo, så da er det nok ikke HCG du reagerer på. Men det er mange andre hormoner i sving dpo, som det også er fullt mulig å få "graviditets-symptomer" av. Dessverre.. :p Håper så klart det er en spire som snart fester seg hos deg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja.. Tenker det samme, men jeg har ALDRI hatt noen symptomer på noen ting før, så rart det kommer denne mnd, som (tilfeldigvis) er min første pp :p men jeg tror egentlig ikke det blir noe denne pp uansett, føler det liksom ikke er min stil å ha super flaks på første forsøk.. Haha. Men kan jo håpe så lenge :)


✌️
 
Hypokonder alarm!!!

Nå har jeg akkurat våknet fra min første lur på sofaen som jeg kan huske, sov en time, for så å sove en time til i sengen. Er DØDSTRØTT! Og jeg er så kvalm! Begynner å bli skikkelig dårlig, og jeg lurer på hva som er galt med meg! Vurderer legen om et par dager om det ikke går over snart.

2/3dpo - 1pp


✌️
 
4/5 dpo - pp1.

Føler meg super negativ til at det kan ha skjedd noe positiv denne pp! Hvorfor skal det klaffe på første pp for meg, når så mange flotte damer her inne sliter i mange mange mnd? Jeg har sikkert en hel haug av uoppgjort negativ karma liggende som hindrer at noe skjer :p hvis ikke mannen har masse god karma som han kan benytte nå da. Haha!
Tiden går så sakte frem til testing... Blææææææø


✌️
 
He he:). Det er alltid mulig å få det til på første:).


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
He he:). Det er alltid mulig å få det til på første:).


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, det er jo det. Man blir jo litt demotivert av å se alle de som har prøvd så lenge. Selvom jeg vet at det er de som er mest aktive her, mens de som det har klaffet tidlig for er i terminforum, og ikke medlem her.
Får prøve å holde hodet oppe :)


✌️
 
4/5 dpo - pp1.

Føler meg super negativ til at det kan ha skjedd noe positiv denne pp! Hvorfor skal det klaffe på første pp for meg, når så mange flotte damer her inne sliter i mange mange mnd? Jeg har sikkert en hel haug av uoppgjort negativ karma liggende som hindrer at noe skjer :p hvis ikke mannen har masse god karma som han kan benytte nå da. Haha!
Tiden går så sakte frem til testing... Blææææææø


✌️
Har disse tankene jeg også! :-/ Men er lov å håpe litt allikevel. Krysser fingrene for deg jeg! :)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
CD 21, 7dpo, 1pp..

I natt kastet jeg opp igjen, nå ligger jeg i sengen og er fryktelig kvalm. Skal straks stå opp for å spise litt, støvsuge, dra på trening osv. Hatt en koselig morgen med kjæresten, med tulling og kosing før han dro på trening, og gleder meg til i kveld, da det er første kamp i cupen de skal delta i. Begynner å merke på kroppen at det kun er noen uker til landslagssamlingen også, for er litt nervøs/gira. skal spille 3 kamper mot Finland, så det blir spennende. Det jeg kanskje tenker mest på er om jeg drar dit som gravid, og evnt hvilken form jeg er i. Om jeg skal melde forfall hvis jeg er gravid selvom samlingen isåfall blir i 5/6 uke osv. Det gjør nok at tiden frem til testing og ikm går litt saktere også.. 9 dager, med dagen i dag, til ikm. Men tester nok allerede søndag/mandag, eller tirsdag som første dag. Håper dagene går fort fremover...


✌️
 
Back
Topp