Haukeland universitetssjukehus

En tråd i 'Fødesteder i Norge' startet av Babyverden, 22 Nov 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Meterem Forelsket i forumet Julibarna 2019

Veldig fornøyd med Føde 2 nå i juli :)

• Liker Liker x 2
  2. Trultemor1 Elsker forumet Assistert-jentene

Har vært fornøyd de to gangene jeg har født der :happy:

• Liker Liker x 1
  3. Mom87 Flørter med forumet

Hvordan er det på Haukeland nå?Travelt? Masse fødsler? :)

4. Sommerfugler Forelsket i forumet August 2018

Var veldig fornøyd med føden, OBS-posten, gyn2 og NFI. Barsel var en traumatisk opplevelse. Nå var jeg der riktignok 14 dager. Opplevelsen hadde muligens vært annerledes om jeg hadde vært frisk og kun hatt opphold på noen dager.

Noen på barsel var fantastiske. 3 som jeg kommer på. Noen var helt OK. Og noen burde ikke vært der. Det handlet i bunn og grunn om at noen pratet _med_ meg, mens andre snakket til meg som om jeg var dum som et brød. Enkelte fratok meg all mulighet til å få påvirke egen situasjon.

For fremtiden er jeg ikke det minste bekymret for å være på Haukeland. Med unntak av barsel. Dit vil jeg helst ikke tilbake.

• Liker Liker x 1
  5. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Barsel er forferdelig! Helt enig med deg.

6. LilleTeeniesMor Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Ikke helt fornøyd med barsel selv etter å ha nettopp vært der. Det gikk ikke på personer, men heller manglende mulighet for å være alene. Å dele rom var ikke en kjekk opplevelse når du som ny mor skal lære deg blant annet amming og å legge ungen til å sove. Manglende kunnskap om dette medførte mye skriking, som gjorde den nybakte moren ekstra stresset når hun vet at hun deler rom med noen andre.
    Jeg drog tidligere hjem for å kunne være i et mer avslappet miljø hvor jeg kunne eksperimentere med ammestillinger og prøve å få ungen til å sovne uten å være redd for å vekke andre.

7. Vinterbarn i vente Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Jeg vil virkelig varmt anbefale ammehjelpen sine sider! De var helt uvurderelig for meg værtfall :)

• Enig Enig x 1
  8. LilleTeeniesMor Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Ja den er gull verdt!

Del denne siden