Haukeland universitetssjukehus

Fødte i juni. Der er snor å dra i, men når jeg dro i den var de ikke villig til å hjelpe.
Fikk beskjed om at de ikke hadde tid. Fik aldri vist stell eller bad, fikk ikke hjelp til å koble på barnet selv. Ba om ammehjelp ved barsel oppholdet, og fire ganger etter det møtte jeg opp personlig og gråt og ba om hjelp. Ingenting skjedde.
 
Har nett vore på barsel 2. Hadde ikkje særlige forventninga, grunna alt oppstyret i det siste. Må seie eg er kjempe imponert. Alle jordmødrene var flinke og tok oss på alvor. Ringe eg på fekk eg alltid god hjelp. Eg kan gjerne føde der igjen! Håpar andre får same opplevelse som meg.
 
Fødte i juni. Der er snor å dra i, men når jeg dro i den var de ikke villig til å hjelpe.
Fikk beskjed om at de ikke hadde tid. Fik aldri vist stell eller bad, fikk ikke hjelp til å koble på barnet selv. Ba om ammehjelp ved barsel oppholdet, og fire ganger etter det møtte jeg opp personlig og gråt og ba om hjelp. Ingenting skjedde.
Juni mnd var jo fødselsrekord på kk. Uflaks med det kanskje.
 
Har nett vore på barsel 2. Hadde ikkje særlige forventninga, grunna alt oppstyret i det siste. Må seie eg er kjempe imponert. Alle jordmødrene var flinke og tok oss på alvor. Ringe eg på fekk eg alltid god hjelp. Eg kan gjerne føde der igjen! Håpar andre får same opplevelse som meg.
Så bra! Jeg skal dit innen 3 uker :p lurte litt på det du skrev..Har du lyst å føde igjen? Er det ikke helt jævlig å føde? :-(
 
Jeg fødte i juli i år i den travleste tiden, men er storfornøyd med føde 2. Vi var der i 3 dager først, så reinnleggelse med lysbehandling pga gulsot. Gav beskjed om et personlig problem og fikk familierom hvor samboer kunne overnatte hvert døgn. Ringte jeg kom jordmødrene relativt fort, og de tok seg god tid til å forklare det jeg spurte om (selv om man hørte det var travelt og de løp i gangene). Hadde som oftest den samme på hvert skift (dag/kveld) som kom inn til deg. Tidspunkt for mat stod det lapp om på døren, i tillegg fikk vi utlevert en sjekkliste mm da vi kom til barsel. Den er fin for førstegangsfødende å ha ifht hva man trenger informasjon om. Så tommel opp for føde 2
 
Hvor mange jordmødre og sånn må man regne med å ha I fødestuen? Er litt sjenert av meg

En jordmor + den som er ansvarlig på avdelingen helt i slutten når babyen kommer. Du kan si ifra om at du ikke ønsker studenter, men har hørt at noen syntes det bare var bra. Jordmor må gjerne gå mellom flere føderom om det er travelt, men studenten blir gjerne hos deg hele tiden.
 
Jeg har termin denne måneden og det begynner å nærme seg. Hva avdeling er best å havne på og barsel? Er det slik at hvis jeg havner på storken så får jeg ikke epidural uansett? Har de badekar på føden?
 
Jeg har termin denne måneden og det begynner å nærme seg. Hva avdeling er best å havne på og barsel? Er det slik at hvis jeg havner på storken så får jeg ikke epidural uansett? Har de badekar på føden?
Tror at hvis man begynner på storken og finner ut underveis at man vil ha epidural så blir man trillet over til føden..
 
Back
Topp