Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er visst en av de beste sies det. Jeg venter på sånn hentelapp i disse dager så jeg kan sikkert legge ut bilde så du får seHva inneholder den fra Rimi? Er ingen Rimi der jeg bor så litt usikker på om det er noe poeng for meg å skaffe den, da jeg må ganske langt for å finne en Rimibutikk. Eller er den verdt det ?
Ja, om du orker å legge ut bilde når den kommer hadde det vært veldig sniltDen er visst en av de beste sies det. Jeg venter på sånn hentelapp i disse dager så jeg kan sikkert legge ut bilde så du får se
Var tom hos oss også, men de bestilte opp så vi fikk hentet i går. Stress å dra fra butikk til butikk da. Du har ikke spurt om de får inn?Fikk hentelappen fra Rimi for en uke siden.
Har vært på tre forskjellige Rimibutikker, men alle har vært tomme for pakker.
Mao; veldig vanskelig å få tak på disse i Kristiansand..!!
Noen har sagt at det funker å sende Mail, så det er bare å prøveJeg fikk Rimi pakke med førstemann, men skulle gjerne hatt en til.. Funker det å sende mail?
Var tom hos oss også, men de bestilte opp så vi fikk hentet i går. Stress å dra fra butikk til butikk da. Du har ikke spurt om de får inn?
Hehe ja det er nok lurtHar tenkt med meg selv at "jeg prøver en annen", men nå er det jo snart ikke flere Rimier igjen i byen.
Tror jeg må ta meg en tur til uka og be dem om å bestille