Bambi88
Forelsket i forumet
Hvor skal jeg sende mail?Send mail, så får du allikevel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal jeg sende mail?Send mail, så får du allikevel!
Ja mener det er pakken fra VitusI hvilken pakke ligger fødselsboken? Den fra vitus apotek? Må få hentet ut den snart, bare 8 uker igjen så må lese litt
Hos meg har de ikke gjort noe med koden, så jeg har hentet ut et par ganger på hvert apotek
Ja, de har bare sett på mailen og ikke notert ned noe. Ikke på samme apotek damed samme kode?
Jeg sendte mail til ica.kontakt@ica.no og fikk svar med en gang.. Men bra du fant en løsning allikevel.Jeg sendte Mail for over en uke siden, men enda ikke fått noe svar så jeg bestillte i mannen sitt navn
ica.kontakt@ica.noHvor skal jeg sende mail?
apotek 1 var mye og bra.værre med vitus
Sniker fra april, må bare si at Rimi pakken var så mye bedre enn libero pakken. Ble faktisk skuffet over libero pakken!Signerer denne!
Gleder meg til Libero pakken og Rimi pakken -de pakkene er mye bedre
Hva var det i apotek 1 sin pakke?
Takk for svar! Får ordne med en sånn pakkeDiverste små tuber med prøver på kremer, engang ammeinnlegg, to bleier, våtservietter, bind, to tutter, en tutteflaske, foreldre og barn magasin, et par sokker, gravid multivitaminer, antibac, prøve på blenda sensitiv. Hmm tror det var alt
rimi pakken kommer vel rett før termin
Fikk også min i dag. Har termin 5Fikk hentelapp fra libero idag.. Har termin 4 mai..
Kan sikkert sende dem en mail og si ifra, så får du sikkert tilsendt en i posten du ogsåHvordan få pakke fra libero når en har vært registrert tidligere?
Venter i spenningHar termin 6.mai, kanskje jeg får min i morgen