Hentet babypakker

Hva inneholder den fra Rimi? Er ingen Rimi der jeg bor så litt usikker på om det er noe poeng for meg å skaffe den, da jeg må ganske langt for å finne en Rimibutikk. Eller er den verdt det ?

Hva inneholder den fra Rimi? Er ingen Rimi der jeg bor så litt usikker på om det er noe poeng for meg å skaffe den, da jeg må ganske langt for å finne en Rimibutikk. Eller er den verdt det ?
Den er visst en av de beste sies det. Jeg venter på sånn hentelapp i disse dager så jeg kan sikkert legge ut bilde så du får se :)

Jeg henter i dag min inneholdt: 2 merker bleier, 2 merker våtserviett, finger og ansiktsserviett, engangs tisselaken, badebleie, søppelposer på rull, skje, nattbind, våtserviettboks og div vareprøver fra milo etc. Satser på jeg husket det meste nå
RIMI boksen alså...

Venter også spent på Rimi-boksen!
Burde være rett rundt hjørnet (hvis det stemmer at den kommer 3 uker før):happy119

Henta apotek 1 sin idag. Diverse småprøver som jeg putter rett i stelleveska/fødebagen, 1 pk våtservietter, blad, bok, smokk, Avent flaske, body i bomull. Synes den var ganske så bra, altså. Bedre enn vitus!

Venter spent på den jeg også nå. Den burde komme snart :)

Den er visst en av de beste sies det. Jeg venter på sånn hentelapp i disse dager så jeg kan sikkert legge ut bilde så du får se :)
Ja, om du orker å legge ut bilde når den kommer hadde det vært veldig snilt :)
Ut fra det de andre skriver høres den jo veldig fin of innholdsrik ut da

Ja, om du orker å legge ut bilde når den kommer hadde det vært veldig snilt :)
Ut fra det de andre skriver høres den jo veldig fin of innholdsrik ut da
Endelig fått hentet Rimi-pakken, og her er bilde som jeg lovet :) kaffe og vekt følger ikke med :P
ImageUploadedByBV Forum1429885518.479045.jpg

Fikk hentelappen fra Rimi for en uke siden.
Har vært på tre forskjellige Rimibutikker, men alle har vært tomme for pakker.
Mao; veldig vanskelig å få tak på disse i Kristiansand..!!

Jeg fikk Rimi pakke med førstemann, men skulle gjerne hatt en til.. Funker det å sende mail?

Fikk hentelappen fra Rimi for en uke siden.
Har vært på tre forskjellige Rimibutikker, men alle har vært tomme for pakker.
Mao; veldig vanskelig å få tak på disse i Kristiansand..!!
Var tom hos oss også, men de bestilte opp så vi fikk hentet i går. Stress å dra fra butikk til butikk da. Du har ikke spurt om de får inn?

Jeg fikk Rimi pakke med førstemann, men skulle gjerne hatt en til.. Funker det å sende mail?
Noen har sagt at det funker å sende Mail, så det er bare å prøve :)

Var tom hos oss også, men de bestilte opp så vi fikk hentet i går. Stress å dra fra butikk til butikk da. Du har ikke spurt om de får inn?

Har tenkt med meg selv at "jeg prøver en annen", men nå er det jo snart ikke flere Rimier igjen i byen.
Tror jeg må ta meg en tur til uka og be dem om å bestille :happy:

Har tenkt med meg selv at "jeg prøver en annen", men nå er det jo snart ikke flere Rimier igjen i byen.
Tror jeg må ta meg en tur til uka og be dem om å bestille :happy:
Hehe ja det er nok lurt :)

Skulle hente min i går, men så var det plutselig Bunnpris der det brukte å være Rimi :shifty: Så da må jeg på jakt etter flere Rimi. Sukk..

Fikk hentet Rimi-pakken i dag, de har på Sørumsand for de som vil kjøre seg en tur ;) Overraskende hvor mye man får gratis i den pakke, thumbs up for Rimi :happy:

Back
Topp