Hentet babypakker

Jeg skulle ønske noen kunne estimere verdien av alle boksene, for jeg ser ikke helt poenget med å dra rundt og hente hjem masse greier jeg ikke trenger eller ikke sparer så mye på.
 
Jeg skulle ønske noen kunne estimere verdien av alle boksene, for jeg ser ikke helt poenget med å dra rundt og hente hjem masse greier jeg ikke trenger eller ikke sparer så mye på.
Da kan jeg fortelle deg at du bare kan droppe Vitus sin, den er ikke verdt mye. Apotek1 er fin dersom du vil ha smokk, flaske, sokker, mammablad og stor pakke våtservietter bla. Jeg syns det kom godt med :)
 
Jeg skulle ønske noen kunne estimere verdien av alle boksene, for jeg ser ikke helt poenget med å dra rundt og hente hjem masse greier jeg ikke trenger eller ikke sparer så mye på.
Vanskelig å si, men jeg har 8 smokker fra mam, de koster vel litt? Og så har jeg to avent flasker, 5 lakerol bokser, 4 questbars, 4 smoothie. Det er det jeg tenker har verdi. Dette er kun apotek1 og Vitus, men er fra flere pakker. har hentet noen da kan du si. Fikk litt tid til overs :p
400kr?
 
Last edited:
Likte godt den fra apotek 1, med flaske, sutt, våtservietter, sokker fra lindex osv i, synes den var veldig bra!
 
Jeg skulle ønske noen kunne estimere verdien av alle boksene, for jeg ser ikke helt poenget med å dra rundt og hente hjem masse greier jeg ikke trenger eller ikke sparer så mye på.

Som førstegangs syns jeg det er greit for å få en oversikt over hva som finnes på en måte. Har da muligheten til å prøve feks ulike typer ammeinnlegg før jeg bruker penger på å kjøpe det selv, kan finne ut hva jeg foretrekker liksom.
 
Jeg hentet to pakker i dag (vitus og apotek 1). Syns det var helt ok ting men ikke overveldende. Er kjekt med gratisprodukter da :)
 
Da har jeg hentet apotekpakkene :) men forstår ikke hvorfor det er mat til barn over 6mnd, som går ut på dato 2 mnd etter fødselen da :p og vitaminpiller for gravide for 1 trimester når en ikke får pakken før 3 trimester. Ellers er jeg fornøyd :) venter bare på pakken fra Rimi og at mammaboxen kommer igang igjen :)

Ja, og øreplugger... Forsto ikke helt den da:joyful:
 
Da har jeg hentet apotekpakkene :) men forstår ikke hvorfor det er mat til barn over 6mnd, som går ut på dato 2 mnd etter fødselen da :p og vitaminpiller for gravide for 1 trimester når en ikke får pakken før 3 trimester. Ellers er jeg fornøyd :) venter bare på pakken fra Rimi og at mammaboxen kommer igang igjen :)

Ja, og øreplugger... Forsto ikke helt den da:joyful:
Jeg skjønte ikke noe av det der selv. Gleder meg til å hente liberoboksen, den har jeg hørt er bra :)
 
Skal den hentes eller kommer den i posten? Jeg mener jeg har bestilt den også :)
Jeg fikk hentelapp i posten, så må ta med den på Kiwi for å pakken utlevert der :)
 
Henta fra Rimi i dag, den var innholdsrik!
 
Back
Topp