Var de fine?I dag har jeg henter to babypakker, fra apotek 1 og apotek vitus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var de fine?I dag har jeg henter to babypakker, fra apotek 1 og apotek vitus..
Var myyye reklame og bittesmå prøver.. Par smokker og ei flaske som var litt ordentligVar de fine?
Enig med deg! Hva var den smoothien godt for??Syns Vitus sin er skikkelig dårlig. Dårlig at smoothien er for barn over 6 mnd, og attpåtil utløpsdato i mai. Ellers var den en smokk. Det var vel det som var til barn. To kremer, truseinnlegg, ammeinnlegg og drops til voksne. Og vitaminprøve.
Apotek1 har en smokk, bleier og en flaske. Det er jo fint
Da gleder jeg meg til liberopakkenDet jeg syns var fint med de pakkene var at alle prøvene passer så fint å ha med i stellebagen, og ammeinnleggene ble forbruksvare så fint å få litt av de å teste ut merkene vet ikke hva som er i de nå da.. Liberopakken som hadde størst prøver og sånn da.
Nei ikke vet jeg. Boksen ble liksom relansert også, men syns ikke akkurat at den tok seg opp for å si det sånn.Enig med deg! Hva var den smoothien godt for??
Jeg har hentet ut fire og alle hadde smoothie. Men uten barn fra før og med termin i mai så syns jeg det var litt teit at smoothien gikk ut på dato i mai OG var for barn 6mnd +.. Hva fikk du i din? Og hvor har du hentet ut? Kanskje det har noe med hvor i landet. Jeg har hentet i Oslo og i Trondheim.Tror det varierer hva du får i pakkene.For jeg fikk ikke smothie f.eks
Jeg får ikke bestille den denne gangen jeg heller, men jeg bestillte i mannen sitt navn. Så får jeg med meg den også.Jeg får ikke den pakken fra rimi igjen
Send mail, så får du allikevel!Jeg får ikke den pakken fra rimi igjen
Jeg sendte Mail for over en uke siden, men enda ikke fått noe svar så jeg bestillte i mannen sitt navnSend mail, så får du allikevel!