Hei - er du ny her? Er du bare innom å leser?

Hei

Vært medlem en stund men har ikke brukt forumet aktiv før nå.
Har ei tulle som kom i August 2015, og er på jakt etter andre med August baby :-)
Bor i Bergens området!

Hei hei :)
Er mest inne her og leser, prøver mer og mer å komme meg inn og skrive litt mer.
Har vært her i litt over en mnd, er gravid 8 uker på vei :)
Er 29(30 i nov)bor i Bergen med min samboer (26) og min datter på 8 år .
Han har en sønn fra før på 2 år.
Dette blir vårt første felles barn :)
Har vært sammen i to år i november, og forlovet og bodd sammen i litt over ett år.

Gratulerer :)
Gravid i moden alder. Mine to barn er 15 og 10 år. Hadde en sen abort i fjor 1 august barnet var født i uke 21. Jeg ble fort garvid igjen, det gikk kun 10 månder. Er i tillegg kronisk syk så må ta tiden med ro og bare la barnet vokse. Har vært på mange kontroller og hos mange leger. Allt er bra med lille gutt i magen

Velkommen hit :) Ta godt vare på deg selv og nurket i magen :)

Jeg er ny her :) Førstegangsgravid med termin i april :)

Velkommer hit! :) :) Det fins et eget underforum for de som skal ha barn i april :) har du funnet frem til gruppa? :)
Hei

Vært medlem en stund men har ikke brukt forumet aktiv før nå.
Har ei tulle som kom i August 2015, og er på jakt etter andre med August baby :)
Bor i Bergens området!

Velkommen! :) Har du funnet veien til termingruppa di? :)

Hei, jeg er ny her, har en gutt på 13 måneder og venter nr2 i slutten av april. Så fint å lese litt her, jeg får svar på alle mine spørsmål før jeg tørr spørre :)

Hei, jeg er ny her, har en gutt på 13 måneder og venter nr2 i slutten av april. Så fint å lese litt her, jeg får svar på alle mine spørsmål før jeg tørr spørre :)

Velkommen! Ja her er det ikke vanskelig å finne svar på det man lurer på :) Og så er det mange kloke damer her inne som svarer hvis man spør :) Har du funnet frem til terminforumet for april? :) Du finner det iallfall her.

Velkommen, så bra du får svar på spørsmålene dine :)

Oki. Hva er en termin liste?

Det er en liste over når medlemme har termin og eventuelt fødeplass. Alle termingruppene har det. Det er et innlegg som er festet, så den skal ligge som en av de øverste innleggene inne på gruppa. For å bli skrevet opp på lista så svarer du bare på tråden med når du har termin og evt fødeplass :)

Ble medlem i dag faktisk.
Har tre barn fra før 15-10-6år gutt-jente-gutt :-)
33år og samboer er 24 .
Vil planlegger et felles barn og jeg har netopp fått klarsignal på at jeg kan forsøke igjen..

Back
Topp