Ørkenrev
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Nei, men skriv det gjerne i fødebrevet ditt.Kan man søke om familie rom før den tid ?
Vi har fått begge gangene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men skriv det gjerne i fødebrevet ditt.Kan man søke om familie rom før den tid ?
Spør sikkert teit no men hva er ett fødebrev?? Eller er dette kanske sånn som jordmor forteller når den tid kommer?Nei, men skriv det gjerne i fødebrevet ditt.
Vi har fått begge gangene.
Et brev du skriver og tar med deg på sykehuset når du skal føde. I det brevet skriver du ned hva du ønsker gjennom fødselen. Feks om du ønsker at de tar ekstra hensyn ifht ulike ting, om du ønsker smertelindring eller ikke, om du ønsker at far skal bli involvert umiddelbart dersom noe skulle skje babyen under fødsel og de må ta han ut, om du ikke ønsker at de skal ta på deg for å gi deg trøst og støtte, om du ønsker familierom dersom det er ledig, om du ønsker de skal tørke av baby før du får han på brystet, om du har spesielle behov eller lignendeSpør sikkert teit no men hva er ett fødebrev?? Eller er dette kanske sånn som jordmor forteller når den tid kommer?
Spør sikkert teit no men hva er ett fødebrev?? Eller er dette kanske sånn som jordmor forteller når den tid kommer?
Tusen takk for svarSer du fikk godt svar under
Jeg skrev f.eks noe sånt: «dette er vårt første barn, vi ønsker derfor familierom om mulig. Vi er heller ikke vandt med babyer fra før så ønsker gjerne å bli vist stell, bad av baby etc.»
Hvordan ble oppholdet ditt da? hører det er lite travelt på føden der akkurat nå for tiden, men sånt går jo lett opp og ned.Noen som har vært på KK i det siste?
Nå er det ikke lenge igjen her, er på overtid.
Er det travelt? Kjekt? Koselig? Følte du deg ivaretatt?
Hvordan ble oppholdet ditt da? hører det er lite travelt på føden der akkurat nå for tiden, men sånt går jo lett opp og ned.
Spørs nok hva det handler om. Om dine ønsker kræsjer med den medisinsk vurderingen veier alltid den medisinske vurderingen tyngst.Noen som har erfaring med at fødebrev har noe for seg?
Noen som har erfaring med at fødebrev har noe for seg?
Fødte i 2016 og nå i 2019 og det var to helt ulike opplevelser, både oppfølgning før, fødsel og barsel var en helt annen nå. Forholdt meg til samme personene stort Sett hele tiden. Kom alltid hjelp når en ringte på, fikk til og med til å amme. Følte meg sett og ivaretatt under hele oppholdet.
Noen som har erfaring med at fødebrev har noe for seg?
Parkeringshuset rett over veien for kkHeisann!
Parkeringsplassen utenfor KK føler jeg ofte er full. Er det noen som vet hvor man får beskjed om å parkere når man kommer inn til føden? Må man parkere helt oppe ved Haukeland og gå hele veien ute fra Haukeland til KK?
Tenkte det kunne være greit å være litt forberedt, både for meg psykisk og for mannen min mtp hvor han skal parkere
Parkeringshuset rett over veien for kk