Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei du!
Hei du som bare er innom å leser!
Hei du som er ny her!
Vil du dele noen ord?
Hvem er du?
Er du prøver eller gravid?
Vi vil bli kjent med deg, så skriv gjerne noen ord!
Hilsen fra alle oss på Babyverden!
Har vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.
Kjære deg sender deg en klem!Har vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.
Jeg ble med her på forumet i sommer, men har ikke blitt så aktiv enda!Hei du!
Hei du som bare er innom å leser!
Hei du som er ny her!
Vil du dele noen ord?
Hvem er du?
Er du prøver eller gravid?
Vi vil bli kjent med deg, så skriv gjerne noen ord!
Hilsen fra alle oss på Babyverden!
Uff,klem til degHar vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.
Legg gjerne ut linken til bloggen dinJeg ble med her på forumet i sommer, men har ikke blitt så aktiv enda!
Litt om meg:
Dame på 28, snart 29. Gift med mann på 35.
Vi har vært prøvere i 2,5år. Skal gjennom første prøverør nå i okt/nov, med behandlingsmetode lang protokoll (synarela og menopur). Ellers har jeg i 1 år blogget om det å være ufrivillig barnløs. Det hjelper på i hverdagen og håper andre likesinnede har glede av å lese det jeg skriver. Da vi satt på fertilitetsklinikken forrige uke til forsamtalen, gikk det opp for meg at alle andre i venterommet var der fordi de ønsker barn men ikke får det. Likevel sitter vi der uten å veksle ett ord. Tror vi burde bli flinkere til å prate med hverandre IRL også, og ikke bare hyggelige samtaler på forumer
Så trist stor klem til deg ♡Har vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.