Bruker819oks
Andre møte med forumet
Jenta på 33 år har 2 barn og en man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen
Får dere noe hjelp? 2 år er lang tid,håper dere lykkes snart.
vi prøvde i 4år, og 6 prøverørsforsøk Når vi egentlig hadde gidd opp og bare satte inn egget for å "bli ferdig med det" ble det du skal se det blir når dere minst venter det <3 Lykke til!Hei jeg er 24 år, har en gutt på 4 og prøver på nr 2. Har prøvd i over to år, så er her inne for å lese om andre i samma situasjon
Velkommen hit og lykke til med prøving
Velkommen hitJenta på 33 år har 2 barn og en man
Blir 20 år om 1 måned og er nå gravid for første gang Ble medlem her for en måned siden
Hei! Jeg er ny her
Jente fra Trondheim på 21 år, skal flytte sammen med kjæresten i januar ^^ vi prøver å bli gravide. Kom over dette forumet, å fikk lyst til å bli medlem, dele, spørre og bli kjent
Kan fortelle at jeg snart er 14 dager over tida, har tatt 2 negative tester, men fortsatt ingen tegn på mens... Noen som har tips, råd eller svar? Hehe...
Jeg er ny her og prøver å sette meg inn i dette med forum
Fikk en gutt i 2009 som dessverre bare ble 1 1/2år gammel...
Nå etter 4år med prøving der 3 har vært med prøverør venter vi i mai 2016 Gleder oss til alt fremover og håper jeg kan bli kjent med nye flotte mennesker her <3
Velkommen hit, og lykke til med prøvingenHei, prøver på nr tre for meg og hannes første.
Håper det vil skje snart
Hei. Jeg har vært her vært her siden jeg fikk datra vår på 4 år, men det er førstevgamg jeg skriver et innlegg. Vi prøver på vår andre.
Hei
Jeg ble medlem i går, og i dag prøver jeg og sette meg inn i dette forumet! Jeg er 21 år. Jeg og min samboer har idet siste året brukt all vår fritid til å bygge hus! Nå nærmere vi oss slutten, og planen er å flytte inn i vårt nybygga hus iløpet av oktober måned Jeg er gravid i 5 uke!
Velkommen hit.Jeg er ny her og prøver å sette meg inn i dette med forum
Nå etter 4år med prøving der 3 har vært med prøverør venter vi i mai 2016 Gleder oss til alt fremover og håper jeg kan bli kjent med nye flotte mennesker her <3
Gratulerer med den lille i magen.Hei
Jeg ble medlem i går, og i dag prøver jeg og sette meg inn i dette forumet! Jeg er 21 år. Jeg og min samboer har idet siste året brukt all vår fritid til å bygge hus! Nå nærmere vi oss slutten, og planen er å flytte inn i vårt nybygga hus iløpet av oktober måned Jeg er gravid i 5 uke!
Bare halvannet år ? Grusomt. Jeg kan ikke fatte hvordan en slik sorg er. Sender deg en kjempeklem!
Fantastisk at du er gravid nå, gratulerer så mye.
Tusen takkVelkommen hit.
Uff så utrolig trist, må være helt forferdelig å miste barnet sitt.
Takk for svar! Nå er dt gjort, spentVelkommen! Har du luftet spørsmålene dine inne på underforumet for prøvere? De jentene der er veldig kloke og kan nok svare på det meste
Huff, så trist.. Ønsker dere alt godt fremover <3Jeg er ny her og prøver å sette meg inn i dette med forum