Hentet babypakker

apotek 1 var mye og bra.værre med vitus

Syns Vitus sin er skikkelig dårlig. Dårlig at smoothien er for barn over 6 mnd, og attpåtil utløpsdato i mai. Ellers var den en smokk. Det var vel det som var til barn. To kremer, truseinnlegg, ammeinnlegg og drops til voksne. Og vitaminprøve.
Apotek1 har en smokk, bleier og en flaske. Det er jo fint :)

Syns Vitus sin er skikkelig dårlig. Dårlig at smoothien er for barn over 6 mnd, og attpåtil utløpsdato i mai. Ellers var den en smokk. Det var vel det som var til barn. To kremer, truseinnlegg, ammeinnlegg og drops til voksne. Og vitaminprøve.
Apotek1 har en smokk, bleier og en flaske. Det er jo fint :)
Enig med deg! Hva var den smoothien godt for??

Det jeg syns var fint med de pakkene var at alle prøvene passer så fint å ha med i stellebagen, og ammeinnleggene ble forbruksvare så fint å få litt av de å teste ut merkene :) vet ikke hva som er i de nå da.. Liberopakken som hadde størst prøver og sånn da.

Det jeg syns var fint med de pakkene var at alle prøvene passer så fint å ha med i stellebagen, og ammeinnleggene ble forbruksvare så fint å få litt av de å teste ut merkene :) vet ikke hva som er i de nå da.. Liberopakken som hadde størst prøver og sånn da.
Da gleder jeg meg til liberopakken :)

Enig med deg! Hva var den smoothien godt for??
Nei ikke vet jeg. Boksen ble liksom relansert også, men syns ikke akkurat at den tok seg opp for å si det sånn.

Tror det varierer hva du får i pakkene.For jeg fikk ikke smothie f.eks
Jeg har hentet ut fire :P og alle hadde smoothie. Men uten barn fra før og med termin i mai så syns jeg det var litt teit at smoothien gikk ut på dato i mai OG var for barn 6mnd +.. Hva fikk du i din? Og hvor har du hentet ut? Kanskje det har noe med hvor i landet. Jeg har hentet i Oslo og i Trondheim.

Jeg har hentet Vitus sin og er skuffet.. :( Den var mye bedre da jeg fikk til storesøster for 2 år siden. Så vidt jeg husker fikk jeg da bl.a. febertermometer, flaske, babysokker, stelleunderlag og en rangle. Denne gangen var det mest tullete småprøver og reklame. Håper apotek 1 sin pakke er bedre. :)

Jeg får ikke den pakken fra rimi igjen :(
Jeg får ikke bestille den denne gangen jeg heller, men jeg bestillte i mannen sitt navn. :) Så får jeg med meg den også. :)

apotek 1 sin er bra:)

Sniker fra april , og etter uke 32 får man den hentelappen fra Rimi. Var masse fint/ kjekt i den pakken altså:) Så mye i forhold til apotek 1 sin.

rimi pakken kommer vel rett før termin

Back
Topp