Hei - er du ny her? Er du bare innom å leser?

Det er en liste over når medlemme har termin og eventuelt fødeplass. Alle termingruppene har det. Det er et innlegg som er festet, så den skal ligge som en av de øverste innleggene inne på gruppa. For å bli skrevet opp på lista så svarer du bare på tråden med når du har termin og evt fødeplass :)

Oki tror eg fant utav det. Skulle bare føre opp dato og evt kjønn

Hei du!
Hei du som bare er innom å leser!
Hei du som er ny her!

Vil du dele noen ord?
Hvem er du?
Er du prøver eller gravid?

Vi vil bli kjent med deg, så skriv gjerne noen ord!

Hilsen fra alle oss på Babyverden! :)
Hei hei, jeg er her å leser mye for og få info om ting jeg lurer på :)
Jeg fikk diagnosen pcos i mai og sliter en del med det. Har et stort ønske om barn og bruker nå Provera for og få syklusen mer stabil da jeg har hatt mensen 2-4 ganger i året!

Hei hei, jeg er her å leser mye for og få info om ting jeg lurer på :)
Jeg fikk diagnosen pcos i mai og sliter en del med det. Har et stort ønske om barn og bruker nå Provera for og få syklusen mer stabil da jeg har hatt mensen 2-4 ganger i året!

Velkommen til oss :)

Her kan du lese hvordan du lager eget kallenavn og bildet http://forum.babyverden.no/forums/faq-ofte-stilte-spørsmål.295/

Og her finner du underforumet for prøvere http://forum.babyverden.no/forums/vi-som-prøver-før-svangerskapet.294/

Håper du finner svar på det du lurer på :)

Jeg er her til og fra. Reiser til DK for å bli inseminert. Er aktiv rundt periodene før og etter jeg reiser ned, og så blir det en pause når tr banker på. Men nå håper jeg å være aktiv her leeeeenge! El neste uke :)

Er gift og har et barn og tre bonusbarn fra før. Går for en graviditet så vi får felles barn og :)

Hei du!
Hei du som er ny her!

Vil du dele noen ord?
Hvem er du?

Hei :) Jeg heter Hedda :) 18 år gammel. Gravid 17 + 5 :happy::happy: Gleder meg masse til å vite kjønn på barnet :Heartred Flyttet inn med samboer i Mars og ble gravid i midten av juni. Samboer er 23 år gammel. Vært sammen i 5 år og bestemte oss for å flytte sammen i påskeferien.

Hei :) Jeg heter Hedda :) 18 år gammel. Gravid 17 + 5 :happy::happy: Gleder meg masse til å vite kjønn på barnet :Heartred Flyttet inn med samboer i Mars og ble gravid i midten av juni. Samboer er 23 år gammel. Vært sammen i 5 år og bestemte oss for å flytte sammen i påskeferien.
Hei Hedda :)

Velkommen hit, og gratulerer med nurket i magen :)

Hei du!
Hei du som er ny her!

Vil du dele noen ord?
Hvem er du?

Hilsen fra alle oss på Babyverden! :)[/QUO
Hei du!
Hei du som er ny her!

Vil du dele noen ord?
Hvem er du?

Hei. Jeg heter camilla er, i svangerskapsuke 26. Venter den lille den 22 januar☺er gift og har 2 barn fra før som er 10 og 4 år.
Hei. Hvor går man for å finne de som skal ha i samme område som deg selv

hei,

jeg er 28år, gravid med vårt første barn. (10+2). Vi er utrolig spent og gleder oss mye☺️ Men jeg merker at det er mye man ikke vet... Jeg var hos legen idag ettersom jeg har slitt med kvalme (har jobbet likevel), der fikk jeg helsekort, kjøpe vitaminer, fikk mye info/brosjyrer, hvilket sykehus ol. Det hjalp mye, jeg føler vel mer nå at noen har "kontroll" på meg Det er vel nettopp graviditeten man ikke vil feile på.. Men godt å vite at det finnes fler der ute i samme situasjon☺️

Hei!

Jeg er 24 år og fikk mitt første barn den 24.august. Samboeren og jeg er helt oppslukt av denne lille frøkna. Dette er mitt første innlegg på forum, men jeg har lest mye på babyverden gjennom hele svangerskapet og i tiden etter, for å finne informasjon om ting jeg lurer på. :) Nå mens jeg nyter resten av barseltida vil jeg veldig gjerne bli kjent med andre som har barn på ca samme alder. :)

Hei. Jeg heter camilla er, i svangerskapsuke 26. Venter den lille den 22 januar☺er gift og har 2 barn fra før som er 10 og 4 år.
Hei. Hvor går man for å finne de som skal ha i samme område som deg selv
hei,

jeg er 28år, gravid med vårt første barn. (10+2). Vi er utrolig spent og gleder oss mye☺️ Men jeg merker at det er mye man ikke vet... Jeg var hos legen idag ettersom jeg har slitt med kvalme (har jobbet likevel), der fikk jeg helsekort, kjøpe vitaminer, fikk mye info/brosjyrer, hvilket sykehus ol. Det hjalp mye, jeg føler vel mer nå at noen har "kontroll" på meg Det er vel nettopp graviditeten man ikke vil feile på.. Men godt å vite at det finnes fler der ute i samme situasjon☺️
Hei!

Jeg er 24 år og fikk mitt første barn den 24.august. Samboeren og jeg er helt oppslukt av denne lille frøkna. Dette er mitt første innlegg på forum, men jeg har lest mye på babyverden gjennom hele svangerskapet og i tiden etter, for å finne informasjon om ting jeg lurer på. :) Nå mens jeg nyter resten av barseltida vil jeg veldig gjerne bli kjent med andre som har barn på ca samme alder. :)

Velkommen hit! :)

Hei!

Gratulerer mrd baby :)

Velkommen hit, og lykke til med prøvingen :)

Oj, det var jammen lenge uten å skrive noe. Hva fikk deg til å skrive noe nå?
Lykke til med prøvingen :) Og håper vi ser mere til deg her på forumet :)

Ja det kan du si. Hehe. Jeg følte jeg måtte dele med noen andre at vi prøver. Og jeg og min mann ønsker ikke å fortelle det til noen , da ble forumet det rette for meg :) takk for det.

Back
Topp