Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit! Når har du termin?har vert her 2 mnd nå tror jeg. Er gravid med nr 2.
29 år. eldstemann blir 5 på nyåret
Vært tilbake ca 1mnd og venter nr2 i mars storesøster blir 3 i jula og jeg er 24
Trist å høre at du mistet.. Håper dere lykkes igjen snart.Hei har vært her i ca 1 mnd. Prøver å bli gravid, mistet for 14 dager siden var da 8+5.
Nå er vi igang med prøvingen igjen.
Har ikke barn fra før
Jeg er endelig gravid med første Har vært utredet for habituell abort og gjennomgått første IVF
Hei!
Vært her siden slutten av juli, og synes dette er et kjekt sted for å få/finne litt informasjon om ditten og datten man ikke helt har peiling på selv Har prøvd siden april og prøver på vårt første barn
Jeg har vært medlem strax to måneder. Er gravid med termin i mai Det blir min fjerde og mannen sin første <3 Mine tre er alle skolebarn allerede, til og med ei på ungdomsskolen. Så dette blir som å starte på nytt
Velkommen tilbakeHei! Jeg har ikke vært her på mange år. Har tvillinger fra før og nå er jeg og min kjære i første pp. Det er så fantastisk, vi flyr på en sky!
Gratulerer så myeHei,
Har vert her i ca en mnd. Er 8+1 på vei i dag, førstegangsgravid og veldig spent. Vi har vert gjennom IVF og på tredje forsøk festet den lille spiren seg.
Velkommen! Er du inne på "Vi som prøver" underforumet? Der er det an masse hyggelige prøver-damerVært her et par måneder nå! Vi prøver på vår første Sluttet på p-pille i august.
Hei!
Ble medlem for en ukes tid ca.
Er 24 år gammel, samboer er 33. Han har en sønn på 12 fra tidligere forhold. Vi ble sammen 31.januar i år, 2 uker etter vi møttes første gang. Bodd sammen siden ca en måned inn i forholdet.
Nå prøver vi på vårt første felles barn, etter at vi trodde jeg var gravid pga ekstrem kvalme i over to uker. Tok til sammen 3 hjemmetester spredd med noen dagers mellomrom, i tillegg til å levere urinprøve til fastlege og ta blodprøver. Vi ble begge veldig skuffet og lei oss når det viste seg at jeg ikke er gravid, kanskje mest jeg. Så da sa sambo at hvis jeg ville så kunne vi prøve. Sluttet på p-pillene på tirsdag, og i dag kom tr (uheldigvis). Nå gleder vi oss bare til sambo kommer hjem fra reisejobb så prøvingen kan starte og vi kan forhåpentligvis snart annonsere at vi venter smått
Velkommen!!! Og masse lykke til!!! <3Jeg har vært her i én mnd tror jeg. Veldig kjekt. Prøver på vår nr 3
Lykke til krysser fingrene for dereHei jeg er 24 og vært medlem snart i 2mnd. Vært sammen med samboeren min i 5 år og mistet for 2 gang for snart to mnd siden. Skal starte prøvingen igjenn om 1mnd, skummelt og spennende. Krysser fingrene at den 3 vil klaffe
Her kan dere lese bloggen min om ufrivillig barnløshet: http://babyinmymind.blogspot.no/Legg gjerne ut linken til bloggen din
Uff, får helt tårer i øynene her Håper det ordner seg for dere og at lykken kommer tilbake!Har vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.
Da skal jeg gå inn å lese bloggen din etterpåHer kan dere lese bloggen min om ufrivillig barnløshet: http://babyinmymind.blogspot.no/