LSførstegangs
Glad i forumet
Jeg kommer til å dra i snoren mye hvis ikke er derJa.. Men man blir vel sårbar når hormonene raser..og man kan kanskje føle på ting og overtolke som.. At man er i veien når personalet egentlig bare er travel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer til å dra i snoren mye hvis ikke er derJa.. Men man blir vel sårbar når hormonene raser..og man kan kanskje føle på ting og overtolke som.. At man er i veien når personalet egentlig bare er travel?
Juni mnd var jo fødselsrekord på kk. Uflaks med det kanskje.Fødte i juni. Der er snor å dra i, men når jeg dro i den var de ikke villig til å hjelpe.
Fikk beskjed om at de ikke hadde tid. Fik aldri vist stell eller bad, fikk ikke hjelp til å koble på barnet selv. Ba om ammehjelp ved barsel oppholdet, og fire ganger etter det møtte jeg opp personlig og gråt og ba om hjelp. Ingenting skjedde.
Så bra! Jeg skal dit innen 3 uker lurte litt på det du skrev..Har du lyst å føde igjen? Er det ikke helt jævlig å føde? :-(Har nett vore på barsel 2. Hadde ikkje særlige forventninga, grunna alt oppstyret i det siste. Må seie eg er kjempe imponert. Alle jordmødrene var flinke og tok oss på alvor. Ringe eg på fekk eg alltid god hjelp. Eg kan gjerne føde der igjen! Håpar andre får same opplevelse som meg.
For å få ein skatt, føder eg gjerne igjen!Så bra! Jeg skal dit innen 3 uker lurte litt på det du skrev..Har du lyst å føde igjen? Er det ikke helt jævlig å føde? :-(
Lurer på om det er 2-3 inkl student og så når ungen kommer så vil det være lege og barnepleier i tillegg? Husker ik helt hva jeg ble fortalt..Hvor mange jordmødre og sånn må man regne med å ha I fødestuen? Er litt sjenert av meg
Hvor mange jordmødre og sånn må man regne med å ha I fødestuen? Er litt sjenert av meg
Trodde lege måtte inn i tilfelle tang, vakum eller klipp..Hva er grunnen til at man må ha en på slutten?
Tror at hvis man begynner på storken og finner ut underveis at man vil ha epidural så blir man trillet over til føden..Jeg har termin denne måneden og det begynner å nærme seg. Hva avdeling er best å havne på og barsel? Er det slik at hvis jeg havner på storken så får jeg ikke epidural uansett? Har de badekar på føden?
er usikker men kan være føde 2 har det tilbudet.Har litt lyst til å ligge på en avdeling der jeg kan ligge I badekar og har lyst til å ha muligheten til å ta epidural hvis jeg skulle trenge det
Om en ikke er bekvem med å "være til bry" så er det ikke bare bare å trekke i snoren.Ja.. Men er det ikke bare å dra i snora?