Rebekka :-)
Første møte med forumet
Oi.. Helt grønn her jeg.. Prøvde å takke deg, men svaret mitt kommer ikke opp etter din kommentar og ligger alene nederst
Prøver på nytt
Nå virket det ja Tusen takk for hjelp ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi.. Helt grønn her jeg.. Prøvde å takke deg, men svaret mitt kommer ikke opp etter din kommentar og ligger alene nederst
Prøver på nytt
39 år gravid av min første. Samboeren 41 år har 2 unger fra før Har vært inne på babyverden i nesten 1 måned nå
Velkommen og velkommen tilbakeHei
Ble medlem da vi skulle prøve på nr 1. Og var medlem under graviditeten. Meldte meg inn igjen i mai 15' for å lese litt om andres erfaringer på ting og for å sitte å dagdrømme om den dagen vi skal prøve på nr 2 (om en stund) 24 år, snuppe på halvannet, vært sammen med sambo i snart 8 år
Da er profilbildet på plassVelkommen og velkommen tilbake
Kom gjerne og legg igjen ett pip på underforumene og så kan det være lettere og ikke minst hyggelig om dere har profilbilde
Så bra! Det er ofte lettere å huske bildet enn nicketDa er profilbildet på plass
Velkommen og gratulerer så mye så bra at kroppen "liker" å gå gravid. Er du medisinfri nå?Hei! Jeg er 16 uker gravid, etter vellykket ivf-forsøk, som klaffet på 1. forsøk Jeg har diagnosen ms, noe jeg har hatt siden jeg var 20 (er 32 nå). Formen har aldri vært så bra som nå, og mannen min og jeg gleder oss masse til å bli foreldre for første gang Jeg er inne og leser litt på forumet nå og da.
Er du med inne på april termingruppe?Er gravid i uke 11, etter dobbel pergotime-kur. Har mistet en gang tidligere så får godt med oppfølging og skal på andre UL om en uke!
Er voldsomt kvalm, og kaster masse opp. Det er jo et "godt" tegn, men nå er det vanskelig å tenke slikt; SLITEN!
Klem till degHar vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.
Hei du!
Hei du som bare er innom å leser!
Hei du som er ny her!
Vil du dele noen ord?
Hvem er du?
Er du prøver eller gravid?
Vi vil bli kjent med deg, så skriv gjerne noen ord!
Hilsen fra alle oss på Babyverden!
Hei din snoker
Har du tittet innom Vi som prøver? Her kan det hende du finner noen som kan hjelpe deg ang temping
Velkommen! Gi aldri opp!!
Lykke til med prøving
Velkommen og gratulerer så mye så bra at kroppen "liker" å gå gravid. Er du medisinfri nå?
VelkommenHei jeg er 24 år, har en gutt på 4 og prøver på nr 2. Har prøvd i over to år, så er her inne for å lese om andre i samma situasjon
Velkommen hit og lykke til med prøvingHei Jeg er en dame på 28 år med to barn på 8 og 4 år. Nå ønsker vi oss nr.3 og det har vi gjort ganske lenge, men ikke så lett å bli gravid bestandig. Har PCOS så trenger hjelp for å få el.
Velkommen til babyverden. Om du lurer på noe så er det bare å spørre ossHei! Jeg er helt ny her, så det er mye å sette seg inn i på babyverden. Jeg prøver å bli gravid og det er første gangen Så det blir spennende tider i vente.