Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har termin 29.april og har forsatt ikke fått :/Jeg fikk og fra libero i dag. Termin 4.mai
Kommer sikkert snart hvis ikke så får du maile dem og minne de på at de har glemt degHar termin 29.april og har forsatt ikke fått :/
Ja, får bare smøre meg med tålmodighetKommer sikkert snart hvis ikke så får du maile dem og minne de på at de har glemt deg
Da kan jeg fortelle deg at du bare kan droppe Vitus sin, den er ikke verdt mye. Apotek1 er fin dersom du vil ha smokk, flaske, sokker, mammablad og stor pakke våtservietter bla. Jeg syns det kom godt medJeg skulle ønske noen kunne estimere verdien av alle boksene, for jeg ser ikke helt poenget med å dra rundt og hente hjem masse greier jeg ikke trenger eller ikke sparer så mye på.
Vanskelig å si, men jeg har 8 smokker fra mam, de koster vel litt? Og så har jeg to avent flasker, 5 lakerol bokser, 4 questbars, 4 smoothie. Det er det jeg tenker har verdi. Dette er kun apotek1 og Vitus, men er fra flere pakker. har hentet noen da kan du si. Fikk litt tid til oversJeg skulle ønske noen kunne estimere verdien av alle boksene, for jeg ser ikke helt poenget med å dra rundt og hente hjem masse greier jeg ikke trenger eller ikke sparer så mye på.
Jeg skulle ønske noen kunne estimere verdien av alle boksene, for jeg ser ikke helt poenget med å dra rundt og hente hjem masse greier jeg ikke trenger eller ikke sparer så mye på.
Jeg skjønte ikke noe av det der selv. Gleder meg til å hente liberoboksen, den har jeg hørt er braDa har jeg hentet apotekpakkene men forstår ikke hvorfor det er mat til barn over 6mnd, som går ut på dato 2 mnd etter fødselen da og vitaminpiller for gravide for 1 trimester når en ikke får pakken før 3 trimester. Ellers er jeg fornøyd venter bare på pakken fra Rimi og at mammaboxen kommer igang igjen
Ja, og øreplugger... Forsto ikke helt den da
Jeg skjønte ikke noe av det der selv. Gleder meg til å hente liberoboksen, den har jeg hørt er bra
Jeg fikk hentelapp i posten, så må ta med den på Kiwi for å pakken utlevert derSkal den hentes eller kommer den i posten? Jeg mener jeg har bestilt den også
Har du fått hentelapp til den? Lurer på om jeg purre på den altså.Henta fra Rimi i dag, den var innholdsrik!
Har du fått hentelapp til den? Lurer på om jeg purre på den altså.
Har du fått hentelapp til den? Lurer på om jeg purre på den altså.
den til rimi kommer 3 uker før fødsel fikk min lapp på den idag, så er nok bare å være tålmodig..
Så da bør jeg få min på tirsdag egentlig. Håpe håpeJepp, 3 uker til termin nå
Så da bør jeg få min på tirsdag egentlig. Håpe håpe