HCG måling

16dpo = 858
18dpo = 1900

Veldig nøgd med det :) er akkurat 48t mellom prøvene :)
 
Jeg tok første blodprøve nå på torsdag, 15 dpo. Fikk svar i går, og den var bare på 75!:wideyed:
Vet at det er stigning som gjelder og ikke tallet i seg selv, men syns allikevel det var veldig lavt.. Får håpe jeg bare har treg hcg-produksjon og at det er en god stigning på mandag!
 
Jeg tok første blodprøve nå på torsdag, 15 dpo. Fikk svar i går, og den var bare på 75!:wideyed:
Vet at det er stigning som gjelder og ikke tallet i seg selv, men syns allikevel det var veldig lavt.. Får håpe jeg bare har treg hcg-produksjon og at det er en god stigning på mandag!

Ganske normalt :) har du tatt ny blodprøve eller skal du ta på Mandag? :)
 
Ville bare oppdatere her om at HCG har steget fra 75 på torsdag til 126 i dag (mandag), så da er det ikke liv laga her..:sorry: Tipper legen min ringer meg i morgen, så tar vi det derfra.. håper bare at hcg synker snart og at kroppen ordner opp selv!:oops:
 
Last edited:
Ville bare oppdatere her om at HCG har steget fra 75 på torsdag til 126 i dag, så da er det ikke liv laga her..:sorry: Tipper legen min ringer meg i morgen, så tar vi det derfra.. håper bare at hcg synker snart og at kroppen ordner opp selv!:oops:
Å nei :( så leit å høre
 
Ville bare oppdatere her om at HCG har steget fra 75 på torsdag til 126 i dag, så da er det ikke liv laga her..:sorry: Tipper legen min ringer meg i morgen, så tar vi det derfra.. håper bare at hcg synker snart og at kroppen ordner opp selv!:oops:
Stor klem :Heartred så utrolig kjipt!
 
Ville bare oppdatere her om at HCG har steget fra 75 på torsdag til 126 i dag, så da er det ikke liv laga her..:sorry: Tipper legen min ringer meg i morgen, så tar vi det derfra.. håper bare at hcg synker snart og at kroppen ordner opp selv!:oops:
❤️❤️❤️
 
Ville bare oppdatere her om at HCG har steget fra 75 på torsdag til 126 i dag (mandag), så da er det ikke liv laga her..:sorry: Tipper legen min ringer meg i morgen, så tar vi det derfra.. håper bare at hcg synker snart og at kroppen ordner opp selv!:oops:
Så trist å høre! Varm klem til deg:Heartred
 
Ville bare oppdatere her om at HCG har steget fra 75 på torsdag til 126 i dag (mandag), så da er det ikke liv laga her..:sorry: Tipper legen min ringer meg i morgen, så tar vi det derfra.. håper bare at hcg synker snart og at kroppen ordner opp selv!:oops:
Stor klem sendes til deg❤️
 
Ville bare oppdatere her om at HCG har steget fra 75 på torsdag til 126 i dag (mandag), så da er det ikke liv laga her..:sorry: Tipper legen min ringer meg i morgen, så tar vi det derfra.. håper bare at hcg synker snart og at kroppen ordner opp selv!:oops:
Så utrolig trist, fine deg ❤ Stor klem! ❤
 
13000 28dpo og 40000 idag 34dpo. Eller 22dpoog 28dpo. Hadde utskrapning i mars grunnet ma, så rakk ikke å få mens og vet heller ikke når eggløsning var.
Var på Ul forrige uke men de så kun plommesekk, og skal på ny neste mandag. Blir spennende.
 
13000 28dpo og 40000 idag 34dpo. Eller 22dpoog 28dpo. Hadde utskrapning i mars grunnet ma, så rakk ikke å få mens og vet heller ikke når eggløsning var.
Var på Ul forrige uke men de så kun plommesekk, og skal på ny neste mandag. Blir spennende.
Utskrapning i februar mente jeg
 
Jeg har tenkt en del på dette. Det er lister for hva man skal spise, tilskudd man trenger, nivåer man skal ligge på. For meg som er gravid for første gang er dette en helt ny verden. Sliter med alle forkortelsene her inne alene. Hehe..
Kunnskap er bra og alle lister og tabeller kommer fra mange år med forskning og kunnskapsinnhenting som er ment for å fange opp tidlig, hjelpe, sjekke for å støtte osv.. men kan det bli for mye? Jeg er selvfølgelig livredd for å gjøre noe feil og kanskje spesielt etter å ha betalt en høy pris i form av smerter og bivirkninger av IVF, men tenker samtidig at dette er verdens mest naturlige ting.. kanskje fokusere mer på det og ha det bra?


haha skjønner hva du mener

Jeg var så lite inn i slikt og lite bekymret da jeg var gravid for 13 og 10 år siden
Nå engster jeg meg nesten for alt og det er så mye artikler om det ene og det andre

På mange måter bra at man har mer informasjon osv men det er jo til å bli gal av :)

Men gleder meg veldig til en legetime neste uke for å se at det går riktig vei :)
 
Jeg har tatt første blodprøve i dag, neste skal jeg ta på fredag. Får ikke svar før på mandag, så det blir en spennende uke. Krysser fingrene:)

Er det dobling av tallene man ser etter i stigningen for å vite om det er bra/eller dårlig nytt?
 
13000 28dpo og 40000 idag 34dpo. Eller 22dpoog 28dpo. Hadde utskrapning i mars grunnet ma, så rakk ikke å få mens og vet heller ikke når eggløsning var.
Var på Ul forrige uke men de så kun plommesekk, og skal på ny neste mandag. Blir spennende.

Åå, dette gir meg håp!
Medikamentell hjemmeabort 31.3 her pga MA.
Er to uker siden i morgen og er akkurat begynt med aksjelegging. Husker du om du filk heelt negativ g-test før du ble gravid igjen? Mine har vært svake siste tiden, men nok til at el-testing ikke kan gjøres. Tok blodprøve i dag, så spent på nivået. Tenker det er greit å vite hva det ligger på nå i tilfelle tvil om evt. ny graviditet:)
 
Jeg har tatt første blodprøve i dag, neste skal jeg ta på fredag. Får ikke svar før på mandag, så det blir en spennende uke. Krysser fingrene:)

Er det dobling av tallene man ser etter i stigningen for å vite om det er bra/eller dårlig nytt?
Hcg skal doble seg på 48 timer, så fra tirsdag til fredag skal den vært 4 ganger så høy:D
Feks. 100 på tirsdag og nesten 400 på fredag:) tallet kommer selvfølgelig an på hvor langt du er på vei:D
 
Back
Topp