Hei - er du ny her? Er du bare innom å leser?

Hei,
Har vert her i ca en mnd. Er 8+1 på vei i dag, førstegangsgravid og veldig spent. Vi har vert gjennom IVF og på tredje forsøk festet den lille spiren seg.

Hei, har vært her noen måneder nå, men ble ikke aktiv før for noen uker tilbake:) er 25 og vært prøvere i 3,5 år uten hell. Er igang med første Ivf/ icsi nå. Har planlagt uttak i uke 41:happy: er kjempe spent:)

Hei:) har vært her i ca 1 mnd. Prøver å bli gravid, mistet for 14 dager siden var da 8+5.

Nå er vi igang med prøvingen igjen.
Har ikke barn fra før
:( Trist å høre at du mistet.. Håper dere lykkes igjen snart.
Har du sett underforumet vårt for prøvere?
Jeg er endelig gravid med første :D Har vært utredet for habituell abort og gjennomgått første IVF

Wooow, så bra! Gratulerer, når er termin?

Hei!
Vært her siden slutten av juli, og synes dette er et kjekt sted for å få/finne litt informasjon om ditten og datten man ikke helt har peiling på selv ;) Har prøvd siden april og prøver på vårt første barn :)

Velkommen skal du være!
Det er bare å spørre om du lurer på noe :) Lykke til med prøvingen :)
Jeg har vært medlem strax to måneder. Er gravid med termin i mai :) Det blir min fjerde og mannen sin første <3 Mine tre er alle skolebarn allerede, til og med ei på ungdomsskolen. Så dette blir som å starte på nytt :p

Oj, det blir litt aldersforskjell, men sennende å begynne på nytt igjen :)
Gratulerer med frøet i magen :)
Hei! Jeg har ikke vært her på mange år. Har tvillinger fra før og nå er jeg og min kjære i første pp. Det er så fantastisk, vi flyr på en sky! :) ❤️
Velkommen tilbake :) :)

Vært her et par måneder nå! Vi prøver på vår første ❤️ Sluttet på p-pille i august.
Velkommen! Er du inne på "Vi som prøver" underforumet? Der er det an masse hyggelige prøver-damer :)
Hei!
Ble medlem for en ukes tid ca.
Er 24 år gammel, samboer er 33. Han har en sønn på 12 fra tidligere forhold. Vi ble sammen 31.januar i år, 2 uker etter vi møttes første gang. Bodd sammen siden ca en måned inn i forholdet.

Nå prøver vi på vårt første felles barn, etter at vi trodde jeg var gravid pga ekstrem kvalme i over to uker. Tok til sammen 3 hjemmetester spredd med noen dagers mellomrom, i tillegg til å levere urinprøve til fastlege og ta blodprøver. Vi ble begge veldig skuffet og lei oss når det viste seg at jeg ikke er gravid, kanskje mest jeg. Så da sa sambo at hvis jeg ville så kunne vi prøve. Sluttet på p-pillene på tirsdag, og i dag kom tr (uheldigvis). Nå gleder vi oss bare til sambo kommer hjem fra reisejobb så prøvingen kan starte og vi kan forhåpentligvis snart annonsere at vi venter smått :smiley-angelic002:Heartred

Velkommen til oss, jeg ser du allerede har skrevet litt innlegg :)
Masse lykke til med prøvingen :)

Hei:) jeg er 24 og vært medlem snart i 2mnd. Vært sammen med samboeren min i 5 år og mistet for 2 gang for snart to mnd siden. Skal starte prøvingen igjenn om 1mnd, skummelt og spennende. Krysser fingrene at den 3 vil klaffe:smiley-angelic001

Hei!

Helt ny, både som forumbruker og gravid.
Jeg er i dag 30+0, 3/4 unnagjort. :gen014
Det var veldig deilig å komme inn i 3. trimester. Jeg jobber 40 timer i uka så 2. trimester var langt synes jeg. Nå er det tiden av veien for å bli ferdig med alt i tide, både hjemme og på jobb. Og det er egentlig greit nå som jeg er tung og "vondtene" kommer oftere og raskere. De siste "vondtene" som har meldt sin ankomst er dårlig lukke funksjon i halsen (kan jo ikke legge seg ned etter å ha spist) og at lille sparker seg vei opp og bakover ved ribbeina på høyre side.

Ellers er det også mye glede. Jeg har fått en ro over meg (med unntak av et par hormonklikker her og der, fnis) som er utrolig deilig å ha. De dagene jeg har litt fri tusler jeg rundt og gjør kun det jeg vil og kjenner at magen og roen fyller meg med glede og spenning! Er selv desember barn og superfornøyd med at lille er ventet i Desember :Heartblue:Heartred

Ble noen linjer detta.. :)

Vært her siden 2009, da e gikk gravid med min første og eneste barn.

gammel bruker ;) som er innom iblant :)
brukte flere år på endelig få mirakeljenta vår som kom for snart 1 år siden nå, (englemamma til 2 gutter)
tanken er å prøve på enda et mirakel..men vet ikke om vi tør ha håpet oppe så mye, var en lang prosess sist.. skal snart ta kontakt med fertilitetsklinikken..lite håp er det jo ;)

Hei, meldte meg inn første gang da jeg var gravid med nr 1 for snart 3 år siden..
Ble aktiv igjen da jeg i august satt med en positiv test på nytt, men desverre endte i en SA. nå prøver vi på nytt :)

Eg har vel vært her i rundt 2-3 uker nå, synes forumet er veldig koselig og nyttig.
Eg er 21 år min kjære samboer er 22, vi har vært sammen i litt over ett år, budd sammen siden i juni i år. Vi har et lite firbeint spetakkel (hund) på 6 mnd som vi er veldig glad i.
Eg er gravid og har termin 30. oktober, første unge for begge to :)

Har vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.
Uff, får helt tårer i øynene her :(Håper det ordner seg for dere og at lykken kommer tilbake!

Hei:) hyggelig tråd!

Meldte meg inn for to uker siden da jg trengte litt råd og tips.. Er 2 uker over ikm og fortsatt ingen mensen.. En negativ test.. Manner meg fortsatt opp til å ta en til:p men leser jo opp og ned på symptomtråder og tror selvfølgelig at jeg har alle symptomene har prøvd i ca 3 måneder..

Back
Topp