Hei - er du ny her? Er du bare innom å leser?

:)

Hei. Jeg har vært medlem i noen dager. Jeg er 28 år og vi prøver å få nr 2. Har en sønn fra før. Var mye inne å leste på forumet da jeg gikk gravid med første, og tenkte at denne gangen ville jeg være medlem :)

Hei! :)
Ble medlem i 2009 da jeg ble gravid med størstegutten som ble 5 år i mai. (Ble alene i januar 2010 og møtte sambo høsten 2011).
Vi fikk en gutt i august 2013, og nå har vi kastet oss rundt for å prøve på neste :)
Vi er inne i 2 PP nå, så får vi se hvor lang tid det tar.
Jeg er forresten 28 år :)

Hei.
Er noen år siden jeg har vært aktiv her inne nå...men kom "tilbake" for 1 måneds tid siden da jeg vart gravid igjen. Termin i mai 2016, har to barn fra før :)

Jeg er ikke ny her, jeg har våre her siden 2013 så veit ikke heilt hvorfor jeg fikk den varselen hehe

Heisann alle sammen
Jeg er og snoker litt også prøver jeg og bli klok på temping sånn at jeg kan bli kjent med min syklus, veldig uregelmessig!

Har vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.

Hei du!
Hei du som bare er innom å leser!
Hei du som er ny her!

Vil du dele noen ord?
Hvem er du?
Er du prøver eller gravid?

Vi vil bli kjent med deg, så skriv gjerne noen ord!

Hilsen fra alle oss på Babyverden! :)

Jeg er ikke ny her. Og jeg skriver masse inne her.
Har akkurat hørt til på terminforum til april, men har mistet for få dager siden. Nå er jeg tilbake som prøver.

Har vært her i noen dager. Måtte ta farvel med lille Balder i uke 20 etter at vi oppdaget store misdannelser på ul, det er 12 dager siden nå. Vi hadde prøvd i to år før spiren satt, så sorgen er fortsatt stor. Men vi vil prøve igjen.

Stor klem til deg❤️

Hei :)
Jeg er ganske ny her. Har 2 barn fra før - de er 4 og 7 år. Vi har prøvd på nummer 3 i 1,5 år nå, har mistet 2 ganger de siste 3 årene. Gir ikke opp :)

Kjære deg ❤️ sender deg en klem!

Er gravid i uke 11, etter dobbel pergotime-kur. Har mistet en gang tidligere så får godt med oppfølging og skal på andre UL om en uke! :)

Er voldsomt kvalm, og kaster masse opp. Det er jo et "godt" tegn, men nå er det vanskelig å tenke slikt; SLITEN!

Hei du!
Hei du som bare er innom å leser!
Hei du som er ny her!

Vil du dele noen ord?
Hvem er du?
Er du prøver eller gravid?

Vi vil bli kjent med deg, så skriv gjerne noen ord!

Hilsen fra alle oss på Babyverden! :)
Jeg ble med her på forumet i sommer, men har ikke blitt så aktiv enda!

Litt om meg:
Dame på 28, snart 29. Gift med mann på 35.
Vi har vært prøvere i 2,5år. Skal gjennom første prøverør nå i okt/nov, med behandlingsmetode lang protokoll (synarela og menopur). Ellers har jeg i 1 år blogget om det å være ufrivillig barnløs. Det hjelper på i hverdagen og håper andre likesinnede har glede av å lese det jeg skriver. Da vi satt på fertilitetsklinikken forrige uke til forsamtalen, gikk det opp for meg at alle andre i venterommet var der fordi de ønsker barn men ikke får det. Likevel sitter vi der uten å veksle ett ord. Tror vi burde bli flinkere til å prate med hverandre IRL også, og ikke bare hyggelige samtaler på forumer

Uff,klem til deg

Har vel vært her i snart 2 mnd tror jeg:)
Fikk en liten gutt i mai, veldig kjekt og skravle med andre som er samme situasjon, og få tips og triks :D

Jeg ble med her på forumet i sommer, men har ikke blitt så aktiv enda!

Litt om meg:
Dame på 28, snart 29. Gift med mann på 35.
Vi har vært prøvere i 2,5år. Skal gjennom første prøverør nå i okt/nov, med behandlingsmetode lang protokoll (synarela og menopur). Ellers har jeg i 1 år blogget om det å være ufrivillig barnløs. Det hjelper på i hverdagen og håper andre likesinnede har glede av å lese det jeg skriver. Da vi satt på fertilitetsklinikken forrige uke til forsamtalen, gikk det opp for meg at alle andre i venterommet var der fordi de ønsker barn men ikke får det. Likevel sitter vi der uten å veksle ett ord. Tror vi burde bli flinkere til å prate med hverandre IRL også, og ikke bare hyggelige samtaler på forumer
Legg gjerne ut linken til bloggen din:)

Så trist :( stor klem til deg ♡

Back
Topp