Om du er på storken (hvor de har badekar) og trenger epidural, så flyttes du bareHar litt lyst til å ligge på en avdeling der jeg kan ligge I badekar og har lyst til å ha muligheten til å ta epidural hvis jeg skulle trenge det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du er på storken (hvor de har badekar) og trenger epidural, så flyttes du bareHar litt lyst til å ligge på en avdeling der jeg kan ligge I badekar og har lyst til å ha muligheten til å ta epidural hvis jeg skulle trenge det
Skjønner.. Men såpass ansvar for "egen læring" tenker eg vi må ta..Om en ikke er bekvem med å "være til bry" så er det ikke bare bare å trekke i snoren.
Er nok lett å si for en som er flinkere til å kreve sin plass.Skjønner.. Men såpass ansvar for "egen læring" tenker eg vi må ta..
Tror ikke kk har lystgass.. :-(Hva smertestillende kan dere anbefale meg? Jeg har kjempe sprøyteskrekk
Vann om du skal føde på KKHva smertestillende kan dere anbefale meg? Jeg har kjempe sprøyteskrekk
Men kk har akupunktur
Hva smertestillende kan dere anbefale meg? Jeg har kjempe sprøyteskrekk
HmmMen kk har akupunktur
Slipper å bruke noe smertestillende daHmm
Husk at for en med sprøyteskrekk så er akupunktur uaktuelt
(Det er tross alt nål basert)
Slipper å bruke noe smertestillende danår man har sprøyteskrekk.
Jeg syns epiduralen virker veldig skummel, men må virkelig jobbe med meg selv der..
Akupunkturnåler er virkelig tynne saker, de går ikke inn til blodet.![]()
Føde 2 har begge delerHar litt lyst til å ligge på en avdeling der jeg kan ligge I badekar og har lyst til å ha muligheten til å ta epidural hvis jeg skulle trenge det
Hva smertestillende kan dere anbefale meg? Jeg har kjempe sprøyteskrekk