Er på barsel nå. Alle er jo kjempesnille og flinke.
Jeg fikk preklampsi og eklampsi etter fødselen og måtte være på intensivavd :-(
Huff, håper det går bedre nå og at du får kose deg med den lille. Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på barsel nå. Alle er jo kjempesnille og flinke.
Jeg fikk preklampsi og eklampsi etter fødselen og måtte være på intensivavd :-(
TakkHuff, håper det går bedre nå og at du får kose deg med den lille. Gratulerer så mye
Takk er på føde 2. Haukeland kvinneklinikken.GratulererHva sykehus er du på? Har du noen tips til meg ang fødsel? Har termin 26 nov
Epidural er ikke vondt i det hele tatt. og jeg var skeptisk. Syns anestesisykepleierne var kjempeflinke og informerte meg underveis. Jeg hadde sagt i fra på forhånd om min skrekk, slik at det stod i journalenEr det fint å være på føde 2 ? Er det fult opp med fødende? Jordmor sa at det sikkert ikke var så mange som fødde I november
Vont å ta epidural?
Nå har jeg vært så mange dager på barsel/føde2 og liker alle jordmødrene her. Tommel opp!Jeg har sakt ifra til jordmoren min og skreve det I fødebrevet mitt.
Tror det kommer fødende inn hele tiden, men det virker ikke unormalt hektisk. Vi trykker på knappen ofte og får hjelp og svar på spm om det er noe.Er det fint å være på føde 2 ? Er det fult opp med fødende? Jordmor sa at det sikkert ikke var så mange som fødde I november
Vont å ta epidural?
Av psykiske grunner skulle vi på forhånd få være der til det var trygt å sende meg hjem.Har du Vært på barsel lenge? Trodde bare man fikk være maks 2 dager ? Kan jeg spørre hvordan fødselen din var?
Vi fikk familierom på føde 2/barsel.
Far måtte betale for per natt pluss mat.
300 tror jeg si ifra på forhånd at du ønsker å ha far der. At du trenger far på barsel.Hvor mye kostet det per natt?
Hvor mye kostet det per natt?
Jeg ble også syk. Alvorlig syk. Så vi var der i 8 dager. Tror han fikk regning på noen netter.. Ikke alle. Pluss mat.Jeg fødte for 10 uker siden, og ble veldig dårlig etterpå grunnet stort blodtap. Min kjære fikk være med oss alle 3 nettene vi var der, men betalte ingenting når vi dro og er ikke kommet noe regning i posten
Jeg ble også syk. Alvorlig syk. Så vi var der i 8 dager. Tror han fikk regning på noen netter.. Ikke alle. Pluss mat.