Jeg er ny her Førstegangsgravid med termin i april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei hei
Er mest inne her og leser, prøver mer og mer å komme meg inn og skrive litt mer.
Har vært her i litt over en mnd, er gravid 8 uker på vei
Er 29(30 i nov)bor i Bergen med min samboer (26) og min datter på 8 år .
Han har en sønn fra før på 2 år.
Dette blir vårt første felles barn
Har vært sammen i to år i november, og forlovet og bodd sammen i litt over ett år.
Gravid i moden alder. Mine to barn er 15 og 10 år. Hadde en sen abort i fjor 1 august barnet var født i uke 21. Jeg ble fort garvid igjen, det gikk kun 10 månder. Er i tillegg kronisk syk så må ta tiden med ro og bare la barnet vokse. Har vært på mange kontroller og hos mange leger. Allt er bra med lille gutt i magen
Hei
Vært medlem en stund men har ikke brukt forumet aktiv før nå.
Har ei tulle som kom i August 2015, og er på jakt etter andre med August baby
Bor i Bergens området!
Er 29 år fra sandnes og førstegangsgravid. Hadde prøvd i et halvt år og gleden var stor da testen viste 2 streker.Er 10 uker i morgen
Velkommer hit! Det fins et eget underforum for de som skal ha barn i april har du funnet frem til gruppa?
Velkommen! Har du funnet veien til termingruppa di?
Den finner du herHei
Nei har ikke funnet frem til den gruppa....
Velkommen og gratulerer med baby i magen
Gratulerer
Takker
Velkommen hitHei
Vært medlem en stund men har ikke brukt forumet aktiv før nå.
Har ei tulle som kom i August 2015, og er på jakt etter andre med August baby
Bor i Bergens området!
Forresten, hvordan finner jeg da frem til en hemmelig gruppe?Takk
Forresten, hvordan finner jeg da frem til en hemmelig gruppe?
Hei, jeg er ny her, har en gutt på 13 måneder og venter nr2 i slutten av april. Så fint å lese litt her, jeg får svar på alle mine spørsmål før jeg tørr spørre
Velkommen, så bra du får svar på spørsmålene dineHei, jeg er ny her, har en gutt på 13 måneder og venter nr2 i slutten av april. Så fint å lese litt her, jeg får svar på alle mine spørsmål før jeg tørr spørre
Oki. Hva er en termin liste?