denne gangen skal jeg pokker meg vold IKKE på barsel 1... om jeg ikke får komme på storken eller barsel 2 så drar jeg hjem så fort som overhodet mulig! for jeg skal ikke en tå innefor barsel 1 denne gangen... Sist gang så havnet jeg på flermannsstue med bare utlendinger (ikke vondt ment) men hadde noen av de i det minste kunnet norsk eller godt engelsk så hadde jeg ikke vært så alene som jeg følte meg der oppe. og Gubben han ble bare kastet ut når han kom på besøk...
Det var utrolig vondt for meg og oppleve. Og ikke minst min svigermor og svigerinne måtte vente på gangen pga jm og barnepleier ikke klarte å forstå at jeg hadde faktisk invitert de opp under visitt tiden... og at jeg var på det tidpunktet helt alene på rommet...
Skal sies at jeg spurte om familierom, det var midt i lavsessongen og de "hadde ikke" jeg fødte kl 00.39 om natten og lå på føden til 02.00 då hev de mannen min ut også...
Det var utrolig vondt for meg og oppleve. Og ikke minst min svigermor og svigerinne måtte vente på gangen pga jm og barnepleier ikke klarte å forstå at jeg hadde faktisk invitert de opp under visitt tiden... og at jeg var på det tidpunktet helt alene på rommet...
Skal sies at jeg spurte om familierom, det var midt i lavsessongen og de "hadde ikke" jeg fødte kl 00.39 om natten og lå på føden til 02.00 då hev de mannen min ut også...