Haukeland universitetssjukehus

Har litt lyst til å ligge på en avdeling der jeg kan ligge I badekar og har lyst til å ha muligheten til å ta epidural hvis jeg skulle trenge det
Om du er på storken (hvor de har badekar) og trenger epidural, så flyttes du bare:) Skal ikke være noe problem ift hva jeg har hørt/lært!
 
Skjønner.. Men såpass ansvar for "egen læring" tenker eg vi må ta..
Er nok lett å si for en som er flinkere til å kreve sin plass.
Å være helsepersonell betyr og å se de "usynlige" pasientene.

Har født 2 ganger på Haukeland og ser på debattene at lite om noe har endret seg siste 20 årene, så jeg velger nå vekk KK for Voss hvor jeg har hatt langt mer behagelige opplevelser.
 
Hmm
Husk at for en med sprøyteskrekk så er akupunktur uaktuelt
(Det er tross alt nål basert)
Slipper å bruke noe smertestillende da :p når man har sprøyteskrekk.

Jeg syns epiduralen virker veldig skummel, men må virkelig jobbe med meg selv der..

Akupunkturnåler er virkelig tynne saker, de går ikke inn til blodet. :p
 
Slipper å bruke noe smertestillende da :p når man har sprøyteskrekk.

Jeg syns epiduralen virker veldig skummel, men må virkelig jobbe med meg selv der..

Akupunkturnåler er virkelig tynne saker, de går ikke inn til blodet. :p

Vet men det er nåler lell.

Jeg skal føde på Voss også denne gangen så håper fødselen går litt saktere enn sist hvor de nesten ikke rakk å gi meg lystgass :)
 
Jeg hadde en kjempe god erfaring på KK. Hadde drømme fødsel. Utrolig gode ansatte som fulgte meg opp og jeg ble tatt seriøst. Pappaen fikk også sove der, grunnet min sykdom. Ble møtt med masse forståelse og hjelpsomhet hele tiden. Jeg kunne godt fødet der oppe igjen. :)
Vi hadde det tilbudet jordmor hjem, og det var perfekt for oss.
 
Også fornøyd med KK.
Fødte på storken i 2013.
Termin nå snart, så satser på en like god opplevelse:)
 
Er på barsel nå. Alle er jo kjempesnille og flinke.
Jeg fikk preklampsi og eklampsi etter fødselen og måtte være på intensivavd :-(
 
Back
Topp