Hei - er du ny her? Er du bare innom å leser?

39 år gravid av min første. Samboeren 41 år har 2 unger fra før :) Har vært inne på babyverden i nesten 1 måned nå :)

Hei:)
Ble medlem da vi skulle prøve på nr 1. Og var medlem under graviditeten. Meldte meg inn igjen i mai 15' for å lese litt om andres erfaringer på ting og for å sitte å dagdrømme om den dagen vi skal prøve på nr 2 (om en stund) :) 24 år, snuppe på halvannet, vært sammen med sambo i snart 8 år☺️

39 år gravid av min første. Samboeren 41 år har 2 unger fra før :) Har vært inne på babyverden i nesten 1 måned nå :)
Hei:)
Ble medlem da vi skulle prøve på nr 1. Og var medlem under graviditeten. Meldte meg inn igjen i mai 15' for å lese litt om andres erfaringer på ting og for å sitte å dagdrømme om den dagen vi skal prøve på nr 2 (om en stund) :) 24 år, snuppe på halvannet, vært sammen med sambo i snart 8 år☺️
Velkommen og velkommen tilbake:)

Kom gjerne og legg igjen ett pip på underforumene:) og så kan det være lettere og ikke minst hyggelig om dere har profilbilde:D

Hei! Jeg er 16 uker gravid, etter vellykket ivf-forsøk, som klaffet på 1. forsøk :) Jeg har diagnosen ms, noe jeg har hatt siden jeg var 20 (er 32 nå). Formen har aldri vært så bra som nå, og mannen min og jeg gleder oss masse til å bli foreldre for første gang :) Jeg er inne og leser litt på forumet nå og da.

Hei! Jeg er 16 uker gravid, etter vellykket ivf-forsøk, som klaffet på 1. forsøk :) Jeg har diagnosen ms, noe jeg har hatt siden jeg var 20 (er 32 nå). Formen har aldri vært så bra som nå, og mannen min og jeg gleder oss masse til å bli foreldre for første gang :) Jeg er inne og leser litt på forumet nå og da.
Velkommen og gratulerer så mye:) så bra at kroppen "liker" å gå gravid. Er du medisinfri nå?

Er gravid i uke 11, etter dobbel pergotime-kur. Har mistet en gang tidligere så får godt med oppfølging og skal på andre UL om en uke! :)

Er voldsomt kvalm, og kaster masse opp. Det er jo et "godt" tegn, men nå er det vanskelig å tenke slikt; SLITEN!
Er du med inne på april termingruppe? :-)

Har vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.
Klem till deg

Velkommen!! Ikke vær redd for å skravle med oss! :)

Hei du!
Hei du som bare er innom å leser!
Hei du som er ny her!

Vil du dele noen ord?
Hvem er du?
Er du prøver eller gravid?

Vi vil bli kjent med deg, så skriv gjerne noen ord!

Hilsen fra alle oss på Babyverden! :)

Hei! Jeg er helt ny her, så det er mye å sette seg inn i på babyverden. Jeg prøver å bli gravid og det er første gangen :) Så det blir spennende tider i vente. :angelic:

Hei :hello Jeg er en dame på 28 år med to barn på 8 og 4 år. Nå ønsker vi oss nr.3 og det har vi gjort ganske lenge, men ikke så lett å bli gravid bestandig. Har PCOS så trenger hjelp for å få el. :)

Hei jeg er 24 år, har en gutt på 4 og prøver på nr 2. Har prøvd i over to år, så er her inne for å lese om andre i samma situasjon ☺️

Velkommen og gratulerer så mye:) så bra at kroppen "liker" å gå gravid. Er du medisinfri nå?

Takk Jeg fikk en medisin i februar/mars, en slags 5-dagers kur som skal gjentas om et år (blir litt utsatt nå da antakelig), men skulle uansett ikke hatt noe mer medisin nå. Krysser fingrene for at formen holder seg bra, både med tanke på ms'en og graviditeten ☺

Hei jeg er 24 år, har en gutt på 4 og prøver på nr 2. Har prøvd i over to år, så er her inne for å lese om andre i samma situasjon ☺️
Velkommen :)
Får dere noe hjelp? 2 år er lang tid,håper dere lykkes snart.

Hei :hello Jeg er en dame på 28 år med to barn på 8 og 4 år. Nå ønsker vi oss nr.3 og det har vi gjort ganske lenge, men ikke så lett å bli gravid bestandig. Har PCOS så trenger hjelp for å få el. :)
Velkommen hit og lykke til med prøving :)

Hei! Jeg er helt ny her, så det er mye å sette seg inn i på babyverden. Jeg prøver å bli gravid og det er første gangen :) Så det blir spennende tider i vente. :angelic:
Velkommen til babyverden. Om du lurer på noe så er det bare å spørre oss :)
Lykke til med prøvingen :)

Back
Topp