HCG måling

Ja nei ikkje på prøvene, men eg var 858 på 16dpo og du 835, me snakka sammen på ein anna tråd, der sa du og du skulle teste 5+1, det skulle eg og ;)

Om du testa 23dpo blir vell det 5+2?

Uansett veldig flott tall :D
Ja det så jeg jo nå ja. #skyldepågravidhjerne.
og kom nettopp på at jeg har jo flytta meg sjøl en fram fordi ff og jeg ikke er helt enige om når eggløsning var. Men har aldri endra terminen her på Bv fordi jeg er i tvil om jeg hadde el en dag før eller ikke. Men det skulle stå 22 dpo på den siste. Får endre den. ja fornøyd med de:) og takk selv:)
 
Ja det så jeg jo nå ja. #skyldepågravidhjerne.
og kom nettopp på at jeg har jo flytta meg sjøl en fram fordi ff og jeg ikke er helt enige om når eggløsning var. Men har aldri endra terminen her på Bv fordi jeg er i tvil om jeg hadde el en dag før eller ikke. Men det skulle stå 22 dpo på den siste. Får endre den. ja fornøyd med de:) og takk selv:)

Ja me la jo begge merke til at på hCG kalkulator scora me høgt på tvillinger med tallet 16dpo, men når eg la inn 8100 på 22dpo så forsvant den scoren :hilarious: blir spennande å sjå på Mandag :)
Når skal du på UL?
 
Ja me la jo begge merke til at på hCG kalkulator scora me høgt på tvillinger med tallet 16dpo, men når eg la inn 8100 på 22dpo så forsvant den scoren :hilarious: blir spennande å sjå på Mandag :)
Når skal du på UL?
Ja det blir veldig spennende :). Jeg skal på ul 26. april. Hva med deg?
 
Tok en måling mandag da jeg var 5+5 som er på 9300. Er det høyt eller helt innafor? Alt er så sinnsykt annerledes denne gangen.
 
Tok en måling mandag da jeg var 5+5 som er på 9300. Er det høyt eller helt innafor? Alt er så sinnsykt annerledes denne gangen.
Det er fint, men er stigning som teller. Når tok du nr 2?
 
Nei., gjorde ikke det. Men bruker crinone og albyl e. Tror du det har noen effekt på hcg produksjonen?
Crione er vel progesteron? Usikker på hvordan effekten er i kroppen
 
Åå, dette gir meg håp!
Medikamentell hjemmeabort 31.3 her pga MA.
Er to uker siden i morgen og er akkurat begynt med aksjelegging. Husker du om du filk heelt negativ g-test før du ble gravid igjen? Mine har vært svake siste tiden, men nok til at el-testing ikke kan gjøres. Tok blodprøve i dag, så spent på nivået. Tenker det er greit å vite hva det ligger på nå i tilfelle tvil om evt. ny graviditet:)
Hadde neg test ja lykke til, krysser fingrene for deg:)
 
Hadde neg test ja lykke til, krysser fingrene for deg:)

Fortsatt svakt positive tester her... selvom hcg forrige tirsdag viste 205. Burde vært ca 3 idag hvis man tar utgangspunkt i daglig halvering. Har heldigvis litt el-symptom nå. Er på 3 uker siden cytotec på onsdag.
 
Har fått svar på testene, og det ser heldigvis greit ut så langt :)

Hadde 865 på 16 dpo, 1400 på 17dpo og 5100 på 20dpo.
 
Fortsatt svakt positive tester her... selvom hcg forrige tirsdag viste 205. Burde vært ca 3 idag hvis man tar utgangspunkt i daglig halvering. Har heldigvis litt el-symptom nå. Er på 3 uker siden cytotec på onsdag.
Eg meiner å ha lest at hcg berre halverer seg i starten og så kan det gå litt lengre tid, så mulig det fortsatt henger litt i❤️
 
Back
Topp