HCG måling

Hcg skal doble seg på 48 timer, så fra tirsdag til fredag skal den vært 4 ganger så høy:D
Feks. 100 på tirsdag og nesten 400 på fredag:) tallet kommer selvfølgelig an på hvor langt du er på vei:D

Nei det blir feil. Tirsdag til Fredag er berre 3 dager ;) så om den er 100 idag bør den ligge på 300 på Fredag :) men er også litt avhengig av når på dagen du tar prøven :)
 
Ville bare oppdatere her om at HCG har steget fra 75 på torsdag til 126 i dag (mandag), så da er det ikke liv laga her..:sorry: Tipper legen min ringer meg i morgen, så tar vi det derfra.. håper bare at hcg synker snart og at kroppen ordner opp selv!:oops:
Kan det ikke være håp også med veldig svak stigning da? Jeg ser flere skriver det har gått bra likevel. Hvis det ikke går veien, så går jeg gjennom det samme nå. Så vet du at vi er flere. Senkning av hcg, og håper at kroppen snart ordner opp selv. Sender deg gode klemmer :Heartred.
 
Selvfølgelig:hilarious: gravidhjerne!:rolleyes:
Takk for svar, begge to:happy:
Prøven ble tatt 11:20 i dag og på fredag har jeg time klokken 10:00, så det er ikke så stor forskjell på tidspunktene:happy:

Prøvde meg på å få komme tilbake på torsdag i stedet, for å slippe å vente over helgen på svar, men det fikk jeg ikke:eek: Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet:joyful:
 
haha skjønner hva du mener

Jeg var så lite inn i slikt og lite bekymret da jeg var gravid for 13 og 10 år siden
Nå engster jeg meg nesten for alt og det er så mye artikler om det ene og det andre

På mange måter bra at man har mer informasjon osv men det er jo til å bli gal av :)

Men gleder meg veldig til en legetime neste uke for å se at det går riktig vei :)

yep. Planlegger tidlig ultralyd neste uke. Er 6+6 i dag. Synes noen av symptomene har avtatt litt, men så har jeg også sluttet på progesteronstøtte, som jeg tror laget en del av symptomene. Hadde ømme bryster før jeg var gravid ettersom man starter med det rett etter egguttak på IVF. Kjenner at jeg tenker mye på dette. Kjenner ekstra godt etter for alt.. slitsomme greier
 
Då har eg fått siste svar:

4+2 - 858
4+4 - 1900
5+1 - 8100

Helt textbook tall :woot: så nå va hCG måling over for min del. Nå blir det følgt opp med UL annakvar veke. Andre UL på Mandag, 6+1:happy:
 
Jeg har fått svar på gårsdagens HCG. Den lå på 1170 (4+5 i går da jeg tok blodprøven). Hva tenker dere om det resultatet?

Fikk byttet til ny time i morgen, så da får jeg forhåpentligvis svar på fredag om det er godt eller dårlig nytt.

Edit: rettet opp i skrivefeil:)
 
Jeg har fått svar på gårsdagens HCG. Den lå på 1170 (4+5 i går da jeg tok blodprøven). Hva tenker dere om det resultatet?

Fikk byttet til ny time i morgen, så da får jeg forhåpentligvis svar på fredag om det er godt eller dårlig nytt.

Edit: rettet opp i skrivefeil:)
Fint tall det, men det er stigning som teller :)
 
Jeg har fått svar på gårsdagens HCG. Den lå på 1170 (4+5 i går da jeg tok blodprøven). Hva tenker dere om det resultatet?

Fikk byttet til ny time i morgen, så da får jeg forhåpentligvis svar på fredag om det er godt eller dårlig nytt.

Edit: rettet opp i skrivefeil:)
Fine tall., blir spennende å se stigningen:). Jeg hadde 835 4+1
 
Hcg på 8200 5+0 .. hva hadde dere?

Har du satt deg sjølv tilbake 1 dag? Siden me opprinnelig testa samtidig 16dpo og fekk nesten likt ☺ fekk jo nesten likt 5+1 og, men nå sier du 5+0...? :)
 
Har du satt deg sjølv tilbake 1 dag? Siden me opprinnelig testa samtidig 16dpo og fekk nesten likt ☺ fekk jo nesten likt 5+1 og, men nå sier du 5+0...? :)
Det står nå hvertfall 5+1 i dag og prøven ble tatt i går. Så da var jeg jo 5+0 i går når prøven ble tatt. Jeg har termin 19. desember. Har ikke satt meg tilbake. Kanskje jeg har skrevet feil et annet sted. Beklager det i så fall!
 
Då har eg fått siste svar:

4+2 - 858
4+4 - 1900
5+1 - 8100

Helt textbook tall :woot: så nå va hCG måling over for min del. Nå blir det følgt opp med UL annakvar veke. Andre UL på Mandag, 6+1:happy:
Vi hadde ikke like tall, fordi jeg var 14 DPO på min første prøve og du var 16 ser jeg nå:)
 
14 DPO 388

16DPO 835

22 DPO 8200

Jeg hopper av glede :happy093 Har aldri fått så høye nivåer før. Nå håper jeg denne holder hele veien til mål.,
 
Last edited:
Vi hadde ikke like tall, fordi jeg var 14 DPO på min første prøve og du var 16 ser jeg nå:)

Ja nei ikkje på prøvene, men eg var 858 på 16dpo og du 835, me snakka sammen på ein anna tråd, der sa du og du skulle teste 5+1, det skulle eg og ;)

Om du testa 23dpo blir vell det 5+2?

Uansett veldig flott tall :D
 
Back
Topp